27. března 2013

POZDRAV ZE SLOVENSKA

Dneska mě doma čekalo překvapení. Velká obálka se slovenskými známkami.


Zablesklo se mi v očích: že by už?

Minulý týden jsem si od Nellie objednala jeden z jejích hedvábných šálků, které tak krásně ručně maluje. Platba byla trošku oříšek, bo Slovensko už jede v Eurech, kdežto my stále v kačkách. Nakonec jsem oprášila starý účet u PayPal (resp. jsem si musela založit nový, jelikož starý už byl jaksi nedobytný; no, stejně už na něm nic nebylo) a peníze Nellie dostala v ten samý den, kdy jsem je odeslala (a to byla neděle, považte!).

A byl tam!

V překrásných duhových barvách, fotky ani zdaleka nedokážou postihnout tu barevnou nádheru.


Nelkiny jemné tahy mě stále nepřestávají udivovat. Já jsem na tohle dřevorubec.


 A aby toho nebylo málo, z obálky se na mě vysypalo ještě spousta dárečků navíc!


Nejvíc paf jsem z domečkových náušniček. Zítra ráno hážu svoje fádní stříbrné kroužky k ostatnímu bižuternímu harampádí, které vlastním, a jdu v domečkách! 


NELLIE, DÍKY DÍKY MOOOOOOOC!

Malá návnadička na příští dny: mám hotový návod na hákofutroš, takže se můžete těšit. Došla mi nová sada bambusových háčků, byla tedy příležitost vytvořit nový futrálek a zároveň fotit postup.

Vyhrabte klubíčka, nažhavte háčky, namasírujte ruce, v pátek jdem na to!


KRÁSNÝ DEN VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE DNES U NÁS ZASTAVILI!


30 komentářů:

  1. Krásne darčeky si dostala k šatke. Domčeky sú úžasné. A na návod hakofutroša sa nesmierne teším. Ty si zlatíčko. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. tak teda domecky bych taky rada , satek je samozavolavac jara .... hezky tyden Lenko.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko,tolik nádhery v jednom balíčku...to já vyměnila šicí stroj za háček a háčkuji o sto šest :-)...ale zase jen na chvíli :-)...tak,že se každý háčkovaný návod hodí...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky plné jara ti přišly ze Slovenska :-)
    Já se také snažím háčkovat,jsou to pořád jen drobnosti , právě teď jsme zkoušela vajíčka.
    Když to tady člověk vidí, tak prostě musí vzít ten háček do ruky také ;-)
    Ale nevím zda už zvládnu hákofutroš či čepičku :-o
    Krásné Velikonoce !

    OdpovědětVymazat
  5. Leni ty se máš! Podobné ulítlé náušnice prostě žeru. Nejoblíbenější jsou s kočkama! :-)
    Na návod se strašně těším! O víkendu nás čeká výlet, ale na Velikonoční pondělí budu doma a má být zima a zataženo (už mě to ani nepřekvapuje), tak už mám plán co s volným odpolednem ;-)
    Předem moc díky!
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lenka, tak ty si ten salik nafotila este krajsie ako ja :) Tesi ma, ze sa ti vsetko paci a na navod hakofutrosa sa uz neviem dockat aj ked este som si nekupila klbka :( nevies nahodou poradit nejaku dobru stranku,kde ich maju za dobre ceny? Dik Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, já nakupuju v českém e-shopu http://www.vodnanka-eshop.cz/ ale obávám se, že paní na Slovensko neposílá...

      Vymazat
    2. Nellie, myslím, že http://www.ganella.cz/ zasílá i na Slovensko, a má hezkou nabídku a rychlé a fajn jednání...

      Vymazat
    3. Já nakupuji tadýýý
      http://www.MojeGalanterka.cz

      Vymazat
  7. Leni, šátek je krásný a ty dárečky taky, na návod se těším, Tvoje návody jsou vždy perfektní a čepičky z předešlého příspěvku jsou nádherné,hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Leni...
    úžasný šáteček...tohle umění je opravdu moc krásné!
    A naušničky...paráda!!!
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, skvělé překvapení!!! A obálek bude fajn, se těším... a ty bambusové háčky vypadají dobře :-) jo, a máš mailík ... pa, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Leni ani teba beránek nepokaká, máš krásny nový šálik. Dlho som nechápala čo to máte s tým baránkom až tento týždeň som zistila, že to je taká tradícia :) Mňa zrejme okaká na kompletku, nič nové som si nekúpila :(. Mala by som to čo najskor napraviť.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné kousky a na návody se moc těším. Jindra

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, krásné věcičky. Také jsem nedávno chtěla objednávat něco ze Slovenska, ale ta anabáze s placením mě nakonec odradila.
    Na návodík se už moc těším - snad konečně nebudu háčky stále někde hledat.
    Hezký podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Leni, máš moc krásný šátek a spoustu dárečků. V naušnicích budeš originální:-) Tvůj avízovný návod si uložím nebo zapíšu odkaz na něj. Vyháčkovala jsem si zánět šlach na malíčku levé ruky. Jsem sice pravák, ale hodně věcí dělám levou a tak to bolí a bolí. Nemáš zkušenost co s tím? Zatím mažu mastí s kostivalem a je to lepší, pokud neháčkuji. Paní doktorka mi poradila jinou mast, ale bylo to snad ještě horší. Díky předem a hezký zbytek pracovního týdne. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Zuzano, moc děkuju :o) já jsem si kdysi vypletla kvalitní ténisový loket, pomohl mi od něj ultrazvuk. Přede dvěma lety jsem si vyháčkovala zánět šlach v celé ruce, pomohla antibiotika v masti a dvouměsíční háčkovací absence. Vloni jsem si přihodila syndrom karpálního tunelu. Jsou týdny, kdy o něm nevím, a pak pár dní, kdy mě to brní od špičků prstů až po loket. To zase pomůže jen neháčkovat. Takže háčkování se budeš muset na nějakou dobu vzdát tak jako tak, nic jiného vlastně pořádně nezabírá. Každou nás to čas od času potká, když to s tvořením přeháníme, pak musíme odpočívat. Přeju brzké uzdravení! L.

      Vymazat
    2. Leni, tak to jsi mne nepotěšila a jenom mi potvrdila, co jsem si myslela. Tak musím vymyslet něco jiného. Díky moc a odpověď Zuzana

      Vymazat
    3. Je mi líto, Zuzi, že jsem Tě nepotěšila, mě lékaři taky nepotěšili, když mi řekli, že nesmím nějakou dobu háčkovat, plést apod., prostě je třeba na nějakou dobu vyloučit příčinu onemocnění, aby ruce měli šanci se vyléčit. Možná by Ti mohla pomoci speciální ortéza, aby byl malíček v klidu a neohýbal se. Držím palec! L.

      Vymazat
  14. Leni, chápu tvé nadšení! Šátek od Nellie jsem měla jednou na krku, vzbudil velký obdiv, musela jsem ho sundat a rozprostřít...
    Domečky jsou fakt super!
    Jinak mě se Zuzkou trochu děsíte, zánět šlach jsem kdysi měla (je to hrůza) a ruka tu a tam docela bolí...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné věcičky, taky bych jásala radostí :-) A ty domečky, no to jsou krásné origoš naušničky. Na futrálek se už těším, až se do něj budu moct pustit. Kytičkový vzoreček se mi povedl ihned, i když se zdál být při čtení návodu složitý, tak mě překvapilo, že na něm vůbec nic není. Už se nemůžu dočkat :-) Helča

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, každý den jukám a čekám na návod a ty se vytasíš klíďo píďo s dalším futrálkem :-))). Návod až v pátek a já zrovna nebudu o víkendu doma, už "pláču" teď. No nic, pondělí alespoň budu mít radostné. Teda zánět jsem naštěstí ještě nikdy neutrpěla, ale zase mám na levém ukazováčku už vyrytou rýhu od vlny, nevím jak se mi to daří :))))). Jo a co bambusové háčky ? Zatím jsem je v ruce ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  17. Tolik nádhery z jedné obálky:-) Leni, krásné velikonoce. Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. Tak takový šátek by se mi hodil na blogísek,jsem přece DUHA!Krásné dilo!!!A futrálek bezva!Daja

    OdpovědětVymazat
  19. Leni,
    tééédy, to je šálek a dárečky!!!!
    A domečky!!
    Tak Ty budeš v pohodě- myslím s tím beránkem!!! :o))
    Papa jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, tolik krásy, téééda!

    Nellie to fakt umí.

    Hákofutroš je parádně naladěný na jaro!

    OdpovědětVymazat
  21. Na hákofutroš se těším Leni,v pá mám volno,hurá.A šátek i dárečky kouzelné,ty domečky jsou boží,určitě v nich budeš kočka a ostatní kočky,včetně malé meluzínky Ti je budou závidět!Hezký večer M.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný šátek a ty náušnice, no budeš originální :) jsou pěkné. Na futrál se těším, podle Tvého návodu jistě zvládnu ;-) Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. moc se těším na obal na háčky. Tak dlouho po něm toužím konečně se taky dočkám :)))

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, nádhera .... šátek je moc hezký, určitě ti bude moc slušet a dárečky navíc vždycky moc potěší ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!