29. dubna 2013

PRINCEZNIČKA

I k nám se dostal fenomén háčkovaných korunek. Taky jsem neunikla aspoň jednomu pokusu.

Stačil zbytek růžové Kačenky, pár korálků a flitrů a rázem doma máme háčkovanou princeznu.

Prý na jaro lepší než čepička, tu má každý, s korunkou bude zaručená hvězda!

 
 

 Tak co, tety, jakpak mi to sluší ;o)?

KRÁSNÝ NOVÝ TÝDEN!


25 komentářů:

  1. Sluší moc, krásná princeznička :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná :-) Já háčkovala už v lednu. Emminka chtěla být princezna a korunku nemáme. No návod jsem nenašla, ale někde jsem viděla hotovou a podle té se ta naše bílá krásně povedla. Pak jsem musela naháčkovat i kamarádkám ze školky :D Moc jim ty korunky sluší, beruškám našim,že? :-) papa Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to moooooc. :-)
    Až korunku uvidí ty naše dvě princezničky, tak tomu také neuteču. :-D
    Takže se musím na tu Vaší korunku pořádně podívat, abych nabrala inspiraci. :-)
    Krásný den přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, presne ako hovoríš, hotová princezna. Svedčí jej to náramne. Zlatá mamina. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Juj...to je parádička !
    Moc hezká princeznička ☺
    Pa pa holky, teta Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Meluzínko,sluší ti to a moooooooc ,maminka je veliká šikulka...holky mějte krásné pozdní odpoledne...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. No krása střídá nádheru! princezna je dokonalá!
    Leničko, moc děkuji za článek o Edith!
    Pohodové odpoledne přeji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Meluzínka princeznička !Sluší jí to, jako vždycky!A má šikovnou maminku, co jí uháčkuje snad i modré z nebe!Oběma -princezně i královně háčku posílám pozdrav!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni, korunka se Ti moc povedla:-))) a doma máte kouzelkou princezničku i bez ní:-)))) tak přeji všem hezký zbytek dubna. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, mít takovou hřívu a tolik let, co má tvá princezna - jdu do toho všemi deseti! :) Krásné!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Korunku práve okukávam na tajňáša, je krásna. Keby ju videli moje dve baby, už by mi hľadali háčik :) Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,nádherná priceznička. To já na stopro poznám. Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko, tolik moc jí to sluší ... Jsi maminka maminkovatá ju ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Sluší, sluší! Hotová princezna. Mamce se korunka moc povedla. Moje dvě holky by takovou taky braly...Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná malá slečna.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  16. On je nějaký fenomén háčkovaných korunek?? Sem nějak zaspala:-))))
    Ale myslím že na roli princezny je připravena:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  17. Sluší a moc!Hezký večer...pa Věra:-)

    OdpovědětVymazat
  18. No sluší, sluší ... moc.
    Hezký nový týden celé rodince ... Věra

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, ty máš ale krásnou princeznu. Že bych v té růžové vlně ještě chvilku pokračovala ....
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  20. No,jsi jako princeznička, milá Meluzínko. Jsi obrovské maminčino potěšení.Tvoje maminka je nesmírně šikovná.Miluji jeji blog.Díky Vám oběma....

    OdpovědětVymazat
  21. Lenka tak to mas doma krasnu princeznu, velmi jej to pristane...Nellie

    OdpovědětVymazat
  22. Milá princezničko,
    sluší Ti to moc. Moje princezna (trošku starší) už korunku má, a to na vlastní přání středně modré barvy a bez ozdůbek, z těch už zřejmě vyrostla, stejně jako z růžové barvy. Tak Ti přeji krásný život na zámku!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  23. Princeznička na bále potratila korále.... Leni, si šikulka.
    Film Édith Piaf som si pozrela už 2x a veruže mi vybehla aj slza. Pri pesničke mi behali zimomriavky po tele.
    Leni, knihu si na Tvoje odporučenie určite kúpim.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  24. Sluší, sluší a moc! Krásná a víš, že je ti malá princeznička neskutečně podobá? ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Hello! I could have sworn I've been to this site
    before but after looking at a few of the posts I realized it's new to me.
    Regardless, I'm definitely pleased I stumbled upon it and I'll be book-marking it and
    checking back often!

    Here is my website ... web desingn

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!