31. července 2013

ASI JSEM SE KRAPET ZBLÁZNILA...

Tak vás zase všechny po delší době zdravím!!!

Mám trochu frčák :o) ikdyž jsou děti u babičky a dědy, nemám pocit, že by to bylo bez nich nějaké volnější. Ráno vstávám jen o 10 minut později a večer využívám toho, že nemusím domů letět jak chrt a vyvářet a zůstávám v práci o kousek déle.

Chci vám všem moc moc poděkovat za všechny ty krásné a milé komentáře, které mi tu stále necháváte i přesto, jak to posledních pár měsíců těžce flákám. No, je to tak! Volného času s novým zaměstnáním rapidně ubylo, o času na tvoření ani nemluvím.

Zpět k názvu dnešního příspěvku... jak jinak totiž specifikovat situaci, kdy rtuť teploměru venku atakuje čtyřicítku a já, místo abych si o víkendu lehla k bazénu nebo rovnou do něj, vytáhnu jehlice a začnu přeplétat zimní čepici!

Pamatujete na tu "dvojku", kterou jsem vloni upletla pro sebe a pro naší malou svištilku? Tak u mě dobrá, ale svištilce permanentě lezla po hlavě vzhůru. A holé čelo s ušima není v mrazech nějak vono. I šla milá čepka do košíku na pletení, že jí co nevidět předělám.

Co nevidět se ovšem protáhlo asi na tři čtvrtě roku (fuj!). Tak jsem praštila do stolu a vedro nevedro, rozpárala jsem ten nepovedený svršek, nahodila komplet celý znovu a nakonec z toho vypadla populární sovičková.


Populární je tedy asi spíš v háčkované podobě, v pletené jsem jich tolik neviděla.

Pletla jsem podle tohoto návodu s menší úpravou vršku čepičky. Ten původní svištilce příliš neseděl, tak jsem pletla rovně bez ujímání o kousek víc, ujímat začala podle návodu, ale na jehlicích jsem si nechala víc ok, která jsem potom stáhla dvojitou přízí, aby to udělalo takový nařasený "bobek". A to už sedí bezvadně.

Kulaté knofle na očka se mi moc nelíbily, tak jsem tam sekla kytičky a ono to celkem jde. Aspoň je změna. Dostalo to takový ten jemný holčičí nádech :o).

Moje neméně šílená dcera si čepku hned narazila na hlavu a potíc se až na chodidlech jí v tom třicetistupňovém vedru odmítla sundat. Vidíc její brunátnou tvář hrozící kolapsem jsem jí čepku musela stáhnout násilím. Samozřejmě za hurónského řevu. Počkej do zimy, beruško, však si jí užiješ, až Tě to mrzet bude...

Letím KONEČNĚ nafotit ten svůj bílý háčkovaný svetřík a zatím se loučím pohledem na sluníčkem zalitou planou pnoucí růžičku z babiččiny zahrádky.


KRÁSNÝ LETNÍ PODVEČER A ŽIJTE BLAZE!


19 komentářů:

  1. Leni, pletená čepička dopadla úžasně, moc se ti povedla. Ani se nedivím, že jí malá nechtěla sundat. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná je čepulka, moc se mi líbí i ta kobinace barviček :-) Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leňuško...
    no...už jsem si říkala, kde se flákáš ☺ Ba ne, já vím, že chodíš do práce a času moc není.
    Vždycky mě dokážeš vyloudit úsměv na tváři, když si představím vaši malou Meluzínku, jak ne a ne sundat čepku...☺
    Mějte se u vás všichni fajn, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. čepička je krásná a plést v létě je prima:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, Melluzínku chápu, také bych tu čepku z hlavy nedala! Je moc krásná a nádherná příze!! :) Papa, Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Správná hospodyňka .... až se zima zeptá, máš odpověď :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko,tak čepička dopadla na výbornou...očenka jako kytičky se mi líbí víc,že kdyby byly kulaté...a že ji Meluzínka nechtěla sundat nevadí....u nás by to taky bylo se řvaním :-)...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Leni .... počkej "až se zima zeptá cos dělala v létě ???" ... můžeš jí říct, "že parádní čepici" .... je moc hezká a Meluzínce bude určitě i moc slušet ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Asi bych se chovala stejně, jako dcera. Vedro, ne vedro, tak by se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko, čepička je krásná, ale v tom vedru, no nevím .... :-) Já už nevím, co bych si vzala na sebe, ve všem je mi vedro :-)

    Jinak ten nedostatek času asi všechny známe, to je naprosto normální :-)) ale i tak jsem ráda za příspěvek. Fakt jsem si řekla Jééé, když jsem uviděla tvůj příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, čepka je parádní! Holky jsou všechny stejné, vedro nevedro, nová věc se musí vyzkoušet...Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. Lenka ciapka sa ti podarila super - a klobuk dole, ze si sa do nej v tej horucave pustila...Nellie

    OdpovědětVymazat
  13. Leni čepice se povedla,kdo umí ten umí:-)V létě je toho času snad nějak méně nebo co...
    Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  14. leničko, myslím, že ses nezbláznila, naopak, budeš těžce připravená, narozdíl třeba ode mě!
    A kdo by nechtěl sovu s kytkama místo očí! Krása!
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, ja si myslím, že je treba veci robiť vtedy keď je čas a hlavne chuť. A Ty si to využila a práca je hotová. Len aby tá malinká svištilka vydržala do zimy. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím! Čepice je náramně povedená, líbí se mi barva, vzor i provedení.
    Hlásím se ke stejně úchylnému jednání: uhodila vedra a já mám hotových 5 teplých čepic. :-D :-D
    Nezmarům zdar! Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Lenka prnve mislim ses nemocna vidim tebe neni ale sepicka mit (Eulen) ist super h ja pletla rukavice taky zdravim tebe p Karin

    OdpovědětVymazat
  18. Perfektní čepka, taky bych nedala. Pamatuji se, že moje nejmladší švagrová o prázdninách bloumala po skříních a našla kožešinový štuclík a k tomu límec a čapicu, narazila si to na sebe, ruky strčila do štuclíku a pádila na proti mamce, tedy mojí tchýni. Sem myslela, že mamku trefí. Modré trenýrky, cvičky, bílé tričko a takovouhle parádu k tomu a vedro na padnutí:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, si pripravená do každého počasia, veď čo ak zajtrá začne snežiť:-)))... a s voľným časom som na tom podobne nestíham -nestíham.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!