10. dubna 2013

SLONČA

Asi před měsícem mi JaniC poslala odkaz na návod na krásné háčkované sloníky, který objevila na jednom zahraničním blogu.

Sloník se mi moc líbil a protože háčkované figurky dělám moc ráda, zkusila jsem ho taky. Vybrala jsem si z každého v návodu něco a vznikl tento legrační barevný hybrid.

Malá ho miluje, spí s ním v postýlce, tak už je takový trošku omuchlaný. Nutno dodat, že v tom jejím pelíšku přestává být k hnutí. Poctivě si tam stěhuje nejen všechny moje háčkované výtvory, ale také spoustu oblíbených plyšáků, kteří neustále padají všude okolo, protože se tam prostě ani při nejlepší vůli nemůžou vejít.

Háčkovala jsem háčkem č. 3.5mm a přízí Kačenka. Pokud byste do toho taky šli, doporučuji menší háček, na můj vkus jsou mezi sloupky moc velké mezery. Polyesterová polštářová vycpávka naštěstí ani při drsném zacházení neutíká.


Zatím se jmenuje "Slonča". To je prej takový speciální méno pro šitý sloníky, víš, mamííí? povídala malá. Tak jo.

KRÁSNÝ DEN A DÍKY, ŽE JSTE SE OPĚT ZASTAVILI!

********************************************************

P.S.: Marki na svém blogu ...moje drobné radosti... pořádá giveaway o krásnou dózu Green Gate. Takže jestli tuto značku a její nádherné vzory milujete jako já, šup k Marki a hlásit se!



32 komentářů:

  1. Je krásný Leni, moc se ti povedl :) Teda , stejně jako u koníčka, myslela jsem že je to prcek malý a on je to obr :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Leni,při kouknutí na foto mě první napadlo...."to je ale šťastný slon..."nevím proč....asi ty barvičky,je krásný
    Hezký den Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Hybrid "Slonča" je nádherný. Leni, tvoje malá princezna se má moc prima, když ji tvoříš tak nádherné věcičky. Moc se mi líbila i soupravička pro Anežku.
    Leni, prosím, nevíš jak na tohle srdíčko ? - http://ihearthandicrafts.blogspot.cz/p/heart-rose-this-pattern-is-my.html
    - motám a motám, ale mé srdíčko se tomu na obrázku vůbec nepodobá.
    Zdravím a přeji hezké jaro, Věra z F-M.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, slonča je perfektní. A koukám, že je to všude stejné ... když jdu kontrolovat v noci kluky, nemůžu je ani mezi tím množstvím plyšáků a jiných potvůrek někdy najít.
    Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko,"Slonča" je krásně barevná a číší z ní energie dobré nálady...tak jako z duhy:-)...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Holka, buď budeš muset přestat háčkovat, nebo koupit dítěti větší postel:-)))))
    Sloníka chválit nemusím, ten se chválí sám:-)
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný Leni, slůně je veselé a barevné, moc se mi líbí a Evelínce to radši ani neukazuju, abych jí nemusela vysvětlovat, že maminka něco neumí...
    psala jsem Ti mailík kvůli dárku pro Tebe, jen ať víš, že na Tebe myslím...

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ten je super a krásně barevný!At Slonča přinese spoustu štěstí.Pa hezký večer:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Great :)
    Greetings from Poland :D
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. ten je krásnej a velikej !! s ním bych taky spala :))

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ty si prostě úžasná! Ty uháčkuješ snad i nosorožce :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Leni je uzasnyyyyyyyyyyyyyyyy ,krasne si ho vyfesakovala ...Meluzinka bude mat krasneho kamosa :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Lení,
    sloníček je parádní!!!
    A souprava pro miminko!!
    Jsi šikulka.
    krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Leni krása --je úžasně vesele barevný :o)Se nedivím Meluzínce že ho tak muchlá když je tak krásný :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Slonča je kouzelná a krásně barevná!

    OdpovědětVymazat
  16. Je vesele jarní-ani se nedívím,že se tak líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoje malá Meluzínka, tak tá sa má. Normálne jej tie handmade háčkované hračky závidím, už má dvoch koníkov (veľký a malý), teraz sloníka a to som zrejme nevidela všetko, že? :))

    OdpovědětVymazat
  18. Dnes jsem byla ve městě a tolik smutných lidí v černé či šedivé barvě. Každý by měl mít duhově veselou slonču alespoň v kapse :o)

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, zrovna nedávno jsem ho obdivovala na angl. stránkách a vidím, že jsem nebyla sama :) Ten váš je nádherný, jarní a hlavně veselí. Markéta K.

    OdpovědětVymazat
  20. Kouzelnik z Oz by mu tu duhu mohl zavidet ... je proste dokonalej.

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee Lenicko tak to je nadherny slonik, ja som si akurat objednala Camillu a pustim sa dufam, do toho hackofutralku a mozno ked mi nieco ostane tak vyskusam aj ja takeho slonika :) U nas maju tiez v predajni Katku ale nemaju taku farebnu skalu. Nellie

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, já chci u vás bydlet!!!! Prosííííím!!! Sloník je kouzelný! Také bych s ním uměla bydlet :) Jsi opravdu velmi šikovná!! Krásné dny, J.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Leni, ja mám tiež moc rada háčkované figúrky :-) sloník sa ti moc podaril a vybrala si aj krásne farby. ďakujem za odkaz aj za inšpiráciu. Pekný deň
    Zdenka

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Leni nemam slovo slon je SSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPRRRR nadherna spitze jeses ty ses fakt spitze mam kliku muje nucka tady neni nebo nemam klid ma rada sloni.A vsechno co ty hackujes je fein ,sepice na exelent.Od sirdicka tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherný hybrid,ani sa tej tvojej dcére nečudujem, že ho nechce pustiť, normálne by som ho brala. Je milý farebný. Lenka.

    OdpovědětVymazat
  26. Leničko, je nádherný ..... je veselý a barevný a to mají děti rády ..... Meluzínka musí být nadšená .... Marki

    OdpovědětVymazat
  27. Leni, moc krásný sloník :-)úžasné barvičky :-) teprve dokončuji dceři poníka, princeznu Celestu, podle návodu na tomto úžasném blogu :-) Krásný den přeji Viola

    OdpovědětVymazat
  28. Je neskutočne prekrásny. Všetky háčkarky mate môj velikánsky obdiv.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  29. Moc krásný jarní sloník záříci barvami,po šedé zimě to pravé!!!Daja-Duha

    OdpovědětVymazat
  30. No nádhera, roztomiloučké, a kdepak máme návod?Já od vás dělám všechno =) a tohle bych taky chtěla =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!