6. května 2013

SLYŠTE, SLYŠTE, SLYŠTE!!!

Klárka na svém krásném blogu Ma belle maison pořádá Májovou giveaway o úžasné ceny!


No koukněte na to!

Klárkou ručně šitá a malovaná taška (mimochodem už jednu podobnou vlastním, moje mamka taky a nemůžem si je vynachválit!), háčkovaná chňapka s růžovou aplikací, k tomu voňavý levandulový polštářek, sklěnený svícínek se svíčkou a stylové zápalky.

Kdo by odolal!!!

Já teda rozhodně ne...

Kdo to máte stejně, fofrem ke Klárce na blog a pokoušejte Štěstěnu! Třeba to vyjde!

KRÁSNÝ PODVEČER!

***************************************************************

P.S.: MOC MOC DĚKUJU ZA TU HORU GRATULACÍ A POVZBUDIVÝCH KOMENTÁŘŮ K MÉMU POSLEDNÍMU PŘÍSPĚVKU... DODALY MI SÍLU TU SPOUSTU ZMĚN ZVLÁDNOUT!



1 komentář:

  1. Slyším slyším..... dobře jdu kouknout když tak křičíš:-)))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!