8. června 2013

KONEČNĚ SOBOTA...

Moc jsem se na ní těšila... jak se všichni máte?

Já stále zápasím se změnou zaměstnání, respektive se změnou pracovní doby. Abych mohla být víc s dětmi, požádala jsem o úpravu pracovní doby, takže vstávám ve čtvrt na šest a jezdím do práce na sedmou. To brzké vstávání mi dává docela zabrat, musím říct. 

Manža si včera odvezl Meluzínku s sebou na chatu k babičce, takže jsem zůstala doma jen s Vašíkem. Ale o leháru nemůže být ani řeči, od včerejšího večera pořád jen peru. Ještě, že je venku tak krásně a prádlo celkem rychle schne!


Minulý týden jsem neodolala a při cestě z práce jsem se stavila v KIK, kde zrovna měli nějaké výprodeje, a za pár korun dětem koupila čmeláčkový větrníček. Přidrátovala jsem ho k balkonovému zábradlí a hned je ten kus železa veselejší!


Už přežil první bouřku a pořádný fujavec a zatím se drží, neuletěl mu ani jeden fofrníček :o)

A když už jsem tam byla, nemohla jsem odolat a koupila si další lampionek. A náš loňský zelený dostal kámošku. Teď už máme bludičky usínačky dvě :o)

 
 Manža dostal k narozeninám nového "mazlíka": nanoakvárium. Je to takový kompaktní prdík :o) nějakých 25 litrů vody. Kdysi míval obrovské, stolitrové, ale kvůli synově alergii na plísně jsme ho museli dát pryč. Už je to ale deset let, snad s tím už teď nebude mít žádný problém.


Zatím je akvárko neobydlené, ale až se "usadí", přijdou do něj červené a bílé krevetky a nějaký speciální druh rybiček. Až osadníci dorazí, určitě vám je představím.

Na tvoření mi teď mnoho času a hlavně sil nezbývá. Ale i tak občas popadnu háček a umotám aspoň něco malého, abych neměla pocit, že zahálím :o) naposledy nový obal na mobil, z dvojité Kačenky pecičkovým vzorem.


Mám rozdělaný ještě jeden větší "projekt" :o) pamatujete na ten bílý pletený kardigan, který jsem v lednu vášnivě rozpletla, abych měla na jaro? Hm, tak se hošek nedožil ani konce toho ledna. Nějak mi to celé nesedělo, tak přišel vypárat a vlna si počkala na lepší využití až doteď. Už pracuju na novém svetříku pro sebe, háčkovaném. Ale o tom příště.

Abych ještě nezapomněla, dostala jsem od dětí k svátku matek mimo jiné i tento nádherný kamínek. Je leštěný a krásně zbarvený.


Díky všem, kteří jste se dnes stavili. Běžím pokoukat, co nového u vás.

Zatím

KRÁSNÝ SKOROLETNÍ DEN!


 

15 komentářů:

  1. Leničko, přeju ti krásný i když pro tebe lehce pracovní víkend ... u nás už od rána svítí sluníčko a je to po tak dlouhé době hrozně příjemné ... obal na mobil se ti moc povedl, taky bych něco takového potřebovala .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko,tak snad si aspoň trošku odpočineš v neděli...háčkovaný obal je super a kamínek bude jisto jistě kouzelný když je tak krásný a darovaný od dětí...přeji ti nádherný sobotní večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, zase krásné povídání od Tebe. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, jsme na tom stejně, ráno vstávám v 4,45hod, ale z práce jdu už v 12,30hod, abych se mohla věnovat Aničce a Celince. Víkend vždy tak uteče a někdy mám pocit, že jsem nic neudělala, ale prázdniny jsou za dveřmi a těším se až načerpám síly. Obal na mobil je moc pěkný - povedl se ti. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Měj se hezky Leni :) A pěknou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás by se to prádlo tak akorát znovu pořádně vymáchalo:-)))
    Akvárko je pěkné, krevety pak ukaž:-) My měli kdysi raky, ale během pobytu v porodnici nepřežili babičky péči:-)))
    Pouzdérko pěkné, kamínek se mi líbí:-) Já zas dostala od kluka kamínek vajíčko:-))
    Tak zas příště:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, nezávidím :( Ale co člověk nadělá, viď? Větrníček jsi koupila krásný!!! Nám po asi čtyřech letech jeden dosloužil, tak asi pořídím podobný zvířátkový :) Obal na mobil je krásný!!! No a těším se na svetřík :) :) Papa, měj se krásně, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Leni také jsem dnes prala a sušila -- bylo překrásně a prádlo krásně schlo :o)
    Akvárko bude určitě moc super a držím pěsti at se alergie už neobjeví :o)
    Radost z drobnůstek to musí být :o)
    No a tvé pouzdérko na mobil to nemá chybu jako každé tvé tvořeníčko :o) Leni měj se moc krásně a užij si nedělní pohodu a klid ... Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný větrníček:-) Akvárium milé, kdysi jsme měli, ale teď je na půdě. Tvořeníčko parádní. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Také mám ráda drobné radosti,které mi přinesou nejen radost,ale i takovou vnitřní pohodu.Futrálek na mobilek je krásný,růžová je IN a ten knoflíček je třešnička.Pěkný zbytek neděle,u nás svítí sluníčko,tak se snad to počasí umoudří.

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ono si to všechno sedne, neboj!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Samá krása-četla jsem maijlík :-( až budu mít chvilku písnu nějak nestíhám-to i ty zdrav.problémy!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  13. Jo jo, na to vstávání si člověk nezvykne nikdy :-)

    Jinak paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo život zaměstnané matky, dostane, zase jednu rychlost navíc. Bohužel den má stále jen 24 hod. Přeji brzké vyvážení poměru mezi časem a povinnostmi, aby zbylo i více času na tvoření:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Lenko, jsi fakt dobra. Ja to zatim nehodlam ani zkouset ... byt zamestnanou. Drzim palce a snad ti slunicko doda energii do dalsich dnu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!