15. dubna 2013

... KDYŽ SE MAMKA NEUDRŽÍ

V sekáčku kousek od nás dostali novou várku jarního a letního zboží. 


Ač to Meluzce leze ze skříní, nemohla jsem odolat... vyšívané šatičky skoro až na zem... zdobená dvouvrstvá volánková sukýnka... džínovka do zvonu... když já si nemůžu pomoct, těm holčičkám to taááák slušííí!



Šatičky za 120,-... sukýnky bratru po 75,-... Meluzínka nadšená a já se MUSELA pochlubit :o)!

KRÁSNÉ JARNÍ PONDĚLÍ A DÍKY, ŽE JSTE SE OPĚT STAVILI!!!

****************************************************

P.S.: OPĚT MOC MOC DĚKUJU ZA VŠECHNY VAŠE KOMENTÁŘE A VZKAZY, KTERÉ MI POSÍLÁTE. NĚKDY NESTÍHÁM ODPOVÍDAT, TAK SE OMLOUVÁM VŠEM, KTERÉ JSEM OPOMNĚLA ♥.

   

13 komentářů:

  1. Kruci pisek ... jeste stesti, ze mam doma dva kluky ... Lenko, ja bych se taky neudrzela. A za ty penize ... no nech to tam lezet, ze? Dobre jsi udelala.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, ty ale umíš nakupovat:-))))
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. tolká krása Leni, doslova skvelé úlovky, super vkus! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musí mít malá radost :) Naše holky jsou děsný parádnice takže by byly nadšené :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super!!! synáčkovi taky leze oblečení ze skříní, mít holku, tak vážně nevím, ta by potřebovala asi vlastní šatnu ;)
    Upřímně, tyhle kousky bych brala klidně v dospělácké velikosti ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty holky se tak hezky nakupuje, že? Než bych si koupila něco na sebe, tak raději něco Zuzce. Když teď je tolik krásných věcí, co jsem neměla, když jsem byla malá. Asi si to vynahrazuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko i já takové nákupy zbožňuji...za pár kaček kupa věcí...to mi připomíná,že bych měla na nějaké vyrazit :-)))...přeji ti krásný začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Super úlovky, Leni. Upřimně, ty červené bych brala i sama :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, sice nemám holčičku - občas si říkám naštěstí :-)
    ale zase když už se nemůžu udržet - nakoupím něco pro dceru kamarádky.
    A ve čtvrtek se chystám do Prahy, chci nějaké hadříky pro sebe .... a jak to asi dopadne... kluci toho určitě budou mít :-)
    měj se krásně Meluzínka se má....
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Nakoupila jsi parádně! Ty šatky a vyšívaná sukýnka - krásné úlovky. Taky bych neodolala, sekáče, to je moje. Dětičky mají teď parádní hadříky. Když si vzpomenu, v čem jsme chodívali my....Hezký večer, Leni a brzo se uzdrav! Adriana P.S. Ten šátek z minulého příspěvku je krásný, super vzorek!

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko také bych neodolala vše je nádherné-malá bude princezna!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Leničko, je vidět, že nás to do sekáčků na jaře táhne také jsem dnes pořídila pro Aňu kouzelné úplně nové rifle Levis za Kč 39,-. No nadšení bylo veliké protože už jedny podobné máme a spokojenost nade vše. Krásné úlovky máš, pravda slečnám to sluší, ale ta naše koza nechce sukně vůbec nosit. Po kom asi bude? Snad se to změní. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!