2. března 2013

KONEČNĚ...


Konečně se dá sušit prádlo venku... vítr vysuší, sluníčko vyvoní. Ikdyž mi při jeho věšení mírně mrzly prsty.


Konečně mi na balkoně začínají vyrážet rostlinky, které mráz neskolil. Zatím jsou to nesmělé hyacintky. Vpravo se krčí zatím ještě suché torzo pažitky, vlevo kousek černého kastrolu, ve kterém trůní vistárie. Tu jsem měla vloni poprvé, jsem zvědavá, zda zimu přežila. Zatím se to nedá posoudit, snad za pár teplejších dní.

Konečně jsem předala další dárek, tentokrát v rámci Jarně-velikonoční výměny od Simonky (Marečkine radosti). Měla jsem štěstí, že Ivanka, pro kterou byl dárek určený, bydlí jen pár kilometrů od nás a mohly jsme se sejít osobně. Velmi milé setkání, mimochodem :o), děkuji!


Konečně mi doma houfně rozkvetli další poslové jara, droboučké narcisky. V jeden den to byly takové nesmělé zelené anténky a druhý den v teplém pokoji takováhle zlatá nadílka.


Takový nádherný květ si vysloveně říká o výtvarné ztvárnění. Zkusím vymyslet nějakou  háčkovanou verzi.


Konečně jsme měli pocit, že jsou všechny choroby za námi a bude už jen dobře. Ó, jak jsme se zmýlili! Člověk míní, děti mění. Nebo spíš dítě. Po třech dnech ve školce ráno opět "Mamííí, mě bolí hlavička" a "Mamí, mě bolí bříško" a už to bylo v míse. Celé dopoledne sprint mezi postelí a WC. Pak si dala čtyřhodinový spánek a byla zas jak to sluníčko za oknem. Jen bleďounká jak padlý sníh. Raději jsme ani nešli ven.


Tak jsme si upekli domácí chleba a dvě nohavice štrúdlu, ze kterého je v tuto chvíli už jen polovina druhé nohavice.

A tvořivé odpoledne. Malá s pastelkami u stolu, já vedle ní s háčkem. A mám dalších pár kousků do sbírky. A nafocený návod pro vás.


Ale ten až příště. Konečně...

HEZKOU NEDĚLI!


15 komentářů:

  1. Leni, paráda, že i tam u vás to už vypadá jarně. U nás dnes také krásně svítilo. Vašík byl s tetou a bratránky v kině, Vojtíka chvíli pohlídala baička a my s manželem se vrhli na malinký jarní úklid před barákem.
    Na narcisku mám uložený návod - pokud by jsi měla zájem, ale ty jsi hlavička, takže ani nebudeš potřebovat. Ale klidně se ozvi a ti ho pošlu.
    Vajíčka máš krásná - já jsem dnes brouzdala po netu a trochu přemýšlela, jaká u nás letos budou.
    Krásný zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Leni krásne vajíčka, obdivujem ako Tebe ide všetko hladko. Len tie choroby by už mohli odkráčať niekam ďaleko. Musí to byť únavné nielen pre detičky, ale hlavne pre Teba. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko,dnes bylo moc hezky i u nás...jen trošku foukal studený vítr,ale to nám nevadilo a vyrazily jsme ven na procházku ...snad bude Meluzínce brzy dobře...pořád nějaký ten bacil lítá ve vzduchu...jinak vajíčka vypadají úžasně ...měj se krásně a užij si prima večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Leničko, snad už je malá v pořádku a jste v pohodě.
    Děkuji ti moc za krásné jarní dárečky. Moc obdivuji obháčkované vajíčko, srdíčko a podložeky. Všechno je v jarních barvách a tak se těším až si doma udělám výzdobu.
    Pěkný večer IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko, ty vajíčka i dáreček pro Ivanku jsou nádherné ..... u nás už to taky "pučí", dneska jsem se dívala, že už razí pažitka a na magnolii už jsou megapupeny ..... nemůžu se dočkat, až vykvete ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,
    konečně!!! Ano, i u nás dnes svítilo, což je zázrak!! :o)))
    Máš krásná vajíčka a rozkvetlé narcisky.
    Hezky jarně bylo u Tebe dnes!!
    Měj se krásně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Supr reportáž Leni, jsi pilná vajíčková včelička:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka tak to si toho stihla, si sikulka a malickej prajem aby sa uz z tych chorob cim skor vystrabila a aby jej uz dali pokoj...Prajem pekny vikend, Nellie

    OdpovědětVymazat
  9. Lení, máš doma hezky jarně. Taky se budu muset poohlídnou po cibulovinách a koupit si nějaké kytí. Vajíčka máš výstavní a ty co jsou na mém bločku, háčkovala sestra. Já je zatím nezkoušela.
    Přeji malé berušce brzké uzdravení a Tobě hodně sil. Sama vím jaké to je, když děti stůňou.
    Opatrujte se a pa pááá. L.

    OdpovědětVymazat
  10. Leni mas to krasne vesele a plne slniecka, energie a krasne vajicka si urobila ..su proste IN!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Letní, tak hlavně ať je Meluzínka fit! Nádherné výrobky

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, už máš pripravených toľko vajíčok, že malú princeznú môžu prísť na Veľkú noc okúpať všetci chlapci zo škôlky.
    Krásne slniečkové dni.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Leničko! Já z těch vašich nemocí nebudu, vy se na léto odstěhujte někam k moři, ať se Meluzínka zotaví...
    Jinak chápu tvé nadšení, miluju prádlo usušené venku...
    Háčkování perfektní, jako vždy a hlásím, že mám popis na háčkovaný narcis, jak ho najdu, zveřejním nebo pošlu...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Áááách už to bylo řádně cítit, viď? V sobotu ráno jsem čekala na semaforu a vyhřívala se na sluníčku. Klidně bych to vydržela mnohem déle, kdyby nepadla zelená...
    Narcisky jsem si včera pořídila za pár korun v Kauflandu. Tři cibulky, pár otevřených květů a spousta malinkatých poupátek. Přinesly nám domů jaro! Konečně.
    V.

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, jednoducho tichý úžas. Pa Hela

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!