4. května 2013

ZMĚNY, ZMĚNY, ZMĚNY...

Nejdřív bych vám všem chtěla poděkovat za tu spoustu krásných a milých komentářů, které mi tu necháváte. Všechny mě moc těší a jsem ráda, že ke mě tak často a rádi chodíte :o).

Uplynulý týden byl pěkně náročný, zaplať Bůh, že už je sobota...

V úterý jsem to definitivně zalomila ve staré práci, kde jsem byla s přestávkou na mateřskou 10 let a jeden měsíc. A po víc jak dvaceti letech v soukromém sektoru jsem se vrátila do státního. Takže obrovská změna ve všem: v délce pracovní doby, v systému docházky atd atd. Prostě státní správa. Kdo tam pracuje, určitě ví, o čem je řeč :o).

Ale rozhodně si nestěžuju, tedy alespoň zatím :o) mám štěstí na kolegyni v kanceláři, která se mi snaží maximálně pomáhat a radit, což tedy bude ještě nějakou (dlouhou) dobu notně třeba, a hlavně na vedoucí, která je opravdu príma ženská.

Zatím jsem ve fázi klasického eléva, kdy se hrabu ve stozích několik měsíců starých papírů (takže spíš než na halenku je to na montérky) a třídím a zakládám a třídím a zakládám. Ale aspoň si to trošku oťukám a nenapáchám žádné (velké) škody :o).

Znatelně se mi změnila pracovní doba, z částečného úvazku jsme skočila do plného a to včetně tzv. úředních dnů, kdy je pondělí a středa do pěti. Naštěstí zapracoval můj milovaný synáček Vašíček, který se nabídl, že bude Meluzínku vyzvedávat ze školky. Velmi mě tím překvapil a dodatečně mu vysekávám obrovskou poklonu, protože jako třináctiletý puberťák má rozhodně jiné zájmy, než se starat každý den dvě hodiny o malou, navíc velmi paličatou ségru, na kterou když to přijde, nehne s ní ani pár volů.

Takže když to sečtu kolem a kolem, zatím to vypadá na obrovskou souhru dobrých až velmi dobrých náhod. Snad to vydrží. 

V úterý jsme s manžou také oslavili 14. výročí naší svatby... letí to, letí... a mě přibyla do sbírky další čarodějnice :o)


Je libo jedno čerstvé, zaručeně neotrávené jablíčko ;o)?


Když jsme ve čtvrtek ve velmi brzkých ranních hodinách pádili do školky (byli jsme tam první), stihla jsem si všimnout nádherně rozkvetlého stromu za naším domem. Ale, říkám si, něco je na něm takového nějakého zvláštního! No, aby ne! Je to růžová sakura a bílá třešeň v jednom! Těžko říct, jestli je to dílo šíleného zahradníka nebo si tak příroda zalaškovala sama. Každopádně je to krásný a rozhodně nevšední kousek, no mrkněte!


Ono je vůbec tady u nás v okolí nádherně zeleno, až se jeden diví, jak je to uprostřed té betonové džungle možné. Jsem za to ale moc ráda, ikdyž na trávník si díky nedisciplinovaným pejskařům děti naprosto netroufám pustit, bo si VŽDYCKY přinesou na botě aspoň jeden voňavý "suvenýr"...


Zrovna před pár dny mi dcera přinesla z venku, kde řádili s bráchou, přinesla kytici modřenců. "Kde jsi je sebrala?", já na to. Prý tamhle kousek od hřiště! Je jich tam plná louka... a taky že ano... na volném plácku mezi rodinnými domky za posledním panelákem je takovéhle modro...


A mám pro vás ještě jednu zapomenutou fotečku z naší návštěvy botanické zahrady v Troji. Když jsme scházeli od Faty Morgany dolů, k ZOO na autobus, v jedné ze zahrad mě zaujalo toto pojetí bota-nické zahrádky :o)

Úžasně originální, nemyslíte?

KRÁSNÝ A HLAVNĚ VESELÝ DEN, DÍKY, ŽE JSTE SE OPĚT STAVILI!


27 komentářů:

  1. Leničko,přeji ti aby se ti v nové práci líbilo ...jinak fotečka sakury s klasickou třešní mě dostala...a koukám na ni jako blázen...pokud je to hříčka přírody tak klobouk dolů...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee Leni tak krásné vykročení ...at je práce jen a jen potěšením

    OdpovědětVymazat
  3. Lení, tak to jsou tedy změny! Přeji ti, ať se ti daří, líbí, zvládáš a máš stále hodně milých pomocníků!

    OdpovědětVymazat
  4. Bota-nickou zahrádku mám taky,jen zatím dva kusy.Když vidím tvůj obrázek,budu muset ještě sehnat další.Jinak ,Leni,přeju ti všechno nej nej v nové práci.Ať se daří jako doposud.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko, musím Ti vyseknout obrovský obdiv, protože přesunout se po létech ze soukromého sektoru do státního, to musí být změna jako blázen. Živím se léta letoucí sama a kdybych teď měla někam chodít od do, to si vůbec nedovedu představit. Jistě, každé má své mouchy, tak Ti přeji, ať je jich co nejmíň a hlavně báječné kolegy, potom je to všechno jednodušší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, ať se ti v nové práci líbí ;)
    Přírodu máte pěknou, kor, když teď všechno kvete, je to super.
    Takovej super velkej brácha by se nám na vyzvedávání ze školky taky hodil :o) M chodí mezi prvními a často odchází poslední, učitelka už nachystaná stepuje, jen zamknout :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, ještě jednou přání, aby se ti v nové práci líbilo a dařilo. Vašíkovi také poklona, že je ochotný se takhle o segru postarat. A fotečky jsou super ... ta dvojbarevka i botanická zahrádka se mi moc líbí.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, tak to ti moc držím palce. A gratuluji a prostě tak vůbec.
    Velkej brácha má můj obdiv.
    Ať se vám moc daří a krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Leni chvilku tady nejsem a tady ti přibylo tolik krásných příspěvků a krásných foteček :o)Moc děkuju za návod na miminkovský kabátek --- dal mě tady zabrat -- nevšimla jsem si původně že rozměry jsou pro nedonošenátko a tak jsem párala a párala párala a háčkovala než jsem trefila tu správnou miminkovskou velikost :o)) Ale snad se zadařilo :o)Ještě pár dokončovacích úprav a budu mít hotovo :o)Moc Ti gratuluju k nové práci a hlavní je to že jsi tam spokojená :o) Leni měj krásnou neděli aměj se prima :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, gratuluju k výročí! Čarodějnice je suprová. A taky gratuluji k nové práci! Ať se Ti daří! Hezkou neděli! Adriana P.S. Brácha je frajer...

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, tak Ti prajem v novej práci veľa zdaru a nech Sa Ti tam dobre pracuje. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Lenka tak to ti prajem v novej praci vela stastia a nech sa ti dari :) Fotky uzasne a ten tvoj komentarik ako stale tiez :) Bota-nicka zahrada tak to vychytali krasne :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  13. No aj ja som prekvapená, zo súkromného sektoru po toľkých rokoch do štátneho - na Slovensku pre obyč. človeka nemožné- ale držím palčeky, aby ti práca išla sama od ruky. A neboj deťom neuškodí, ak občas pomôžu so súrodencami. Len to netreba prehánať. Pekný deň Lenka.
    Ako tak premýšľam, asi budeš mať menej času na tvorenie. Čo budem okukovať? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, blahopřeji k nové práci. Při troše štěstí v ní můžeš zůstat do důchodu, budeš-li chtít. :-) Státní sektor má svá pravidla, ve všem. Přeji veselou mysl, úřední šiml neřehtá jen na strany, ale i na úředníky. Hodně štěstí!! Petra

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, to jsou opravdu změny! Ale jak čtu, jste prostě sehraná rodina, Vašík je opravdu šikula... tak hlavně ať to klape jak má :) No a státní sektor... poté, co jsem léta dělala od nevidím do nevidím... brala bych aspoň na čas pevnou od - do :) No a fotečky přírody - parádní!! Modrá louka je úžasná, to asi myšky pracovaly na zahradách a pečlivě odnášely cibulky :) K nám se takto od sousedů dostal jeden tulipán :)
    Leni, měj krásný čas a ať se ti v nové práci moc líbí! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  16. Leni,
    v první řadě ti i manželovi přeju krásné výročí .... držím palečky, ať se ti v nové práci líbí a splní veškerá tvá očekávání ..... a neboj, ty jsi "holka šikovná", určitě se brzy zapracuješ .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, gratulace veliká k vašemu výročí! Ať se máte pořád rádi ;-) A v práci ať je to jen a jen dobré! Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Tý, jó, to je tedy změna! Leni, držím palce, ale ty to určitě vše zvládneš, vůbec, když máte k ruce tak správňáckého "puberťáka". ;-) Jinak fotečky = krásné pokochání. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, moc tě zdravím a přeji, aby změna byla k lepšímu! Máš skvělou rodinu, určitě půjde všechno hladce.
    Gratuluji k výročí a ty boty jsou fakt dobrý, kdysi jsem v Holandsku viděla osázené miminkovské džíny :o)
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni, drzim prsty, aby sa Ti v praci darilo...viem, co je to pracovat v statnej sprave a myslim, ze v dobrom kolektive pojde vsetko hladko. Vsetko najlepsie k vyrociu...Katka

    OdpovědětVymazat
  21. Také držím palečky, at vše klape, tak jak má a jak bys chtěla :-) Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Leni přeji, aby změna byla jen k lepšímu, ve státním sektoru to asi není zrovna k závidění (mám kamarádku,která pracuje na městském úřadu a tak vím co vypráví).Je to však i o kolegyních a atmosféře na pracovišti- vše je vždy jen o lidech. Já po 22 letech práce ve svém a na svém :-))) si nedovedu představit pracovat od - do každý den v jednom kanclu. A také když slýchám jak se zaměstnavatelé chovají dneska k zaměstnancům - no potěš koště :-(, někdy fakt story. Doufám jen, že čas věnovaný tvým koníčkům si najdeš a my nepřijdeme o super nápady a návody. Tak držím pěsti....

    OdpovědětVymazat
  23. krásné fotky a ta poslední je úžasná. Syn je skvělý:-) Gratuluji k výročí svatby.

    OdpovědětVymazat
  24. Leničko, jen já nic nestíhám! :-(
    Také jsem Vám chtěla dodat odvahy v novém zaměstnání a prošvihla jsem to.
    Tak aspoň teď maličko spěchám povzbudit. :-)
    Přeji Vám, aby jste měla kolektiv pořád skvělý a aby se Vám v novém líbilo. :-)
    A jelikož u nás teď převážně běží pohádky: Sněhurka a sedm trpaslíků a nebo Popelka, tak jsem zlou královnu v podobě čarodějnice ihned poznala - úplně se mi vybavil i hlas! :-)
    To jsem nevěděla, že sbíráte čarodějnice. :-)
    Mějte se moc hezky. :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  25. Lenicko bosorecka je uzasna, pubertak je skvely a Ty si bojovnicka, tak Ti prajem v praci nech sa Ti dari a nech mas super kolektiv !!!a Meluzinke nech ta palicatost :))),cimskor prejde a nech je len zdrava,aby si nemusela vymeskavat z prace !!!
    krasny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, ta bota-nická mě rozesmála. Stejně jako ty jsem procházela paneláky a našla spoustu jarních krás. Škoda jen, že je to jen na malou chvíli. Co bylo bílé je dnes už jen zelené. Ať se Ti v nové práci líbí. Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!