28. června 2013

A MÁME TU KONEC...

... tedy školního roku, aby bylo dobře rozuměno :o). Skončit s blogem se zatím rozhodně nechystám, jak se pár milých lidiček bálo, protože už na blog tolik nepřispívám jako dřív. Holt mě teď víc požírá práce, která mě živí. Ale pomaličku se to usazuje a snad se blýská na lepší časy, kdy zas budem s háčkem kamarádi jako dřív.

Zatím jen tak lehounce, občas něco malého, jako třeba mojí Meluzínce na rozloučenou pro pančelky (boží výraz!) do školky.


Háčkované futrálky na voňavá marseilská mýdla, koupená v nově objeveném a ihned zamilovaném, neméně voňavém obchůdku nejen pro dobrou náladu "Levandule".


Při výběru barev přízí a mašliček to byl trošku boj, protože Meluzka je jako každé malé dítě vyznavačem hodně výrazných až křiklavých barev a jejich co nejzuřivějších kombinací. Musela jsem její výběr často usměrňovat, což se neobešlo od huronského řevu. Nakonec jsme se shodly na jakéms takéms kompromisu, ze kterého byly paní učitelky nadšené. 

Staršímu pubertovi už jsem nic do školy neháčkovala; sice jsem to jen tak lehce nabídla, ale odpovědí mi byl nekomentovatelný výraz v jeho tváři a dvě slova: "No, mamko...". No tak ne. Nakonec si vymyslel levandulový balíček (jak jinak než z "Levandule"): mléčná levandulová čokoláda, malé levandulové mýdélko a hrstka sušené levandule v plátěném, ručně malovaném minipytlíčku. Paní učitelka byla moc příjemně překvapená a jakožto čokoládový gurmán se prý moc těší, až tuto pro ni zatím neznámou čoko-novinku vyzkouší. My už vyzkoušeli a móc nám chutnalo!


A nakonec malé nakouknutí do mého velkého a už hoooodně dlouho rozdělaného projektu. Bude to háčkovaný svetr v maxi velkosti pro mě :o) dává mi docela zabrat, ale už se velmi slibně rýsuje: tělo hotové, dodělávám první rukáv, takže bude snad ještě letos k nošení :o).

 

Fotila jsem na sobě před zrcadlem, takže katastrofa, barvy příšerné, proto jsem raději fotku udělala černobílou. Svetřík je stejně bílý, takže o nic nepřijdete :o).

A tady detail spodní části vzorečku. Je moc pěkný, až ho dodělám, určitě udělám větší reportáž a opět připojím odkazy na inspiraci a osobní zkušenosti s háčkováním, abyste měli představu, co to obnáší, kdybyste se do toho taky náhodou chtěli pustit.



Mimochodem, ptali jste se mě na bambusové háčky. Koupila jsem je v nákupní galerii Poštovné zdarma.cz. Bambusové háčky stále mají, najdete zde, ale už jsou o dost dražší. Mě tato sada před půl rokem vyšla na 200,- i s poštovným, kupovala jsem tam ještě pro Meluzínku nůžky s výměnným ozdobným ostřím a nějaké další tvořivé drobnůstky. Za sebe tento obchod můžu doporučit (nevylučuji ovšem, že s ním někdo má i špatné zkušenosti).

Zatím se mějte přepychově a užívejte prázdniny!

KRÁSNÝ VÍKEND A DÍKY ZA NÁVŠTĚVU!

***************************************************************

P.S.: MIMOCHODEM, MŮJ MILOVANÝ SYNÁČEK PŘINESL NA VYSVĚDČENÍ TŘI DVOJKY. MYSLÍM, ŽE NA KLUKA V SEDMÉ TŘÍDĚ, SE KTERÝM TLUČE PUBERTA ODE ZDI KE ZDI A NAVÍC SE NEUČÍ, JE TO FAMÓZNÍ VÝSLEDEK! NO NE? ŽIJTE BLAZE!!!

 

30 komentářů:

  1. Pytlíčky jsou moc pěkné, učitelky měly určitě radost. A synovi gratuluju k pěknému vysvědčení, ten můj páťák měl dvojek dvakrát tolik, což pro mě je hrůza, ale manžel mě krotil, že kluk je celý po něm, takže i co se učení týče, tak co bych jako chtěla, že. Už se těším na ten svetr, máš svatou trpělivost :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko,futrálky i balíčky jsi udělala úžasné,se svetříkem tě obdivuji,jsi prostě šikulka...a syn má super vysvědčení...to by chtělo nějakou odměnu,nebo ne? :-) měj se krásně a užijte si bezva prázdniny papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leni, máš to jako vždy krásné, vychytané do nejmenšího detailu. Jsi prostě šikula. Svetřík bude určitě super, doufám, že se ještě pochlubíš ve finále. A samozřejmě gratuluju k synovu krásnému vysvědčení. Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, ty pytlíčky i dárky pro pančelky jsou nádherné, určitě byly dojaté .... svetřík se ti moc krásně rýsuje .... Meluzínce i "pubertovi" přeju krásné prázdniny !!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. futrálky jsou kouzelné, to měly paní učitelky jistě radost. A vysvědčení je vskutku krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Stejné háčky jsem teď objednávala zde v Číně:
    http://www.banggood.com/Wholesale-Needlework-And-Accessories-c-2063.html
    Beztak to na bezpostovneho.cz berou od nich. Objednala jsem si sadu bambusových háčků a bambusových kruhových jehlic a z účtu mi strhli celách 194Kč :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tykání neurazilo, takže jej směle použiji ,-) Ahoj Leni, moc chválím nápadité dárečky pančelkám a zároveń moc prosím o stručný popisek vzorečku na bílém pytlíčku. Já s háčkem pořád tak nějak bojuju, krátké sloupky ty mi jdou, koukni na můj blog, ale jinak se ve vzorech ztrácím. Vysvědčení má váš syn božské, moji 15ti letí puberťáci dopadli hůř, jeden jednu 3 a druhý jich přinesl rovnou 5. Ale jsou svého štěstí strůjci, takže to beru s nadhledem, hlavně, že jsou zdraví. Mějte pěkný víkend a děkuji. Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, pytlíčky jsou moc hezké ( i jejich obsah je výborný). Na výslednou reportáž o tvoření svetříku se moc těším. Přeju dětem krásné prázdniny (synkovi nějaký skvělý dárek za vysvědčení) a Tobě načerpání sil do dalšího tvoření. Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, krásné dárečky. A jukám, jakého máš doma šikulu, parádní výzo ... určitě jsi hrdá matka, viď!
    A moc by mě zajímala ta levandulová čokoláda ... budu muset někde také objevit nějaký pěkný obchůdek.
    Krásné prázdniny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, futrálky na mýdla jsou úžasné! Boj o barvu příze si živě dovedu představit. Mám to doma dvakrát. Ty levandulové dárky jsou parádní, brala bych hlavně tu čokoládu. Vašíkovi gratuluju! Moc hezké vysvědčení. Přeju krásné prázdniny! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ten svetřík vypadá krásně i s krátkým rukávkem!! Jsi fakt šikovná. Já si sama sobě slibuji pletený svetr už pěkně dlouho a myslím, že u toho slibu zatím fakt jen zůstane. Dárečky jste nachystali nádherné - jak do školky, tak do školy. No a vysvědčení famózní?! Boží!!! Až nám někdy Adámek donese takové vízo, budu ho nosit na rukou (i když v té sedmé třídě nevím nevím, ale obejmu ho ručitě!) Synek ti dělá radost! :)
    Leni, měj krásné dny!!! Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné futrálky, jeden hezčí než druhý. Jindra

    OdpovědětVymazat
  13. Spokojené pančelky, maminka, děti...co si člověk může víc přát, že!
    Jo a ten svetříček, Leni, ten tedy bude!
    Měj krásné prázdniny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Týý brďo, ty si ty pančelky nějak předcházíš:-)))
    Užijte si prázdniny:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Leni,
    krásné dárečky jsi tvořila!!
    Gratuluji k vysvědčení!!!!!
    Svetřík pro tebe se krásně rýsuje a asi tuším, co to obnáší:
    Tvoji svatou trpělivost!! :o))
    Přeji krásné léto a prázdniny!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Leni daky so supr a zor od svetr mnj moc libi ,babbusove jehlic so sup a cena je ok .Znamky od kluk so dobry dneska skola neni sranda .zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  17. Čmuky kuky Leňule, tož totok je ale voňavóčké čmaněníčko!!! Učitelnice musely být chčastné jak sviňa za takové rukodělné darček (při dnešních konzumních presentech, které nemají ducha háni nápadu):o)))). Ináč škoda, že ten epesní levandulové kšeft je háž v dalekém Práglu;-(. I když v mém prípadku je to dobře, páč bych sa zase neudržela a nekontrolovatelně bych provětrala huž tak prázdnó kasu. Tož sa maj bohousky a prázdninám 3x ZDAREC! Mišul

    OdpovědětVymazat
  18. Opakujem si to stále dookola "pančelky" nemá chybu. Tá tvoja bambuľka sa mi páči. Aj pančelkové darčeky si stihla teda báječne. Obdivujem. Pekné prázdniny prajem - &lenka.

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, super nápad s mydélky, futrálky krásný a synek šikovný ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka , tie malé vrecúška sú rozkošné:-))A gratulujem synovi k super vysvedčeniu,určite si na neho poriadne hrdá...prajem nádherné prázdniny a na ten tvoj svetrík s aveľmi teším...pa

    OdpovědětVymazat
  21. krásný svetr, krásný článek jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  22. Leničko, jak já ti ten tvůj obchůdek závidím, ale já se znám, nechala bych tam peněz kdybych ho měla blíž. Takže ať je tam kde je. Futrálky na mýdla jsi krásně sladila a věřím, že pančelkám udělaly radost. Synek šikovný naše Aňa měla tři dvojky tak jsme také spokojení. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  23. Leni dárečky úžasné--pančelky se mají :o)
    Synáček je pašák moc mu gratuluju.... Mějte se tam u Vás všichni prímově a užívejte prázdniny plnými doušky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  24. nadherne vrecuska - a uzastne vonave :D a svetrik bude super - ja som podobny robila mojej malej :D takze bol rychlo hotovy a taky velky - klobuk dole :D

    OdpovědětVymazat
  25. Leni, jako vždycky nádherné. Krásný víkend. P.

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, dárečky pro učitelky jsou fakt krásné, to se mají, že mají Meluzínku ve školce. :-) Synovi gratuluju, na kluka to je opravdu hezký výkon.

    OdpovědětVymazat
  27. Lenka tak ty si fakt trieda, detom si do skolky a skoly pre pani ucitelky pripravila krasne prekvapenia s este krajsim balenim a svetrik vyzera zaujimavo, pekny vzor...Nellie

    OdpovědětVymazat
  28. Boží, moc se ti to povedlo - ostatně jako vždy... Prostě překrásné a letní barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  29. Leni jako vždy - pohlazení na duši už jen když k tobě nakouknu. A ten tip na obchůdek, co na to říct :-)... už čekám balíček, a zcela netrpělivě. Někdy jsem ráda, že tyhle obchůdky nemám moc po ruce, protože má peněženka by chudla a já byla bohatší o krásno. Nedávno jsme byli s mužem mým milým v Třeboni (asi týden jsme se tam toulali na kolech) a já tam objevila obchůdek,to se nedá popsat co nádhery tam na mne natahovalo "ručičky". Ustála jsem to a pak mne zbytek dne mrzelo, že jsem si alespoň mýdelko nekoupila :-))))). Miluji tyhle obchůdky !!!! A na svetřík se těším, já si uháčkovala tuniku a tak se mi povedla, že si ji musím pořád chválit :-). Tak jsem si hnedka uháčkovala halenku s kr.rukávem a opět úžasný výsledek. A už hledám návody na další krásu.... Takže všem tvořilkám přeji nádherný letní čas. Ála

    OdpovědětVymazat
  30. Hello there I am so delighted I found your website,
    I really found you by mistake, while I was looking on Google for
    something else, Regardless I am here now and would just like to say thanks a
    lot for a tremendous post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read through it all at
    the moment but I have saved it and also included your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb job.


    My site; wedding band

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!