22. dubna 2013

UŽ SE TO TOČÍ, UŽ SE TO LOSUJE...

Než roztočíme to pomyslné osudí, nacpané až po okraj lístečky se jmény gratulantů, musím všem moc moc poděkovat za tu kupu krásných, milých a povzbudivých přání, které jsme já a můj blog od vás všech dostali k našim prvním narozeninám !!!

Sešlo se jich pro mě naprosto neuvěřitelných a rovných 60 ! To mi doslova vyrazilo dech až na zem...

Ke konci už jsem ani nezvládala odpovídat poctivě na všechna přání a děkovat, takže těm několika posledním se omlouvám a znovu mnohokrát děkuji.

Aby v tom byl přehled, dovolila jsem si vypsat celý seznam gratulantů. V závorkách je pro upřesnění uvedeno jméno blogu, pokud ho dotyčný gratulant má, případně emailová adresa, kterou na sebe nechal v komentáři.

Seznam jsem udělala chronologický podle toho, jak za sebou gratulace přicházely.

1. Martinka (Moji šťastní andělé)
2. Zuzanka (zdcl)
3. Marlenka (Marlenka)
4. Rija (Chaloupka na konci světa)
5. Andrea (Reve de vivre)
6. Jíťa (Jíťa šití)
7. Klára Beldová
8. Věrka Žáková
9. Jill (Jill)
10. Renata (crafto-mania)
11. Klárka (Ma belle maison)
12. Věrka (Věrčin blog)
13. JJ (anonymní)
14. Marie Králová
15. Alena Hajná
16. Alena (mamashackem)
17. Silvia Švecová
18. Lejka (Madam Polštářková)
19. Marcelka Nováková (Všednodennosti)
20. Ilonka (...tak to vidím já)
21. Zuzanka (korálky dnů)
22. Emily (... nostalgia ...)
23. Karin (Karin´s Zaubereien) 
24. Jarmilka (Domov u Fortny)
25. Miška Staňková (... by Vicky)
26. Pavluška B. (Pavluška B.)
27. Adriana (... jenom tak pro radost ...)
28. Magdaléna (heart.of.the.ocean@azet.sk)
29. Jarka od Poděbrad
30. Verča Bízková (Háčkovánky)
31. Věrka (Wěrglův blog)
32. Helenka (Helen´s Home Helen´s World)
33. Michaela (MiHa ♥)
34. Hanka (Chaana scrap)
35. Mika
36. Jolana (... jen tak ...)
37. Irena (inka.kocurkova@seznam.cz
38. Marcelinka (Radost z tvoření)
39. Šárka (Savrda Dolls)
40. Věrka A. (Věrky tvořeníčko)
41. Simona S. (Simona Decor - Decorate, live & love)
42. Janusa (Janusa)
43. Ajka (U Ajky)
44. Michaela (Chez gwrier Madalen)
45. LenkaF. (anonymní)
46. Evička (Za domácím štěstím)
47. Petra (anonymní)
48. Martia (Martia)
49. Janička (Janin blog)
50. Jitu=) (Z domku pod vrtulí)
51. Katka (pilzovak@centrum.cz)
52. NikolaP. (nikoleta.prikrylova@seznam.cz)
53. Nellie (Nelkina chvíľka)
54. Lenka Stefanova
55. Luďka
56. Věrka S. (soucekpepa@seznam.cz)
57. Verča (vegal@seznam.cz)
58. Pavla (pavla.zrunkova@seznam.cz)
59. Marta♥ (ridzonovam@gmail.com)
60. Hanka (hsoukupova@gmail.com)

Aby bylo učiněno objektivitě za dost, nesvěřila jsem nakonec losovačku nenechavým ručkám svých neposedných dětiček, ale použila jsem pro vylosování výherce program Random.org.

A VÝHERCEM SE STÁVÁ...


... EVIČKA (ZA DOMÁCÍM ŠTĚSTÍM)!!!

A tady je její přání:

"Milá Leni, ani nevím kdy jsem poprvé otevřela tvé stránky...určo jsou to tak dva měsíce...vždy jen tak letmo kouknu, ale co jsem určitě s nadšením přijala, byl návodík na srdíčka ze čtverečku, který jsem u tebe našla :-) Ty jsem totiž nikde před tím neviděla :-) Přeji tobě i tvému krásnému a inspirativnímu blogu mnoho milých čtenářek,, které k tobě najdou cestu :) Přeji jen zlaté ručičky, sluníčko a úsměv na tváři :-) papa Eva" 

A na co že se tedy Evička kromě háčkovaného šátku ještě může těšit?


Na skleněný závěsný svícen, ozdobený jemnou háčkovanou krajkou (výjimečně ne ode mne) a krásným sádrovým andělíčkem (tak se mi líbí, že si ho asi půjdu koupit taky a asi ne jeden)...


... a k tomu jedno moje malé, s láskou vyrobené háčkované srdíčko...



VŠEM GRATULANTŮM MNOHOKRÁT DĚKUJI ZA ČAS, KTERÝ SI NA NAŠE NAROZENINY UDĚLALI A NAPSALI NÁM PŘÁNÍ; ZA PODPORU, KDYŽ NENÍ ZROVNA DVAKRÁT DO ZPĚVU A NEMOCI NÁS V HOUFECH KOSÍ; ZA KRÁSNÁ SLOVA POCHVAL, KDYŽ SE MI NĚCO PODAŘÍ; TĚM VŠEM POSÍLÁM ZE SRDCE TO NEJLEPŠÍ, CO TOUTO CESTOU MŮŽU DÁT.
 

Jelikož se výroční giveaway setkala s tak obrovským zájmem, brzy asi uspořádám další o nějaký krásný dárek, který potěší někoho z těch, na které se dnes nedostalo.

JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI A PŘEJU KRÁSNÝ PROSLUNĚNÝ TÝDEN!

29 komentářů:

  1. páááni!!!!!! MOC MOC DĚKUJI!!!! Mám ohromnou radost :-) Děkuji Lení

    OdpovědětVymazat
  2. Mooooc gratuluji paní Evě! :-) Teda to jsou nádherné ceny! Radost bude určitě veliká! :-)

    Lení přeji Vám krásný den plný sluníčka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,krásně se ti soutěž vydařila ,gratuluji paní Evě! Daja-Duha

    OdpovědětVymazat
  4. Evičke gratulujem a Tebe Leni dík za krásnu súťaž. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko,moc krásné dárečky Evička vyhrála...a moc ji gratuluji...no štěstí budu pokoušet dál ono se jednou musí unavit a sednout i na mě :-D...měj se moc a moc krásně a přeji ti pohodový týden papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji a preji krásné nošení výhry....moc krásně jsi to Leni sladila ...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji Evičce,určitě se jí dárečky od Tebe s láskou vyrobené budou hodit!Měla jsi teda notnou dávku gratulantek,aby ne,když sem taky rády všechny chodíme za inspirací!Hezký týden Leni!

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji výherkyni a posílám dodatečně mnoho krásných nápadů pro Tvůj blog.Máš šikovné ruce. Ráda sem chodím na kukandu a pro inspiraci. Pa Jarka.

    OdpovědětVymazat
  9. Také gratuluji Evičce, ať si dárečky pěkně užije.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lenka, tak Evicke gratulujem a tesim sa na dalsiu giveaway :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju výherkyni ;)

    Mimochodem, moc krásné razítko na vysačce.

    OdpovědětVymazat
  12. Děvčata moc moc děkuji, mám ohromnou radost. Vůpbec jsem to nečekala :-) Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  13. Jůůůů to bylo o fous :o))) Evičce moc gratuluju k překrásné výhře.Leni měj se krásně a nedočkavě vyhlížím další příspěvek :o))))) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Velká gratulace vítězce!!!A i tobě za tak krásné číslo!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Evičce gratuluju a tobě Leni a tvému blogu dodatečně přeju všechno nej, nej, nej .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  16. gratulujem Evke...vyhra je uplne nadherna! paaaa

    OdpovědětVymazat
  17. Také gratuluji k výhře Evě, poprvé jsem takto "soutěžila" a moc mne to bavilo :-). Leni díky, díky. Těším se na další inspirace.....

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Leničko,
    dodatečně gratuluji k narozeninám tvého blogu
    a samozřejmě i Evče ke krásné výhře.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Lenka , dodatočne Ti chcem zagratulovať k narodeninám Tvojho blogu, strašne radda sem nakukujem a beriem veľa inšpirácií.....a tie darčeky do súťaže si vyrobila nádherné.Prajem Ti aby si stále mala veľa veľa chuti do tvorenia a aby Ti ostal úsmev na tvári..teším sa na dalšie výtvory....

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, moc gratuluji vítězce, tebe zdravím a obdivuji dárky, co si nachystala!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji výherkyni a Tobě Leni děkuji - každý Tvůj příspěvek je pohlazením po duši.

    OdpovědětVymazat
  22. gratulujem výherkyni, hoci ma mrzí, ze som sa nedostala do zoznamu :(
    ale moje prianie platí! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Jejda, tak uz to prebehlo?? ja som na to nejako pozabudla koli praci ... ako tak citam , tak vyherkyna je uz znama, srdecne jej gratulujem, darcek si krasne zabalila je to origos so vsetkym vsudy!! ...no co uz napisat ?! tesim sa s vyherkynou , v kutiku duse v dobrom zavidim :)) a Ty Lenicka si osobka s velkym srdieckom, ked si takto obdarovala pokladikom jednu z nas ...slnieckove dnicky, Vam vsetkym prajem
    M.

    OdpovědětVymazat
  24. No a teď jsem to tady ofňukala. Tak hned na začátku: Leni, ať máš se svým krásným blogem spoustu nádherných let před sebou :) A za druhé... jak se mi to stalo, že jsem minula šanci zasoutěžit si?! :( Hm, to bude tou depkou, která na mne po té dlouhé zimě dolehla.
    Leni, teď vlastně nevím, jestli to přeji Tobě, nebo sobě? Ale přeji spousty dalších nádherných článků, protože je opravdu na co koukat a navíc ještě si člověk hezky počte :)

    Pa a krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  25. Lenka krásne darčeky si pripravila pre výherkyňu. Gratulujem. Pekný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
  26. Leni,dodatecne ale prec gratuluji tobe i vyherkyni,skoda,ze jsem to nejak nestihla,ale to hlavne pro tvou podporu blogu,ja preji krasne veci snad i vice ostatnim,pokud se z toho patricne tesi,takze vse je jak ma byt.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!