12. března 2013

VYTUNĚNÁ BABIČKA

Jestli jsem si to nemyslela. Jen uložím ultra teplé zimní věci, sluníčko zaleze, začne sněžit a teploty jdou hluboko do mínusu. Takže jsem to všechno poctivě srovnané a uložené zimní musela zase vytáhnout, pokud jsme nechtěli riskovat další parádní chorobu.

Za boha živýho jsem ale nemohla najít svojí skoronovou pletenou čepici. To je tak, když to člověk tak přepečlivě uloží. Asi jí najdu až v létě (jako vždy), až jí nebudu potřebovat (jako vždy).

Za to jsem ovšem našla svojí letitou babičku! Opět velmi přepečlivě uloženou, kterou jsem už dvě zimy nemohla najít (jako vždy).

Chuděrka, byla taková pomačkaná a docela zapomenutá.


Po poctivé šamponové lázni a řádném vysušení jsem si řekla, že by si zasloužila ještě nějaký ten malý tuning.

Nic extravagantního, jen tak lehce decentně.

Třeba dřevěné knoflíky.


A rovnou tři. Každý jiné barvy a velikosti. A musím uznat, že jim to spolu docela ladí.


Cik cak našít a hotovo. To je celá paráda.


Pět minut a máme nový model. A jak hřeje, ráno jsem hned měla možnost ho vyzkoušet, bo u nás fičí severák a máme -6°C.


No, fotka nic moc. Tak to dopadne, když se jeden fotí sám a ještě mobilem.


Ha, rampouch, jaká dobrota! Ulovený včera cestou ze školky. Než jsme těch pár (set) metrů od školky k domu ušli, stihla spolknout tři.

P.S.: Děkujeme zdvořile za milé komentáře k našemu výletnímu příspěvku ;o).

KRÁSNÝ MRAZIVÝ DEN!


24 komentářů:

  1. Ahoj Leni, tak čepice parádní s těmi knoflíky ještě lepší! Také už jsem chtěla vyndavat jarní věci, ale pořád se nám vracely choroby, tak ani nebylo kdy a nakonec jsem ráda, že ještě zimní máme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, vypadáš jak starší sestra od Meluzínky ;)
    Čepka sluší a to červený kolem krku taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, babičce ty knoflíky slvěle pasujou a Tobě babička též! Rampouchy jsou samozřejmě výborná lízátka, našim dětem taky chutnají. A matně si vzpomínám, že jsem si v raném věku taky dávala. Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, krásna babička a náramne Ti sluší. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, krásně jsi čepici vytunila a určitě ji ještě neuklízej, předpověď nevypadá zrovna jarně, minulý týden jsem se pekla v zimní bundě a včera bych v jarní zmrzla a nenaděláme nic, i přesto přeji hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko,tak vytuněná babička je úžasná...a i když je foto z mobilu strašně moc ti to tam sluší...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, ta "vytuněná čepice" je super a moc ti sluší !!!! .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni čapka ti moc sluší!Je parádní!

    OdpovědětVymazat
  9. Jo tuhle poznavam. Vidis a ja ji jeste nepletla. Treba by ale vypadala dobre na jarni cepici? Nas mladsi rampouchy rve i z blatniku aut... to se snazim vychytat.
    U nas se pocasi zatim drzim kolem 10 stupnu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni, koukám, že babička ještě skvěle poslouží. Já jsem to vychytala a zimní oblečení bylo zatím v plné pohotovosti, ale už se taky těším až ho uložím.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi šikulka Leni!
    U nás ještě chumelit nepřestalo .... no a to jsem chtěla tento týden sázet... ještě pár dní a asi místo zahradního nářadí vytáhnu běžky:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, nádherná čiapočka a moc Ti sluší....krásny večer Katka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Lenka, náhodou čiapka je super a foto krásne, kreatívne a fotogenické. Cencule (rampouchy) sme tiež, ako malé deti jedli, bola to dobrota.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, čepka parádní! Jak málo stačí k novém kousku do šatníku, viď? :) J.

    OdpovědětVymazat
  15. Leničko, tak teda tuning to ti jde moc dobře. Ty co jsi teď nakoupila hafo knoflíků tak je musíš mít všude co :O)? Nic ve zlém drahá. Máš to krásné. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  16. Čepice i před vytuněním krásná a tobě sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. krásná čepice, a ten šátek je nádherný, barva i ten vzorek
    ještě jsem se neodvážila ho zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jste jak sestřičky s meluzínkou,na té fotce má tak úžasně šibalský kukuč,je zlatá!No a čepka jakbysmet,vytuněnka na jedničku,knoflíky ji krásně oživily!

    OdpovědětVymazat
  19. Pár knoflíčků a tolik parády. Hezký den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Je krásná...s knoflíky je to super nápad...

    OdpovědětVymazat
  21. U nás to vyzerá s počasím celkom obstojne jarne, ale podľa predpovedí k nám zavíta zima koncom týždňa. Aj keď ju mám rada, už chcem konečne zbierať prvé jarné bylinky... Tá tvoja babička príjemne ožila, aj keď vôbec nevyzerá na pokročilé roky a dobre sa usalašila aj na svojej majiteľke. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, my momentálně hledáme na podzim koupené vakuovací pytle na zimní oblečení...naštěstí je ještě nepotřebujeme :o)
    Čepičku máš parádní, moc ti sluší a rampouch, ten už jsem neměla snad sto let...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Sedne ti parádně.Knoflíky jsou bezva ozdobný prvek.Kolem řeky máme krásné rampouchy nechcete přijet????Daja

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj holky, moc Vám to sluší :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!