2. dubna 2013

UŠATÁ KAMARÁDKA

Víc jak měsíc do mě děti hučí "Mamííí, uháčkuj nám zajíčkaaaa!". Syn dokonce v obchodě vybral přízi, ze které by se mu zajíček líbil, ale já nějak při tom tvůrčím frmolu nebyla schopná.

Nakonec, jak jinak, jsem ho fofrem motala v sobotu těsně před velikonocemi. A jelikož jsme hned druhý den ráno odjížděli, ani jsem neměla čas ho nafotit a představit.

Tak doháním teď.

Nakonec je to zaječí slečna, v patřičných růžovo-smetanových barvách. Takže ryze holčičí záležitost. A návod na ní najdete u DROPS Design. Mimochodem, mají novou kolekci návodů na krásné háčkované květinky. Koukněte!


Kuk, to jsem fešanda!


 S nezbytnou kytkou za uchem, tedy spíš před uchem.


I zaječí slečny mají ocásek :o)


A tady už naše dvě tulilky spolu. Zaječí kamarádka s námi procestovala celé velikonoce a docela se divím, že je stále bílá, bo s námi musela snídat, obědvat i večeřet (byla svíčková, takže o fleky žádná nouze) a dokonce i na procházku.


Jméno ještě nemá, ale nepochybuju, že malá vymyslí něco originálního. Zatím se loučíme, máváme tlapičkami a přejeme krásný aprílový den!


P.S.: A opět milionteré díky za všechny vaše krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte!


24 komentářů:

  1. Lenka tak to je krásna zajačica, ty ani na hračky nemusíš chodiť po obchodoch, tebe stačí iba priadza a háčik a deťom a nám sa to neskutočne páči...Krása...Nellie

    OdpovědětVymazat
  2. je roztomily - take prkotinky ja nemusim hackovat - ale su prekrasne :D nadherny zajacik :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky ♥
    maminko...ty jsi úžasně naháčkovala a...
    Meluzínko...ty si krásně hraješ ☺
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. moc krásné!!! opravdu ..mam rada drops návody :-) krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko,zaječí slečna je krááááásná...moc se ti povedla a jak je vidět,Meluzínka z ní má velikou radost...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, ty sis zas vyhrála:-)))
    Teď ještě klučičího, aby jí nebylo smutno:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, moc roztomilý přírůstek ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, krásná slečna, na stránkách DROPSu se najdou moc hezké návody a po kytičkách už jsem také pokukovala, ale chci se pustit do hákofutroše dle Tvého skvělého návodu, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera Leničko jako vždy a malé to mooooc sluší!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. No, nedivím se, že to byla láska na první pohled. Je kouzelná, tedy - jsou kouzelné, obě dvě.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ja ťa obdivujem čo ty si schopná všetko uháčkovať, zajačica je rozkošná tak ako jej krásna majiteľka :) Idem juknúť na kvetinky od Dropsu, dík za tip. Renata

    OdpovědětVymazat
  12. Leni....zajíčková v růžovém je vskutku mazlivá.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Leni...roztomilá zaječice.
    Moc tě zdravím ...Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Zaječí slečna je kouzelná! Ani se nedivím, že s vámi musela všude...Hezký den, Leni! Adriana

    OdpovědětVymazat
  15. Zaječí slečna je božíííí!Nedivím se,že ji Meluzínka tak hýčká:-)
    Krásný týden plný pohody přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Leni zaječí slečna se ti moc povedla je úžasná a Meluzínka je jí pečlivou maminkou :o)Mějte se u Vás doma všichni krásně a už jsem netrpělivě zvědavá co zase krásného vytváříš:o) Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Fajná kamarádka!
    (A příjemný design blogu.)

    OdpovědětVymazat
  18. Jůů Leni, tohle jsi zvládla za jeden večer ... asi k tobě půjdu do učení. A děkuji za odkaz na kytičky, už jsem koukla a moc se mi líbí.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné a i roztomilé.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  20. Lenko ta ušatá slečna je riadne podarená. Ty keď chytíš do ruky háčik hneď je z toho nádhera. Mery

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé no tuhle Zaječici já dobře znám. Drops je hotový poklad.
    Povedla se Ti dokonale. Je krásná! V.

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem ráda,že Rozárka ještě nebrouzdá po netu. Musela bych se naučit háčkovat zvířátka. Ty tvoje jsou prostě dokonalé!!! Krásné! J.

    OdpovědětVymazat
  23. Jůůůů, ta je roztomilá , Leni, moc se ti povedla .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!