8. května 2013

RAMENATÁ VISÁTKA

Když vloni zemřela manžova téměř 98-letá babička, chtě nechtě muselo dojít na vyklizení jejích skříní.

Po přebrání a odvozu starého nepotřebného šatstva (byly tam fakt úžasné poklady jako originál damaškové ubrusy a povlečení, už jich mám několik ve skříni :o) zbylo neuvěřitelné hafo ramínek. Kupodivu šli všichni po plastových, rozebraná byla v letu cuku. Zbyla jen malá hromádka dřevěných, nutno dodat značně vysloužilých.

Lak už byl dávno ten tam a doslova z nich lítaly třísky. Ale bylo mi líto s nimi zatopit na podzim v krbu, tak jsem je uzmula, trošku obrousila a nalakovala matným lakem. Všichni si ťukali na čelo, ale když já tyhle dřeváčky tak miluju. Oblečení z nich neklouže a nelámou se na počkání jako ty nevzhledné plasťáky.


Na některých vašich blozích i jinde po internetu jsem viděla krásná obháčkovaná ramínka, tak jsem si řekla, že to taky zkusím.


 Chytla jsem vyloženě romantickou slinu...



Meluzínka se mohla rozplynout, jak se jí zvelebené ramínko líbilo, tak mě čeká ještě minimálně jedno. Sundám tyčky z těch na kalhoty, stejně jsou moc úzká, tak akorát na Meluzínčiny svršky. A tyčky použijem buď ke kytkám nebo zase něco vymyslíme jako vloni, kdy jedna taková tyčka výborně posloužila jako držátko k lampionku :o).

Opravit nebylo třeba jen to malované, to bylo v téměř perfektním stavu. Patřívalo manžově mamce, teď ho dostala naše Meluzínka. Myslím, že s jejím loňským svetříkem s květinkovou bordurou jim to dohromady moc sluší.




MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ A DÍKY, ŽE JSTE OPĚT PŘIŠLI NA KUKANDU :O)!!!




35 komentářů:

  1. Ja mám náhodou tiež radšej drevené vešiaky ako tie plastové :) A obháčkované sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko,taky mám raději ty dřevěná,nejen,jak sama píšeš,jsou lepší než ta plastová,ale i mají všestranné využití...tak jako jsi jej krásně ob háčkovala tak se dají i obšít,natřít apod.Taky jsem si hafo přivezla od manželovi babičky,když jsme po ní vyklízeli...jsou to prostě poklady...měj se krásně a užij si svátečního dne...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, krásně jsi je vylepšila! Také mám moc ráda dřevěná, ale bohužel jich mám jen pár... oháčkovat se též chystám ;-) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, moc se mi líbí Tvoje ramínka ( ze dřeva) v hačkovaném kabátku. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni krásně tuníš ramínka.To růžové je božííí,moc se mi líbí.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásná recyklace, ani se nedivím že se Meluzínce líbí. Já bych je brala hned. Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, obhackovane raminko je krasne. Jenom co by me zajimalo, netahuje se to hackovani, kdyz se na ne vesi obleceni? A svetricek z lonskeho roku je taktez kouzelny. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné...také mám raději dřevěné než ty plasťáky :)Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni tvoje romanticky ladené ramienka sú naprosto bombastické, veľmi sa mi páči vzor. Moja mamina tiež zopár drevených ramienok doma schraňovala, už som jej ich zhabala a takéto šatky by sa im náramne hodily. Ak ťa môžem poprosiť o návod na vzoreček. Budem ti veľmi vďačná, môj mail nájdeš na blogu, ďakujem a prajem pekný deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. šikulka! počítám, že než jsem to tu dočetla už máš všechna ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, to je nejhezčí obháčkované ramínko, které jsem kdy viděla. Jindra

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,
    to je nádhera .... na takové krásné ramínko je snad i škoda něco věšet .... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, ty si dokonalá, všetky drobnosti k tejto dokonalosti vždy dotiahneš. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Jaj Leni...dokonalost!! Krásně jsi tunila :o)
    Recyvěci jsou stejně nej-mají duši ♥
    Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  15. Leni nádhera :o) Také jich pár doma ve skříni mám--ale jsou ještě nahaté asi bych jim měla také nějaký obleček umotat :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Jéje, ty sis je obháčkovala:-))))
    Hele ale ten svetřík je parádní, až mě děti obdaří vnučkou, vím kde se inspirovat:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  17. Leničko, abych řekla pravdu, lekla jsem se, že na další fotce bude ta hromada obháčkovaná :o) Mám tady rozdělaná dvě a nějak nejdeme do finále...To tvé je úžasné! Romantické, krásné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Lenko, ja teda naprosto chapu tvoji potrebu ohledne drevenych raminek. U nas je to podpultove zbozi. Jedno jedine jsem nasla u nasich a uz je taky obhackovane. A jak jim ty oblecky seknou, ze?

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, moc hezky jsi ho obháčkovala! Taky to chci léta zkusit, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni mas nadherna romantika supr idee je lepsi jak ty plastove raminka a na tvuje ne kloze bluza s raminka ,Klasse hezky tebe zdravim dik za komentar Karin

    OdpovědětVymazat
  21. to je skvělý nápad, jsem se tady nad tím krásným obháčkovaným ramínkem zasnila :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka, ty si si určite vybrala najlepšie. Drevené môžeš pretvárať podľa potreby a nálady. Plastové nie. J.

    OdpovědětVymazat
  23. Lenko si super praktická a taka recyklácia ma vždy poteší. Tie dnešné plsťáky sú fakt pohroma...kľžu a vôbec sa mi nepáčia, drevené sú stále IN... a ešte si to aj krásne obháčkovala Hm...ako inak, šikulka hačkulka :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, obháčkování ramínek se mi taky moc líbí a to Tvé růžové je kouzelné. Vůbec se nedivím, že se Tvé holčičce zachtělo dalšího :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Leničko krása-tahle dřevěná mám také,jsou úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Leničko, to je nádherná proměna. Jsi šikula, já to říkám pořád a všude tě vychvaluji. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  27. Leni, Ty si hlava mazaná a vymyslíš aj čerta starého!!!!! Ešte dobre, že si ich nespálila v kozube sú bombastické.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Leni, jsi prostě hospodyňka!!! Ano, u těch plastových také nemám ráda, jak se pod váhou oblečení prohne háček a pak to pořád celé padá... dřevo je prostě dřevo a ty jsi to parádně pojala! :) Měj krásný víkend :) Jola

    OdpovědětVymazat
  29. Lenka tak to si krasne vymyslela s tymi vesiakmi...A akurat aj mojmu priatelovi zomrela babka a zajtra sa chystam na jej pohreb...Stale som sa s nou zasmiala tak mi bude chybat...Pekny vikend...Nellie

    OdpovědětVymazat
  30. Taky se mi tu povaluje několik dřevěných ramínek, ale takových mohutných, na pánské obleky. Tvoje šikovné nápady mi je připomněly, že bych je měla také probudit k novému životu..., ale kdy???
    Hezký zbytek w.e:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!