17. června 2013

JÁ CHCI BÝT VOLNÁ

Poslechněte si famózní duet Marty Kubišové a Anety Langerové, který tyto úžasné zpěvačky natočily u příležitosti uvedení nového českého původního muzikálu TOUHA JMÉNEM EINODIS a kde ho spolu zpívají.


Jde z něho až mráz po zádech, protože obě jsou bezvadné a opravdu jim to spolu "sedlo".

A muzikál bude určitě super, už se na něj moc těším!

KRÁSNÝ VEČER V ZAJETÍ NEMÉNĚ KRÁSNÝCH MELODIÍ A DÍKY, ŽE JSTE SE OPĚT STAVILI!



5 komentářů:

  1. Martu Kubišovou miluju od dětství. Písnička je nádherná.
    Muzikál určitě bude fantastický.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud se povede bude muzikál famózní. Jsem zvědavá. Muzikál mám ráda i když zatím stále drží prim, aspoň tedy u mne, Drákula.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani som netusila ze taka pesnicka vznikla ...Marticku mam velmi rada, moja maminka ju milovala,muzikal bude urcite fantaticky.... ....dakujem Leni za upozrnenie ..pekny a pohodovy dnik..
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o tom muzikálu hodně slyšela, myslím, jak muzikály nejsou úplně můj šálek kávy, že bude stát ze vidění...
    Moc tě zdravím, Leni!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!