16. dubna 2013

MÁME NAROZENINY A POŘÁDÁME GIVEAWAY!

Tedy můj blog má narozeniny. Respektive měl.

Nějak jsem v tom frmolu posledních dní a týdnů úpně zapomněla, že koncem března to byl přesně rok, co jsem si založila tento svůj vykecávací koutek.

Byla to fuška, než jsem tomu dala jakous takous formu. A dodnes se učím a přicházím na stále nové a nové věci.

A protože jsem za těch uplynulých 12 měsíců poznala spoustu nových a krásných duší, které mě ochotně přijaly mezi sebe, do své široké náruče, připravila jsem si pro vás malý dárek k těmto našim narozeninám.


Mnou háčkovaný šátek, z čistě bavlněné příze Katka v barvě světlé ecru. Tak akurát na to konečně přišlé jaro. Přes kabátek či sáčko, prostě na parádu. A k tomu ještě jedno malé překvapení navrch ;o).


 

A jaká jsou pravidla? V podstatě žádná. Respektive jen jedno. Máte-li chuť pokusit se šátek získat, napište do komentáře nějaké originální přání k našim narozeninám. Romantické, přátelské, ujeté, praštěné... na jaké budete mít zrovna slinu.

Chcete-li, sdílejte tento příspěvek; nechcete-li, nemusíte.

Čas máte do neděle 21. dubna 2013. V pondělí vylosují naše milované děti jednu z vás, která od nás pak dostane balíček.

Doufám, že se vám můj prostý dárek líbí a že se hojně zúčastníte.

TAK SMĚLE DO TOHO, UŽ SE TĚŠÍME NA VAŠE PŘÁNÍ!


119 komentářů:

  1. Milá Leničko...♥
    především ti chci popřát k narozeninám tvého krásného háčkovacího blogu. Je pro mě velikou inspirací!!!
    Přeji ti, ať se stále ráda díváš na svět a háčkuješ pro nás tak perfektně jako doposud.
    Měj krásné jarní dny
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, moc děkuji za krásné přání. Jsi jeden z mých prvních příznivců, proto si Tvého přání a hlavně Tvých návštěv a krásných komentářů velmi cením. Přeju Ti, ať se na Tebe usměje štěstí při pondělním losování. Krásný den, L.

      Vymazat
  2. Oooo milá Lenka, prijmi teda obrovsku gratulaciu .. neh sa ti dari v zivote a tu na blogu...aby si mala vzdy chut a silu zveladovat tento svoj blog a vzdy mala skvele napady aby si nas mohla inspirovat :)
    pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzanko, děkuji mnohokrát za Tvé krásné přání! Budu Ti držet palce v pondělním losování. Hezký den, L.

      Vymazat
  3. Milá Lenko,

    také blahopřeji k narozeninám blogu, vlastně jsem díky tvému blogu uháčkovala spoustu pěkných věcí, návody jsou krásně srozumitelné a názorné a přeji dalších spoustu let tvému blogu a spoustu dalších pěkných nápadů, třeba jako hákofutroš, který jsem si uháčkovala a jsem z něj velmi nadšená.

    P.S. Sice posílám blahopřání, ale do slosování mě nezařazuj, bylo by to nefér k těm, které Tvůj blog sledují již dlouho, já jsem návštěvnicí asi teprve měsíc možná trošku déle. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, i Tobě ze srdce děkuji za krásné přání. Do slosování si Tě ale dovolím zařadit, protože ač krátkou dobu, jsi pravidelným sledovatelem a komentátorem mého blogu a toho si moc cením. Hezký den, L.

      Vymazat
    2. Dobře, tak děkuji. :-) A také přeji hezký den. Martina

      Vymazat
  4. Leničko, příjmi také ode mě blahopřání k narozeninám tvého blogu. Moc ti děkuji za tvé úžasné a srozumitelné návody a přeji ti ještě hodně nápadů. Jsi pro mě úžasnou motivací a rádkyní. Když nevím, u tebe vždy najdu odpověď. Jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog a mám se kam chodit inspirovat a kochat se tvou zručností a krásou. Měj se moc krásně a sluníčkový týden. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rijo, mnohokrát děkuji za krásné přání. Jsem ráda, že Tě můj blog inspiruje a pomáhá, to je pro mě důkaz, že to funguje, jak jsem měla od začátku v úmyslu. Přeju hodně štěstí při losování a den plný slunce! L.

      Vymazat
  5. Lenička moja prajem Ti k narodeninám Tvojho krásneho a veselého blogu všetko najlepšie. Nech sa rozrastá háčkovaná rodinka zvieratiek, čapičiek, šálikov, nákrčníkov, hakofutrákov, kvetiniek a všetkých ostatných nádherných vecičiek, ktoré vychádzajú spod Tvojich šikovných ručičiek. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Andrejko, díky za Tvoje milé přání od srdce. Naše háčkovaná rodinka se určitě bude rozrůstat všemi směry, bo nuda je strašná věc a já jí odmítám podlehnout :o) hodně štěstí při losování a krásný den k tomu, L.

      Vymazat
  6. ahoj Leni,
    taky se připojuji s přáním k blogovým narozkám a musím zcela sobecky připojit přání - dlouhého trvání tvého úžasného a inspirativního blogu. Díky tobě jsem objevila kouzlo háčkování, tvoje rady a návody jsou perfektní a taky musím zmínit tvoji ochotu poradit i přes email.... za vše moc děkuji ještě jednou. Měj se moc hezky Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, Jíťo, jsem moc ráda, že ses taky přihlásila,a děkuji za krásné přání. Těší mě, žes díky mě objevila další kus tvořivého světa. Krásný dne plný slunce, L.

      Vymazat
  7. Ahojky Leni,
    na začátek přidávám také jedno blahopřání ke krásnému prvnímu výročí.. :D Na tento blog jsem narazila před nedávnou dobou, když jsem hledala motýlka, nebo kytičku(??) na mou první uháčkovanou šálu.. Jelikož jsem předtím háček držela v ruce akorát v páté třídě na ZŠ, tak to pro mě byl zase oříšek, ale díky tvým návodům jsem zvládla nejeden výtvor.. Máš nejsrozumitelnější návody, protože jsou pro mě, hlupáčka, krok po kroku vyfocené, za čož moc děkuji.. Jinak přeji hodně zdravíčka a štěstíčka (i tvé rodince), protože ty se koupit nedají a přesto jsou tak v životě důležité, že až když je člověk nemá, tak si to pořádně uvědomí..
    A spoustu trpělivosti.. Pa a děkuji Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Klárko, děkuji moc za krásné přání! Moc mě těší, žes můj blog objevila a hlavně, žes na mě našla to, cos potřebovala. Jsem ráda,že moje návody Ti tolik pomáhají ve tvoření. Přeju hodně štěstí při losování a krásný den k tomu!L.

      Vymazat
  8. Milá Leni,nevěnuju se háčkování dlouho a ty jsi byla první na koho jsem se dovolila obracet pro rady.Obdivuji tvoji fantazii a chuť svoje dílka vyfotit,sepsat návody pro nás ostatní .Každý den koukám jestli je u tebe něco nového.Přeji ti do dalších blogových let moc nových nápadů a hlavně den který má alespoň 50 hodin.Tvoje věrná návštěvnice Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji Ti moc za milé přání. Jsem opravdu moc ráda, že se Ti můj blog líbí a našla sis k němu pravidelnou cestičku :o) přeju hodně štěstí při pondělním losování a hezký den navrch! Pa, L.

      Vymazat
  9. Ahoj Leni, Tvému blogu gratuluji k narozeninám a přeji spoustu dalších příspěvků a Tvých bezva návodů, na které pravidelně chodím pro inspiraci :) A Tobě díky, že se svému blogu tak poctivě věnuješ a pomáháš začátečnicím jako já svými blbuvzdornými návody. Přeji hezký den Jitka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jituško, díky díky moc za milé přání. Jsem ráda, že jsi pravidelným návštěvníkem mého blogu a hlavně, že Ti moje návody pomáhají tvořit. To bylo od počátku mým záměrem a jsem ráda, že se to podařilo. Držím pěstě při losování a přeju hezký den! L.

      Vymazat
  10. Ahoj Leni, prijmi odo mňa malú gratuláciu k 1.roku tvojho nielen háčkarskeho blogu. Ja si vždy tvoje príspevky užívam a nielen tie s návodmi (netreba ani pripomínať, že si prirodzený talent). Nech tvoje blogové miminko rastie a spolu s ním aj počet tvojich verných fanúšikov. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Renatko, moc děkuju za krásné přání. Doufám, že mi blogové miminko poroste k radosti a vyhne se mu puberta, která se bohužel nevyhne mým dětem skutečným :o) hodně štěstí při losování a krásný den! Pa, L.

      Vymazat
  11. Jsi skvělí a buď dál to ti přeji k prvním narozeninám...a tobě Leničko,přeji taky vše nej a dál tak kouzli z háčkem jako doposud...dárek jsi udělala opravdu nádherný,to se budoucí majitelka bude mít čím pyšnit:-)...posíláme Meluzínce hubanec :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Klárko, díky díky moc za originální přání... doufám, že se dáreček bude líbit... hubanec předám :o) krásný den a hodně štěstí při losování! Pa, L.

      Vymazat
  12. Milá Leni, přeji tobě i tvému blogu jen to nejlepší a hlavně spoustu nápadů a času na realizaci. A zdá se mi to nějaký divný, že ten tvůj blog má teprve první narozky. Mě přijde, že jsi tu už léta .... a zásobuješ nás skvělým psaním a návody... a tak vůbec.
    Měj se fajn, užívej konečně jara a když se poštěstí... šálka je móc povedený kousek.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji moc za krásné přání. No jo, je to tak, teprve rok a přitom mám taky pocit, že už jsem tu věčnost :o) hodně štěstí při losování a hezký večer! L.

      Vymazat
  13. Lidem se přeje zdraví, štěstí, láska, ale co popřát blogu? Především šikovnou maminku, ať má stále tolik nápadů, návodů, postřehů, šikovné ruce a spoustu času k tvoření, aby Tě mohla "plnit" a dělat radost nám nakukovatelkám.
    Krásné "narozeniny"
    JJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milé přání a přeju hodně štěstí při pondělním losování. Hezký večer, L.

      Vymazat
  14. Milá Lenko-Fizulko, i já gratuluji k narozeninám Tvého blogu. Ač nejsem moc kamarád s háčkem, Tvoje návody jsou perfektní.Moc se mi líbí i slovní doprovod ( hlavně to špičkování s Mimoškou).
    Také děkuji za Tvé vlídné komentáře k mému patchworku.
    Přeju pevné zdraví a hodně tvůrčího elánu. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc moc děkuju za Tvoje milé přání. Špičkování s Mimoškou si moc užíváme, doufám, že nám vydrží ještě aspoň další rok :o) hodně štěstí při losování a krásný večer! L.

      Vymazat
  15. Leni nechce se mi věřit, že tvůj blog má teprve jeden rok,vždyť od té doby kdy jsem tě "objevila" jsem uháčkovala dle tvých úžasných návodů, tipů a inspirací již pěknou kupičku háčkovanek. Stala jsi se mou virtuální kamarádkou neboť se s tebou "vídám" častěji než se svými letitými kámoškami :-))). Není dne či obdne, abych nejukla, nechytla se za hlavu se slovy : "Kdy já tu nádheru všechnu stihnu vyzkoušet?". Nu a tak přeji tvému blogu životní jiskru,stále dobré napětí v síti,rychlou klávesnici,nezlobící monitor a hlavně neměnící se nápaditou blogařku, kterou jsi ty Leni. Těším se na další prostocviky s háčkem a ťukám symbolicky na zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, moc moc děkuju za opravdu krásné přání, které mě zahřálo u srdíčka... budu se snažit, abys ke mě chodila pořád tak ráda, jako doposud... krásný večer a hodně štěstí při pondělním losování! Pa, L.

      Vymazat
  16. Leni, to už byl rok???

    Také se dovoluji přidat k početnému zástupu gratulantů.
    V roce děti začínají první krůčky a Tvému blogu to šlape víc než dobře.
    Stačí se podívat na seznam členů. - Jsi oblíbená, známá, kdekdo (včetně mě) u Tebe hledá inspiraci nebo rovnou osobní pomoc.

    Milý blogu, do dalšího roku Ti přeji dvojásobek příznivců
    a Tvé pisatelce spoustu tvůrčích nápadů a klubíček, která se chtějí proměnit v něco krásného nebo užitečného.
    Všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Alenko, už to byl rok... taky se mi to nechce věřit... díky moc za milé přání, velmi si ho vážím! Budu držet palec při pondělním losování. Krásný večer, L.

      Vymazat
    2. Rádo se stalo a děkuji za držení palců. ;-) Přeji Tvůj dáreček všem.

      (Leni, zrušila jsem svůj blog, protože jsem ho neuměla dobře psát - neměl šťávu. Ale jinak jsem tu a pořád budu k šikulkám nakukovat. :-) )

      Vymazat
  17. Silvia Švecová16. dubna 2013 14:50

    Milá Lenička šikovná ste ako včelička. Háčkované vecičky krásne máte a s radosťou nám ich prinášate. Háčik sa vo Vašich rukách na čarovný prútik mení a všetko na krásu zmení....:)
    Milá Lenka, na úvod som si dovolila pridať zopár veršíkov. To bolo to prvé čo ma napadlo keď som si prečítala o Vašej súťaži. I keď nepatrím do veľkej rodiny blogeriek, vlastný blog nemám, skúsim šťastie aj ja, pretože výhra je nádherná, tomu sa nedá odolať. Váš blog sledujem pravidelne, i keď nepridávam komentáriky, o to viac všetko obdivujem. Je neuveriteľné čo ste za ten rok stihli, parááááda. Ja momentálne podľa Vášho návodu "balerínkujem" a mám uložené aj ďalšie návodíky, len toho času keby bolo viac. Vášmu blogu želám stále viac obdivovateľov a návštevníkov, Vám osobne želám nech sa Vám stále takto krásne darí, prajem veľa veľa tvorivých nápadov a hlavne radosti zo života. Majte sa krásne :)
    Silvia
    a toto som ja, dúfam že sa to bude dať otvoriť :)
    https://www.facebook.com/silvia.svecova.18?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Silvo, moc moc děkuju za krásné přání. Nemusíte být pravidelným komentátorem, stačí, že můj blog navštěvujete a hlavně, že Vám pomáhá ve tvoření, to byl od počátku můj úmysl. Děkuji za pozvání na Vaše facebookové stránky, ráda se podívám. Hodně štěstí při pondělním losování a krásný večer, L.

      Vymazat
  18. Leničko zlatíčko, máme skoro stejně staré blogy a vlastně pořád ještě miminka ve vývoji i, když to tvoje se mi zdá oproti mému hodně napřed :O). Je skoro až nemožné kolik jsi toho za ten rok stihla uháčkovat a jak říkám jsi ten nejšikovnější člověk s háčkem, kterého znám. Mám tu čest a jeden z tvých kouzelných výtvorů se jmenuje po mě. Má virtuální kamarádko, přeji tvému blogu do dalších let hodně milých přízniců a lidiček, kterým tvé tvoření a laskavé povídání dělá radost. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Lejko, jsem moc ráda, že ses taky přidala. Mám pocit, že se známe věky a přitom je to "jen" rok... Ty obdivuješ mou práci s háčkem, já zas tu Tvou s jehlou, ke které stále sbírám odvahu a svetry :o) držím paleček při pondělním losování a mezitím se měj moc krásně! Pa, L.

      Vymazat
  19. Milá Leničko,jsi tu naše sluníčko,to u Tebe najdeme návod na všecičko!A protože tvůj blog narozky slaví,symbolicky přeji mu moře zdraví....i když vím moc dobře,co je klubko ,háček a jehla,bez Tvé blogové pomoci bych s mým tvořením mockrát ani nehla!Vždy hltám na dálku,každou Tvou řádku.A kyž pak utvořím třeba Tvého koníka,srdce mi radostí splašeně utíká.At se Ti v životě i na blogu daří,miminko blogové at doroste k stáří.Těším se ,co dalšího tu zase najdu,třeba dle Leničky návodu zkusím i zajdu.Krásné narozeniny blogu a Tobě Leni nevyčerpatelnou studnu nápadů,které nám dělají všem šikulkám radost!Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tak to je krásná veršovánka! Moc Ti za ní děkuji, udělalas mi opravdu velkou radost :o) budu se snažit, abys ke mě měla důvod chodit aspoň další rok. Držím pěstě při losování a krásný večer! L.

      Vymazat
  20. Leni, teprve slavíš rok blogu? To mě překvapilo, páč nápadů a návodů tu je opravdu mraky!!
    Takže do dalších let přeju hodně elánu, originálních nápadů a věrné čtenářstvo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, teprve rok... taky jsem se divila, že tak málo, přitom mám pocit, že už jsem tu snad věky... snad mi ten elán vydrží :o)... díky, že ses taky přidala, přeju hodně štěstí při losování a krásný večer k tomu! Pa, L.

      Vymazat
  21. Milá Leničko, ten čas tak letí.....
    už je to setina století,
    co můžeme čerpat inspiraci a hlavně krásné návody z tvé hlavy a z tvých šikovných rukou prostřednictvím krásného blogu Fizule 71. Tak ať je těch setin ještě mnohem víc:-). Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzanko, moc moc děkuju za krásné veršované přání! Moc mě potěšilo, už se jich tu pár sešlo, asi je začnu sbírat :o) děkuju, že ses přidala, a držím palec při losování! Hezký večer, L.

      Vymazat
  22. Milá Leni,já moc neháčkuji ale dobře se na tvém ročním blogísku bavím!!!Možná ale,že příjde den a já znovu uchopím háček,(ne od pece) a začnu znovu!přijmi ode mne srdečnou gratulaci!!! Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dajo, díky moc za milé přání. Byla bych opravdu moc potěšena, kdyby ses díky mému blogu háčku opět chopila :o) hezký večer a hodně štěstí při losování! L.

      Vymazat
  23. Ahoj Lenka, za ten rok si si získala veľa priaznivcov. Máš šikovné ruky a príjemný humor. Na Tvojom blogu sa aspoň odreagujem od všetkých bôľov tela i duše. Buď stále tá Lenička, čo prinesie úsmev a radosť do srdiečka.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emily, díky díky moc za Tvoje krásné přání. Jsem moc ráda, že se Ti u mě líbí a že Ti moje povídání pomáhá na chvilku se vzdálit strastem života. Držím pěsti při losování a přeju krásný večer, L.

      Vymazat
  24. Mila Lenka gratulace na prvne narozeni od tvuj blog .Moc rada u tebe zastavim a kolikgrad mam od tebe inspirace. este moc dekujem za pomoc ses moc fein .Tak este jedno od cely sirdicka gratulace posilam tebe vsechno nelepsi a mas slaty rucicka pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Karin, moc mě těší, že ses také přidala! Děkuju moc za Tvoje přání a držím palce při losování. Hezký večer, L.

      Vymazat
  25. Milá Lenko, moc a moc gratuluji k jednoročnímu výročí tvého blogu a přeji spoustu a spoustu stále tak nádherných a skvostných háčkovaných nápadů.
    Tvé slovo - hákofutroš - si budu pamatovat hodně dlouho, hezky se mi zapsalo do paměti.......
    Lenko, děkuji blogovému světu a i tobě za možnost a uskutečnění virtuálního přátelství.
    Přeji ti po všechen čas zdraví, i všem u tebe doma.
    Radost z tvoření a pohodu. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jarmilko, díky, že ses také přidala. Moc děkuju za milé přání, potěšilo mě. Držím palce při pondělním losování a přeju krásný večer! L.

      Vymazat
  26. Leničko já moc originální nebudu,ale podle mě to nejdůležitější je LÁSKA,PŘÁTELSTVÍ tak já ti přeji ze srdíčka tohle ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišičko moje, Tvoje přání je originální právě v tom, že je jednoduché a prosté a přitom tolik srdečné. Děkuji Ti za ně moc a držím palečky při pondělním losování. Pa, L.

      Vymazat
  27. milá Lenička, som veľmi rada, že svoj blog máš. U teba mám schované svoje obľúbené vzory, ktoré sa mi doma váľajú načmárané po papieroch a mnoho dobrých rád. A tak ti prajem, aby ťa blogovanie aj naďalej bavilo a my ostatní z toho budeme mať osoh. :) ďakujem a prajem všetko dobré a háčku zdar! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, díky moc za krásná slova. Budu se snažit, aby se Ti u mě i nadál líbilo aspoň tak, jako v tom uplynulém roce. Držím palce při pondělním losování a krásný večer přeju k tomu! L.

      Vymazat
  28. Milá Leni,
    už dávno jsem se chtěla naučit háčkovat, pořád jsem to odkládala, malé děti, práce, nebyl čas. Najednou děti vyrostly, času pro sebe mám trochu víc. Objevily se problémy v rodině a já se vrhla na háčkování. Jedna z prvních webových stránek týkajících se háčkování, kterou jsem našla, byla Tvoje. A u ní se mi krásně zapomíná na starosti. Nejen, že jsem se naučila háčkovat, já si dokonce sama založila blog. Leni moc Ti děkuji. Tobě přeji všechno dobré a Tvému blogu spoustu krásných návodů, a milých slov. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavluško, jsem moc ráda, žes našla můj blog a v něm to, co jsi hledala. Mám to s háčkování stejné, utíkám se k němu pro odpočinek a jiné myšlenky. Moc děkuju za Tvoje krásná slova a držím palec při pondělním losování. Pa, L.

      Vymazat
  29. Mě, bohužel, nic originálního ani ujetého nenapadá, tak musím normálně. Leni, všechno nejlepší k prvním (letí to, co?!)narozeninám Tvého skvělého blogu! Jen tak dál, podle Tvých návodů se háčkuje samo. Před dvěma roky po "sto" letech jsem vzala háček do ruky a zkoušela právě podle Tvého návodu na mmb háčkovanou deku pro švagrovou (nebo tak nějak to tam stálo) a od té doby ho nějak nemůžu pustit. Takže ještě jednou všechno nej, nej, nej! Hezký večer! Adriana PS. Ten šátek je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, proč bohužel! I "normální" přání je krásné a to Tvoje mě moc potěšilo. Děkuji za ně a držím palce při losování! Krásný den, L.

      Vymazat
  30. Tajomstvom už vôbec nie je,
    že Magdalénkiným koníčkom háčkovanie je.
    Keď sa už robenie kvietkov prestalo rátať,
    rozhodla sa, návody si vyhľadať.
    Poradiť je prišiel drozdík: „Čviri,
    na internete nájdeš divy!“
    Všetky postupy však nezrozumiteľné boli
    nevedela, či je problém v nej, či má IQ moli?
    Avšak našla jednu super stránku,
    už aj chytá háčik a vlnku.
    Háčkuje, háčkuje šálik prekrásny
    teší sa, že jej to ide ako v jednej básni.
    Teraz si je istá, že jej nová láska
    je www.fizule71.blogspot.sk.
    Ak aj nevyhrá tú prekrásnu šatôčku,
    dúfa, že na návod si počká len chvíľočku. :)

    Milej pani Lenke praje prekrásny deň a ešte veľa aspoň tak úspešných rokov tejto stránky, Vaša fanúšička a nová verná návštevníčka Magdaléna. :)
    P.S: Máte rovnaké meno ako moja maminka, sestra, sesternica a teta a aj to moje sa podobá :))

    Toto som ja :D heart.of.the.ocean@azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Magdalenko, děkuji moc za nádherné veršované přání! Už jen za by sis zasloužila vyhrát :o) držím palce při losování a přeju krásný den! L.

      Vymazat
  31. Jarka od Poděbrad16. dubna 2013 22:19

    Leničko k narozkám přeju jen to nej,tvoje tvořeníčko navštěvuju asi tak půl roku ale skoro denně ikdyž komentík zanechám jem málokdy(jsem tak trochu lajdák a floutek dohromady)s tvojí pomocí jsem uháčkoval Tvůj slavný HÁKOFUTROŠ a jsem na něj pyšná.A protože ted v dubnu slavím narozeniny tak zkouším štěstí protože šáteček je kouzelný a já bych takový moooc potřebovala.Zdraví Jarka od Poděbrad jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, jsem moc ráda, že jsi můj blog objevila, jsi jeho pravidelným návštěvníkem a hlavně, žes na něm objevila pro sebe užitečné věci, podle kterých se Ti daří tvořit. Přeju Ti k narozeninám všechno nej nej nej a držím palce, aby se na Tebe při losování usmálo štěstí. Krásný den, L.

      Vymazat
  32. Leni nebudu originální,ale ze srdce přeji at se ti daří!Přeji vše nejlepší k prvním narozeninám.Jsem ráda,že jsem Tě poznala a bezvadně se s Tebou háčkuje:-)a píše:-)
    Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji Ti moc za Tvoje přání! Také je mi ctí, že jsem Tě poznala, ráda k Tobě chodím na kukandu do Tvého krásného domova. Držím palec při losování a přeju krásný večer! L.

      Vymazat
  33. Milá Leni, milý blogu Fizule 71,
    chci Vám oběma moc poděkovat. Objevila jsem vás čistě náhodou a v ten den (aniž bych si to plně uvědomovala) se v mém světě objevil další rozměr. Najednou jsem měla spoustu inspirace pro svůj oprášený koniček a chuť uháčkovat snad všechno co jsem tu našla.
    Mimoto jste mi ukázali snadnou cestu k přímé pomoci někomu v nouzi - ke Kulíškům.
    Ale to byl jen začátek. Po čase jsem sebrala odvahu, přestala dávat fotky výrobků pouze na facebook, a založila vlastní blog.
    Stále jste pro mě inspirací a vytouženou metou!

    Milá Leničko,
    Tvému blogu a hlavně Tobě přeju davy čtenářů,
    stohy komentářů,
    žádné párání,
    stále krásné vyšívání,
    žádné křivé jehlice,
    klubíček co nejvíce,
    knoflíčky jak z pohádky,
    celičké dny bez hádky,
    zdravou celou rodinu,
    šťastnou každou hodinu,
    hbité ruce, jasnou mysl,
    pro detaily stálý smysl,
    háčky které nezradí,
    a stále tak krásné pozadí :-D

    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, tak už jen za to nádherné a dlooouuuuhéééé přání by sis zasloužila vyhrát... opravdu jsi mě moc a moc potěšila, přání je nádherné! Díky díky mo! Držím pěstě při losování a zatím krásný večer! L.

      Vymazat
  34. Tak já bych chtěla samozřejmě vyhrát a proto bych chtěla ze svého srdce mockrát gratulovat ke krásnému výročí úžasného blogu. A co bych vlastně přála? Aby lidé četli, aby se smály nad úžasnými příspěvky, aby dle návodů háčkovaly a aby měla Lenka co nejvíce nápadů na tvorbu a aby ji nedošlo slov. A přeji spoustu dalších let.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti budu držet palec, aby se na Tebe štěstí usmálo! Děkuji moc za přání a přeju krásný večer! L.

      Vymazat
  35. Teda Leni, přečetla jsem jen pár z té hromady přání a jsem trochu v koncích - nic vtipného ani originálního mě fakt nenapadá, ale ze srdce ti gratuluji k prvním blogovým narozeninám. Jsem moc ráda, že si tu s námi. Máš šikovné ruce a vtip.
    Pohodový den přeji a moc chválím nádhernou cenu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Helenko, nejprostší přání bývá nejsrdečnější a proto Ti za to Tvoje mnohokrát děkuji. Jsem ráda, že jste mě v mých začátcích vzali mezi sebe a nepustili. Držím palec při losovačce a hezký večer! L.

      Vymazat
  36. ahoj Leni ,más tu spoustu krásných přání a opravdu nevím ,zda by mé bylo už něcím výjmečné ,každopádně já Tvuj blog zbožnuju už proto,že si dáváš takovou práci s nafocením a rozepisováním návodu,háčkuju rok a Tvůj blog mi byl mockrát oporou a inspirací,jsi úžasná a přeji Ti další produktivní a tvořivý rok :-) pa Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, díky díky moc za hřejivá a milá slova. Jsem ráda, že sis můj blog oblíbila, je to pro mě důkaz, že moje práce má smysl. V pondělí držím palec při losování a zatím pěkný večer! L.

      Vymazat
  37. Leni, není den, abych neklikla na tvůj blog a nekontrolovala, jestli náhodou nepřibylo něco nového. Blog jsem objevila čistě náhodou, když jsem hledala návod na háčkované srdíčko..a bingo! i s postupem. Paráda... no a pak jsem celý den proseděla u tvého blogu s otevřenou pusou :D
    Obdivuju tě, jsi moc šikovná, moc díky za postupy, rady... Hlavně mi nejde do hlavy, kde na to bereš čas. Jen tak dál a tvé blogu přeji k narozeninám hooodně návštěvníků a od tebe hooodně příspěvků :) Ještě jednou díky za práci, kterou pro nás děláš. Hanka Chaana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko, jsem ráda za tu náhodu, která Tě přivedla na můj blog. Ještě víc mě těší, že se Ti podle mých návodů daří tvořit! Díky moc za milé přání a držím palec při pondělní losovačce. L.

      Vymazat
  38. Mil Lenička, verše skladať neviem ,píšem tak ako to cítim.... Tebe a Tvojmu blogu, želám veľa krásnych tvorivých síl, nech Ti rastie do krásy...Tvoje šikovné rúčky nám tu prinášajú toľko krásy a nápadov.... rada sem chodím, som milovníčkou všetkeho čo vytvoria šikovné ručičky, ja a háčik sa moc nekamarátime a o to viac sem rada chodím potešiť moju dušu.....viem koľko "pichania" je za každou vecičkou,ktorú vytvoríš...Tvoj blog sa mi vryl do pamati najprv nazvom ktorý pre moje zapamatanie som si spojila s lúšteninou , milou malou blogerečkou Meluzínkou a šikovnou mamičkou Lenkou....
    Tak čo Vam dievčatá popriať??? hlavne zdravíčko a nech Vám to krásne tvorí....
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za milé přání! Ta ve slovenštině se mi líbí nejvíc, je to takový měkký jazyk, pěkně to zní :o) držím palec při pondělním losování a hezký večer! L.

      Vymazat
  39. Jejda, prý malý dárek - takový bych motala tak rok ;-)
    Přeju spoustu dalších skvělých kousků, ať se mám čím inspirovat "jednou na důchodě" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky moc za přání! Krásné čekání na důchod :o) a hodně štěstí při losování, L.

      Vymazat
  40. Milá Fizulko,
    dovol,abych i já přidala své blahopřání k výročí Tvého blogu.Našla jsem jej náhodou a jsem za to moc ráda.Velice obdivuji Tvé šikovné ruce a ještě více Tvé srdce, ochotné se rozdělit o své umění i o svůj čas.Také chválím Tvůj styl "vyjadřování",moc pěkně se Tvé příspěvky čtou!
    Mé přání tedy zní-jen tak dál, spoustu nových návodů a pěkných, "dušipohlazujících příspěvků!"
    Irena (inka.kocurkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Irenko, moc moc děkuju za přání, jsem ráda, že jsi mě objevila, šťastná to náhoda :o) držím palec při losování a krásný večer! L.

      Vymazat
  41. Leničko, s hrůzou jsem zjistila, že nejsem členem Tvého blogu, hned jsem to napravila a jsem 333tí, krásné číslo, ať se Tvému blogu daří i nadále a má ještě spoustu dalších spokojených čtenářů, ať máš fůru nápadů, neutuchající elán a hlavně zdravíčko. Nic originálního, ale šátek od Tebe je moc hezký a přestože háčkem něco ušmodrchám, byla bych výhrou moc potěšena, háčku zdar.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelinko, to přece vůbec nevadí, že nejsi členem oficiálně, já vím, že tu jsi, často ke mě chodíš a komentuješ a to přece stačí... ale to krásné 333 stříbrných stříkaček :o) to Ti přeju, to je jistě šťastné číslo! Držím palec při losování a krásný večer! L.

      Vymazat
  42. Fizulin blog má narozeniny - my máme přání jediný - čtení, psaní - čtení, psaní - hlavně to psaní!!!!!!!!! A také TVOŘENÍÍÍÍ!!!!!!
    Nádherný jeden rok! Vaše stránky navštěvuji už hooodně dlouho, ale píšu teprve chvilinku. :-)
    Tak hodně krásných nápadů doplněných skvělými návody a ať Vás blog ještě mnoho mnoho let baví. :-)
    Mějte se krásně. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, díky moc za krásné přání! Moc mě potěšilo... držíma palec při losování a přeju krásný večer! L.

      Vymazat
  43. Jujda Leni, tady je ale gratulantů - no aby ne, kdo by chtěl propásnout tak hezkou příležitost jako je výročí tvého blogu. I když musím přiznat, že mě se to málem povedlo ... když jsem k tobě koukala minule, nějak jsem nestihla napsat komentík ... kluci totiž něco nutně potřebovali. A pak už zapracovala hlava moje děravá. Ale dnes vše napravuji a přeji tobě spoustu krásných nových nápadů a blogu spoustu spokojených čtenářů. Já fakticky nic originálnějšího nevymyslím.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, tak to jsem věru ráda, žes to nepropásla! Díky za přání a držím palec při losování! Hezký večer, L.

      Vymazat
  44. Ahoj Leni, tvůj blog sleduji už déle a neustále obdivuji tvoji šikovnost! Má sestra by mohla povídat - pravidelně jí totiž posílám různé tvé háčkovací nápady s nenápadným dodatkem, že tohle by mi mohla uháčkovat:-))). Prozatím je však stále ve fázi čepičkování pro své malé dcerušky :-) ...Přeji Ti, ať máš stále tak šikovné ručičky a radost z tvoření, spoustu milých čtenářek a hlavně úsměv nejen na tváři, ale i v srdci... Krásný večer, Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simonko, díky moc za Tvoje krásné přání. Na oplátku přeju já Tobě, aby ses brzy dočkala a sestra uháčkovala něco i Tobě :o) držím palec při pondělním losování a zatím hezký večer! L.

      Vymazat
  45. Milá Leni, chodím na Tvůj blog velice ráda a díky Tobě jsem zdokonalila svoje háčkování, i když spoustu Tvých skvělých návodů mám uložených na později... znáš to ;-)
    Tak ať Ti vydrží elán a chuť psát nejen návody, ale i střípky všedních dní! Měj se krásně, pa pa, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc Ti děkuji za milé přání. Držím palce při losování a zatím hezký den! L.

      Vymazat
  46. Ahoj Leni!
    Chtěla jsem vymyslet něco originálního, ale po tý makačce na zahradě mám mozek vygumovaný:-)))
    Tak jen obyč .... Přeju dalších úspěšných pár desítek let ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ajko, tak tomu rozumím, neřeš to, i prosté přání je milé a já Ti za něj mooooc děkuju :o) držím palec při losování a přeju krásný den! L.

      Vymazat
  47. Lenko, preji jeste hodne oslav do dalsich let. Jsem moc rada, ze jsem tvuj blog nasla.
    Satek je paradni, presto ho rada prenecham jine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, díky moc za krásné přání. Je mi trošku líto, že nechceš zařadit do losování, ale respektuju Tvoje přání a přeju Ti krásný den! L.

      Vymazat
  48. Dobrý den Leni, před nedávnem jsem našla Váší krásnou stránku. Každý den se netrpělivě těším co nového jste si pro nás připravila. Vaše návody jsou úžasný. Tak Vám i já musím popřát k narozeninám. Přeji i nadále kouzelný háček do šikovných ručiček a spoustu, spoustu nádherných návodů a nápadů pro nás netrpělivce. Bohužel se neznáme ani z FB ani nemám žádný blog, ale snad i já se můžu připojit k přání.
    LenkaF.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, děkuji moc za milé přání! Budu se snažit i nadále, abyste měla důvod můj blog navštěvovat. Držím palec při pondělní losovačce a přeju krásný víkend! L.

      Vymazat
  49. Milá Leni, ani nevím kdy jsem poprvé otevřela tvé stránky...určo jsou to tak dva měsíce...vždy jen tak letmo kouknu, ale co jsem určitě s nadšením přijala, byl návodík na srdíčka ze čtverečku, který jsem u tebe našla :-) Ty jsem totiž nikde před tím neviděla :-)
    Přeji tobě i tvému krásnému a inspirativnímu blogu mnoho milých čtenářek,, které k tobě najdou cestu :) Přeji jen zlaté ručičky, sluníčko a úsměv na tváři :-) papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Evičko, moc Ti děkuju za krásné přání. Jsem ráda, že Tě čtverečková srdíčka tak zaujala :o) držím palec při losování a zatím krásný víkend! L.

      Vymazat
  50. Dobrý den, Leni, blahopřeji k prvním blogerským narozeninám! Chodím sem pravidelně nakukovat od léta. Dostala jsem chuť znovu začít háčkovat, naučila jsem se nové vzory, ale hlavně se kochám a těším se na další nový příspěvek. Hodně štěstí a hodně chuti do práce a sdílení do dalšího roku. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, Petro! Jsem moc ráda, že můj blog byl důvodem k tomu, že jste se opět vrátila k háčkování. Držím palec při losování a přeju krásný víkend! L.

      Vymazat
  51. Leni to už je rok?Páni bych se měla mrknout jestli jsem já to svoje výročí roční nakonec také nepropásla:o)
    Koukám co už je tu krásných přáníček krásných to už je těžké něco ted vymyslet.
    Takže přáníčko od srdíčka---přeju Ti Leničko naše milá ještě spoustu úžasných návodů a nápadů kterými nás tady zásobuješ .Já už jich několik využila a pár jich mám ještě v merku :o)Dále tvůj psací sloh který je úžasný a vtipný a vždy zvedne náladu.A spoustu spoustu věrných čtenářek já k nim budu patřit pořád :o)Jsem ráda že tu prostě jsi chodím k tobě ráda.Prostě hodně jen toho NEJ NEJ NEJ....měj se Leni krásně a i když sama háčkuju tak o tvůj překrásný šál si prostě zasoutěžit musím také :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Marti, už rok! Už rok se tu spolu potkáváme, povídáme si a tvoříme spolu. Neuvěřitelně to uteklo, když má člověk co dělat, viď? Moc Ti děkuju za krásné přání a držím palec při pondělním losování! Zatím krásný víkend, L.

      Vymazat
  52. Milá Leničko...Fízulko....popřeji Ti jen pár slovy,všechno nej... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, moc Ti děkuji za milé přání. Krásný víkend, L.

      Vymazat
  53. Leni, přeju spoustu příjemných chvilek při tvoření a stálé nadšení a radost z psaní Tvých stránek.
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, díky Ti moc! Krásný víkend, L.

      Vymazat
  54. Milá Lenko, vše nejlepší k blogíčkovým narozeninám! Připadáte mi jako profík (co se blogu týče, o ručních pracech nemluvě), nechce se mi ani věřit, že ty narozeniny jsou teprve první. Ráda si u Vás počtu, píšete moc hezky. Šátkem jste mě inspirovala (i tím minulým - růžovým), zkusím taky něco vymyslet (zatím mám jen pletené), u nás jdou na odbyt. Ať se Vám osobně i Vašemu blogu nadále daří co nejlépe! Mějte se krásně (bez ohledu na počasí - nakonec, když se v horku potí ruce, tak se špatně šmodrchá; o zmrzlých prstech pomlčím ;-) ). Katka (pilzovak@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji moc za krásné přání. Krásný víkend, L.

      Vymazat
  55. Milá Lenko,
    Jak čtu vaší parádní narozeninovou akci uvědomuji si jak dlouho už Váš Blog jako jediný Blog vůbec mám už trvale na své liště v počítači označený hvězdičkou oblíbený, stačí tak jen jeden klik a jsem u Vás na návštěvě. Tak Vám a Vašemu nápaditému a velice inspirujícímu blogu přeji aby byl na co nejvíce počítačích označen právě tou hvězdičkou oblíbenosti.
    Mějte krásný den s pozdravem Nikola P. (nikoleta.prikrylova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  56. Milá Lenka, tak k prvému roku tvojich narodenín na blogu ti chcem poblahopriať a zároveň poďakovať za to že si tu s nami a si nám veľmi nápomocná ak u teba hľadáme radu. Prajem ti ešte veľa takých skvelých nápadov a návodov, ktorými sa u teba inšpirujeme a niektoré sme doteraz ani nevideli pokiaľ si ich neúhačkovala ty a nepodelila sa o to s nami. Prajem ti veľa krásnych chvíľ s háčikom aby sme sa ďalej mohli kochať tvojím tvorením.
    Prajem pekný zvyšok víkendu a ostávam s pozdravom Nellie (Nellie7@azet.sk)

    OdpovědětVymazat
  57. Tak k těm prvním narozeninám přeji hromadu inspirace, fantazie a nápadů, spousty dnů pro jejich realizaci a přehršel příznivců a háčkujících nadšenců, kteří potěší a zpříjemní den :-) .
    Díky moc za skvělé návody. Lenka

    OdpovědětVymazat
  58. Milá Lenko není to tak dávno co jsem objevila Tvůj úžasný blog,plný inspirace ,nápadů a rad.Od té doby chodím k Tobě dost často na nápady a hlavně návody.Bez jakých koliv lichotek Tě obdivuji a vážím si toho že pomáháš druhým.Máš můj veliký obdiv.Do druhého roku Tvého blogu Ti přeji, aby Ti ten elán vydržel a ještě dlouho si nám pomáhala s návodama, a dovedla poradit.Děkuji MOc! Luďka

    OdpovědětVymazat
  59. Milá Leni, to to ale uteklo! A co ti popřát k narozkám blogu? Ty vlastně všechno máš, skvělou rodinku, úžasné nápady a strááášně šikovné ruce a taky dobré srdce,protože se s námi o své nápady a návody nezištně podělíš. Tak ti popřeju hodně zdraví, další krásné nápady, možná by se ti někdy hodil i den o 36 hodinách,aby na realizaci nápadů bylo o trošku víc času..... Ale teď vážně : Strašně ráda k tobě nakukuju, někdy se inspiruju, někdy jenom kochám,ale rozhodně u tebe vždycky najdu něco, co potěší oči a pohladí dušičku. Tak ať ti to všechno vydrží! Měj se krásně sluníčkově, moc zdravím. Věrka S. ( soucekpepa@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  60. Leni,
    Tvému blogu přeji stále více spokojených čtenářů a tvořivých duší,ať i dál přináší radost Tobě i všem,kteří to tu mají rádi!
    A Tobě???Hlavně zdraví,které,ať si říká kdo chce co chce,je pořád ještě tím nejdůležitějším!!!
    Děkuji za nádherný blog!
    Verča (vegal@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Leni,
    i já moc gratuluju a přeji Ti i nadále takové nadšení a zapálení jak pro háčkování, tak i pro blog.
    Dostala jsem se k Tobě vlastně náhodou přes recept na tymiánový sirup a pak jen žasla nad úžasnými výtvory a ještě úžasnějšími návody. Díky!!!
    Krásný den, Pavla (pavla.zrunkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  62. Milá Lenka,k sviatku 1.narodenín želám tvojmu blogu,aby sa rozrástla rada jeho návštevníkov, a tebe prajem ,aby si bola najmä zdravá, šťastná, tešila sa zo svojich ratolestí a mala vždy slnko v duši !!! Obdivujem tvoju precíznu prácu.
    Pozdravujem ťa zo Slovenska.
    ridzonovam@gmail.com
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  63. Milá Fizulko, já založila můj blog teprve před dvěma měsíci a to jen proto, že jsem si zlomila nohu a najednou jsem měla čas na hraní si na počítači a díky vašemu blogu i na zkoušení si uháčkovat kytičky, čtverečky, velikonoční výzdobu. Moc děkuju za všechny Vaše návody a nápady. Přeju Vám co nejvíce tvořivých nápadů a nám co nejvíce Vašich návodů a rad.
    Hanka (hsoukupova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!