15. března 2013

JÁ SE TAK TĚŠÍM...

 Až nám ze záhonu vyrazí a rozkvetou první venkovní narcisky...


... vedle nich totéž provedou modřence a tulipány ....


...až nám obrostou staré, hlínou vysypané pneumatiky, které bylo nejdřív někomu líto a pak i těžko vyhodit (jsou fakt příšerně těžké a ta hlína, roky utemovaná, už se z nich defacto vysypat nedá)...
 

 ... až budu v trávě zakopávat o náhodně vykvetlé petrklíče všech možných tvarů a barev...


...až se ten samý trávník rozsvítí tisícem žlutých lampionků pampelišek a bílou krásou sedmikrásek.
 

Zatím jen sedím u okna, nerudně pozoruju vymrzlý trávník před domem, kde není po zeleném stéblu ani památky, dýchám a třu si ruce zmrzlé od věšení prádla venku, k čemuž mě zlákalo sluníčko za oknem, ovšem s teplotou hluboko pod bodem mrazu, usrkávám horký čaj s medem a citrónem a říkám si, kruci herdek písek, tak zimo, už se pakuj a koukej nám sem pustit ždíbr toho jara, co?!

KRÁSNÝ PŘEDJARNÍ VEČER!

P.S.: Srdečný vdík za to hafo přeparádních a srdcehřejících komentíků, kterých se mi od vás dostalo pod moje minulé plkance :o)!


20 komentářů:

  1. Leni úžasný prosluněný příspěvek :o) I já už netrpělivě vyhlížím jaro také tu máme šílenou zimu....Měj se krásně a prožij pohodový víkend :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, tak ja budu cekat s tebou. Akorat bez toho caje ...spis bych si dala neco tvrdsiho. Odpoledne me trhaly 4 moudraky a .... mam hlad jako vlk.
    Tak az to zacne rust, ozvi se a oslavime to.

    OdpovědětVymazat
  3. Lenka aj u nás je snehu habadej a zima ako na Sibíri. Tak čakám aj ja na tie jarné kvety ako na spasenie. Pekný víkend &lenka.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni super fotky,jéééé ty krásně hřejou!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa tiez neviem dockat, uz mam tej zimy dost, od vcera je tu zase, chumelica, plno snehu, zima a vietor. Na zahrade som stihla este na jesen zasadit tulipany, tak uvidim, ci ma prekvapia. Minuly rok som objavila aj snezienky, bozinku ja sa tak tesim, az sa budem hrabkat v zemi. Krasny vikend. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, aj ja by som to už všetko chcela. voje fotky aspoň na chvíľu dali zabudnúť na zimu, ktorá vládne za oknami. Vďaka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni,
    u nás je zima jak na "severní točně"!!!
    Brrrrrrrr já už se těším moc a moc, ale bojím se, že to co již vykukovalo, že to asi všechno zmrzne...
    Krásné fotky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za návštěvu!
    Nelituji, že jsem nechala zapracovat mojí zvědavost a zaskočila:-)
    Je mi tu moc příjemně,protože jsem si krásně početla. Je cítit snadnost si poradit s prázdnou stránkou:-D
    Zkrátím to, myslím, že si k Tobě zaběhnu častěji, mám ráda tento styl humoru:-D
    Hezký w.e.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně to u vás před barákem kvete.... zvlášť ta pneumatika .... jako květinový záhonek dobrá:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko,tak snad se už toho jara brzy dočkáme...sice nás sluníčko vytáhlo dnes brzy ráno z postele,ale co naplat,když venku mrzne a jsme nemocní...snad příchodem tepla všechny nemoci upadnou...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  11. Minulý týden jsem zasela semínka a tento týden už vykoukly. jaro bude, jaro příjde. To je jasné. Dočkáme se BRZY! Zdravím! Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,obrázky úplně hřejí na duši,souhlasím...když vidím při silnici ty strašidelné příkopy plné všehosi....už aby zarostly trávou.Přidávám se k zástupu těšících se na jaro.
    Hezký víkend,i když prý studený ale sluníčkový Ti přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, tak to já se těším taky. Dneska po roztažení žaluzií opět všude bílo. Sice svítí slunko, ale není to ono. Tulipány, hyacinty mám vylezlé tak sedm cm, nakvetlé krokusy...doufám, že z toho ještě něco bude...Krásný víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, to je tááák hřejivý příspěvek. Jen při pohledu na ty krásné fotky je mi už teplo a úplně cítím jaro ve vzduchu. U nás dnes sluníčko svítí, i když je venku mrazivo. Ale jaro už si s tou zimou brzy poradí.

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, ani já už se nemůžu dočkat .... snad už to jaro příjde příští týden, hlásí oteplení, už se moc těším, ta zima už mě fakt neba........ Mark

    OdpovědětVymazat
  16. taktéž se mocmocmoc těším na kytičky a na tu možnost zabořit prsty do hlíny..po dlouhé zimě je to to nejkrásnější co znám ovšem když už je toho pak moc toho pletí zalévání atad. tak pak už to kolikrát není radost, ale povinnost. Njn..ale ted se moc těším

    OdpovědětVymazat
  17. Lenicka ani ja sa nemozem dockat, moc mi uz chyba slniecko, kvietky bzukot vcielok..... aj u nas vcera prisla druha zima :(((... aspon ma tie fotecky u Teba trosku zohriali...ja som si vcera spravila trosku radost a kupila som si prve semiacka mini kopretin..mam ich moc rada ...prajem Ti pekny vikendik a aspon slniecko v dusi :)
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, dneska to docela šlo (na sluníčku), i když na zahradě mám ještě krystalky sněhu, už jsem tam maličko řádila :o) ...a asi mě trocbu bolí v krku. Jdu vařit zázvorový čaj a tobě přeji pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Šmarjááááá, už aby to jaro přišlo !!! To bude paráda ! Ovšem u nás byla dneska chumelenice úplně pohádková - nádherné velikánské vločky, jak z rozpárané peřiny - proč to nebylo o vánocích ???

    OdpovědětVymazat
  20. Náddherné kytičky. Miluji jaro:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!