30. března 2013

POSLEDNÍ DÁREK DO VÝMĚNY

Krapet jsem se letos zbláznila a přihlásila se hned do tří výměn. 

Poslední dáreček jsem odeslala před týdnem a když mi protistrana napsala, že už ho má, je maximálně nadšená a chlubila se hned pošťačce, protože prý tušila, že ode mě to bude prostě paráda, mohla jsem se řádně nafouknout pýchou :o), pak připravit si příspěvek a píchnout ho sem.

Dlouho jsem fakt nevěděla, co budu vyrábět, bo svůj jarně velikonoční příděl nápadů jsem vyčerpala už v předchozích dvou výměnách.

Ale pak stačil jeden malý kuk z okna, kde se místo čmeláků a včeliček proháněly hromady sněhových vloček, a bylo rozhodnuto. Jaro ještě zdaleka není za bukem, takže to bude chtít něco teplého. Nejlépe na nohy.

A vznikl párek háčkovaných balerínek, z teplého Standardu, ve starorůžové barvičce, doladěné květinkou s korálkem a mašličkou protaženou po obvodu, aby se daly balerínky přitáhnout podle potřeby a nepadaly z nohy.

A k nim jeden transportní háčkovaný pytlíček alá pompadour.

No, já myslím, že jestli se to venku bude vyvíjet dosavadním směrem, tak je paní ještě docela dost užije, ne?

 
 
 
 


Balerínky jsem háčkovala podle svého staršího návodu, pompadourek jsem háčkovala z hlavy.

A jelikož velikonoce už tlučou na vrata, tady jedno malé přání pro všechny, kdo neztrácejí humor:








Veselé Velikonoce!




18 komentářů:

  1. Leni, ty jsou nádherné ..... balerínky i pytlíček .... myslím, že oboje udělalo velikou radost .... Marki

    PS: Ten vtip mě móóóc pobavil, pa, pa

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko,tak balerínky jsou super tak jako pytlíček...určitě majitelka musela mít obr radost...přeji ti krásné a pohodové Velikonoce...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko...myslím, že jsi se dárečkem trefila přímo do černého...vzhledem k letošnímu počasí ☺
    Přeji celé tvojí rodině krásné Velikonoce ♥
    pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,
    dárek je parádní!!!!!
    Krásné Velikonoce
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Přemýšlím, že kdybych si je taky uháčkovala, mohlo by to jaro konečně přijít ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásné dárky! Papučky jsou dokonalé! Tobě taky veselé a pohodové svátky! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Leni nádherný darček si spravila. Presne podľa môjho gusta. Prajem Ti príjemné sviatky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Leni jsi borec, ty bys těch výměn zmákla i pět:-))))
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni to je prekrasny darcek do vymeny... priam uzasny len tu sedim v nemom uzase a tichucko ale v dobrom zavdim majitelke... veru nozky bude mat krasne v teplucku ..svkeleeeeeeeeee..... prajem krasne sviatky ,slniecko a krasne tvorenie .....

    OdpovědětVymazat
  10. Háčkovaný dáreček se povedl - ten určitě potěší !
    Přeji pohodové prožití velikonočních svátků !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Lenko dárečky jsou nádherné, ten pytlíček je kouzelný. Přeji krásné Velikonoce. Jindra

    OdpovědětVymazat
  12. Ja si myslím, že si trafila presne. Teplé papučky sa ešte veru tento rok zídu. Sú úžasné, len ja sa pýtam , kedy sa aj ja do nich pustím. Možno niekedy v lete a snáď do ďalšej zimy budú :) Tak aj tebe príjemné sviatočné dni. Lenka.

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Leni, ty len sršíš nápadmi. Úžasný darček! Prajem krásne sviatky, Hela

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou překrásné, Leničko!
    Přeji pohodový podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Leni jsi kouzelnice s háčkem si opravdu rozumíš a dárky jsou ÚŽASNÉ :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Leni taky jsem měnila letos hned třikrát. Poslední balíček čekám každým dnem, stejnětak je na cestě ten můj.
    Jsem napnutá na obě strany.

    Bačkůrky se Ti povedly. Já osobně bych je užila celoročně a myslím, že ani u Tvé obdarované nemusíš mít strach, že by letos už neposloužily.

    PS: Vtípek už vidím po několikáté, ale pokaždé mě rozesmál :-D. Koukám že máme podobný smysl pro humor ;o)
    V.

    OdpovědětVymazat
  17. Lenka tak to si dobre vystihla, že Jar akosi k nám nechce a tak si uháčkovala tie krásne balerínky, opäť ako stále tebe to s háčikom strašne dobre ide a sú úchvatné. Ten kreslený vtip so zajacom ma neskutočne pobavil. Ale zas nepohnevala by som sa aby už tá jar konečne došla aj teplé slnečné lúče. Pekný dník...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!