12. dubna 2013

MALÉ JARNÍ SOARÉ

Už jsem skoro věřila, že ten krásný vtip, který minulé týdny koloval internetem, jakože konec světa podle Mayů znamená, že po skončení jejich kalendáře už bude navždy jen prosinec, se fakt stane skutečností.

Ale jak praví moje i v těch nejtěžších chvílích pozitivně naladěná bábi, napadnout může, roztát musí.

A roztál.

No huřá!

Na počest konečně příchozího jara jsem si koupila za 38,- plný květináč kráááásných plnokvětných narcisků. Byly to takové bambulečky maličké, sotva napučené, když jsem je donesla domů, a vyklubaly se z nich takovéhle krasavice.


Škoda jen, že neumím cibule uchovat do příštího roku, vždycky mě to chcípne a už nikdy nevyraší. Asi mám nějaké negativní fluidum či co.

Abychom neusnuli na vavřínech a nemysleli si, že s jarem zmizely všechny choroby, Meluzka si usmyslela, že nás trošku pocvičí a prozvracela celou středu plus kousek čtvrtka. Včetně noci, jak jinak. Celkem nějakých 30 hodin. Velmi se nám osvědčil rehydratační roztok Vodníček, pět lžiček doledova vychlezeného co čtvrt hodiny a půlku kinedrylu k tomu a za pár hodin bylo po problému. Viva la kinedryl!

Ale naštěstí jí velmi rychle otrnulo a už se zas cpe jak nezavřená. Ikdyž by každé sousto polívčičky nejraději zajídala jedním Toffiffee.


Ikdyž jsem toho v tu dobu mnoho nenaspala, aspoň jsem přes den mohla dokončit svůj jarní šátek, na který už konečně nastala doba a dá se nosit bez rizika, že chytnu v tom děravém hávu zápal plic.

Příze Adriana od Vlnapu, ukořistěná vloni na podzim ve výprodeji za směšný peníz. Na šátek padlo pět klubek jak nic.




Se vzorečkem žádné velké štráchy, jen dlouhé sloupky, jednoduché nebo dvakrát nahozené, plus řetízková oka.


KRÁSNÝ VÍKEND A DÍKY, ŽE JSTE SE OPĚT STAVILI!!!

********************************************************

P.S.: ♥ OPĚT MILIONTERÉ DÍKY ZA NÁDHERNÉ A MILÉ KOMENTÁŘE, KTERÉ JSTE MI NECHALI POD "SLONÍM" PŘÍSPĚVKEM!!! VŽDYCKY MĚ MOC POTĚŠÍ A HLAVNĚ POVZBUDÍ DO DALŠÍHO TVOŘENÍ .


17 komentářů:

  1. Leničko,tak šátek ten je opravdu nádherný...Meluzínce andílkovi,přeji aby to bylo už vše OK a byla už jen veselá...užijte si nádherný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, také zkouším ještě vysadit narcisky do zahrady, ale už nikdy nevykvetly, asi jak je to rychlené, tak to už potom nemá sílu... nevím... tyto jsou krásné! Šátek je nádherný! Malá snad už bude mít pokoj, držíme palce ;-) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni...
    šátek je parádní jen co je pravda...
    i já mám slabost pro narcisky a ty tvoje jsou fakt pěkňounké.
    Přeji tobě i Meluzínce klidný víkend bez "nehod"
    papa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka krasny satek a aj farbu si si vybrala krasnu...Dcerke prajem nech uz je iba zdrava a netrapia ju ziadne choroby, kedze coskoro je tu jar a teple pocasie aby mohla chodit vonku sa vysantit :) Kvetinky su tiez krasne a mne tiez cibulky do druheho roku nevydrzia...Pekny vikend...Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, ach ty choroby... snad už bude líp.

    Tvůj šál je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, narcisky jsou moc pěkné, některé druhy cibulovin jsou určené jen k rychlení a ty už vícekrát při sebelepší péči nevykvetou a šátek v krásné jarní barvičce moc povedený, krásný víkend bez zdravotních komplikací,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni..narcisky jsou krásné a ten šátek opravdu moc povedený a v mé oblíbené barvičce.
    Meluzínce přeji ať už je jenom lépe a může si užívat jarního sluníčka...Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Paní Lenko, začnu minulým článkem - Slon je nááádherný, strašně moc se mi líbí jeho seskupení barev. :-) A prvně jsem si myslela, že je to menších rozměrů slůňátko, ale on je to pěkný SLON! :-) Nesmím sem pustit taťku, neb on slony sbírá a určitě by po mě chtěl také jednoho. :-)
    I když, já podle Vašich návodů strašně ráda tvořím. :-)

    Tak a teď k tomuto článku. Je mi strašně moc líto špuntíka. Ona se ta zima tak strašně moc držela, ale přitom to pořádná zima ani nebyla, že si prostě bacily a viry naprosto hověly a zazimovaly se v nás. :-( Hlavní je, že už je holčičce dobře. :-) A je dobře, že má apetit, je prostě znát, že je zdravá (zaťukávám do dřeva, abych nic nezakřikla). :-)
    Šátek jste si uháčkovala krásný, každá žena se po něm určitě otočí a každý muž také, protože Vám to v něm bude nesmírně slušet. :-)
    U nás od rána svítí slunko a konečně mohu být v pokoji s otevřenou ventilačkou a vpouštět stále čerství a ne mrazivý vzduch. :-)
    Mějte se krásně a přeji hezký zbytek soboty a krásnou neděli. :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Leni taky zas marodíme:-(Krásné jarní fotky,hnedle je líp.
    A moc hezoučký šál.Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, ten šátek je nádherný, v jednoduchosti je krása. Meluzínce přeju dobrou chuť a bříško v pořádku. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, šátek je prostě nádherný! Úžasná barva, vzor zvládne každý!
    Meluzínka je doufám OK a užili jste si sluníčkový víkend.
    Narcisku jste měla stejnou, bohužel, ani v zahradě znovu nevykvetla...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni tvuj sal je nadherna a supr inspirace je mnje moc libi .zitra koupim vlna a hackuje take neco .Hezky tebe zdravim pa Karin

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, ty máš zlaté ručičky, ten šátek je nádherný .... Meluzínce přeju, ať už je brzy v pořádku a může si užívat toho konečně jarního počasí a sluníčka .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Leni šáteček je přenádherný :o) Meluzínce přeju at už je ji jen pořád dobře berušce malé :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, teda ten je bajecny ... ten sal myslim.
    Skritkove preji ... vsechny nemoci hus hus pryc pryc !!!

    OdpovědětVymazat
  16. Kindryl na střevní virozu jsem ještě nezkoušela, i když si matně vzpomínám, že jsem to už někde zaslechla. Musím si to uložit do paměti, ale doufám, že to hodně dlouho nebudeme potřebovat. Přeju krásné slunečné dny už jen plné zdraví!

    OdpovědětVymazat
  17. Milujem vasu pracu...sikovne ruky mate...uvitala by som tu napr.chlapčenský svetrik..dakujem,ze ste.s pozdravom M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!