10. srpna 2013

A BUDE JEN MŮJ!

Po tolika uháčkovaných pro jiné si konečně také jeden vyrobím pro sebe.

Polštářek.

Sice ještě nevím, kam ho "ustájím", ale to je fuk. Hlavně, že ho budu mít. A pak, místo se vždycky nějaké najde.

Bude romantický, květinkový. A bude jen můj. Jen ať se někdo opováží se mi na něj jen podívat ;o).


Základ je ze známé chňapky, návod najdete tady.

Já jsem si upravila ty řady za centrální kytičkou, první a druhá řada jsou dlouhé sloupky podle návodu, poslední  třetí řada pak okýnka 1 dlouhý sloupek + 2 řetízková oka, v rozích pak 3 dlouhé sloupky + 3 řetízková oka + 3 dlouhé sloupky. Aby to bylo vzdušnější.


Padnou na to všechny možné zbytky Camilly a že jich mám požehnaně.

Ta světlounká vanilková byla původně na tašku, kterou jsem ale nakonec odpískala. Snad napřesrok. A asi z jiné barvy, tuhle bych asi prala každý týden :o).
 

A na čem teď pracujete vy? Vedra jsou snad nenávratně fuč (aspoň pro letošek), chladnější počasí vyloženě vybízí sednout do křesílka pod strom nebo do altánku a něco pěkného vyrobit, no ne?

Díky za všechny krásné komentáře pod minulými příspěvky a mějte se parádně!

KRÁSNÝ ZBYTEK PRÁZDNIN A HÁČKU ZDAR!





34 komentářů:

  1. Ahoj Leni, tak se budu těšit, jaký polštářek nakonec uháčkuješ. Motivek je zajímavý a líbí se mi. Tady začíná sluníčko opět silně hřát...a tak bych byla moc ráda, kdyby už bylo o něco chladněji a já stačila zlikvidovat resty - nějak nevím, z které strany dřív. Ale dnes jsem se v noci po dlouhé době trošku vyspala. Na háčkovaní dojde snad později, plánů mám spoustu. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Preji krasny den Leni,
    uz barvami vypada,ze povlacek bude vskutku krasny,tesim se na vysledek.
    U nas je pro mne dokonale pocasi,sice spise jiz jako babi leto,ale krasne slunicko a teploty do 25,presneji asi 22,takze pokud mracek prekryje slunce,tak i krapet na mikinu,ale me to nevadi ani normalne,natoz po tolika dnech velkach veder.
    Mej se fajn
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím. Začátek polštářku vypadá moc krásně. A ty barvičky. Super. Už se moc těším až vložíš výsledek. Já se už taky těším až zasednu na delší dobu k tvoření. Zatím pro sebe vždy utrhnu jenom kousek večera. A když jsem dnes obešla celou zahradu, na kterou jsem za celá vedra nesáhla (tedy kromě zalévání), tak doufám, že týden který mě čeká bez dětí a byl naplánován právě na odpočinek a tvoření nestrávím jenom pletím a okopáváním a stříháním keřů,.... Ne, ne. Určitě si na tvoření a sebe udělám čas. Jinak jak se znám bych se ještě doma mohla pustit do malování a tapetování a taky je potřeba přetřít na domečku fasádu. :-D Přeji krásné a tvořivé dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, pracuji na hodně věcech, takže tím zdržovat nebudu! :) Ale ten tvůj polštář... ten bude!!!! Třeba si ho poponášej, on za to bude stát!!! Už teď je vše moc krásné! Papa, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,
    no tak ten bude parádní. Růžovou já můžu, a že bude polštář jen tvůj se ani nedivím. Občas si prostě musíme udělat radost.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. ...a bude krásně romantický. Někdy je potřeba tu všednodenní šeď něčím narušit. Ať se daří Maríí

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale náhodička, přesně ty samé barvičky (růžovky a světlounkou) jsem si dneska připravila na pouzdro na telefon. :-)

    Polštářek bude krásný :-) Moje oblíbené barvičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, krásný motiv. Krásné barvy, které mám ráda. Už se těším na hotový polštářek. Zatím pracuje jen má fantazie... ale i tak bych jej taky nikomu nedala :-) Pařáky jsou snad už opravdu pro letošek pryč... Uff. Krásný srpen.

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka, tak to je krasny vzor a som zvedava na vysledne dielko :) Ja som sa tiez uz pustila do dalsieho hackovania a to do dalsieho hackofutralku ako darcek pre priatelovu maminu, ktora pri mojom poznamenala, ze ona ma doma porozhadzovane haciky tak som sa rozhodla, zeby si ich mohla ulozit do obalu :) Prajem pekny vikend, Nellie

    OdpovědětVymazat
  10. Lení, po dlouhé době jsem zase zavítala, neb jsem neměla doma noťas, musel chudáček do opravny. A tak konečně mohu brouzdat! :-)
    Koukám, že je tu nové záhlaví - je nádherné! :-)

    Jéé, já už také spáchala mnoho polštářků a ani jeden pro sebe! Že bych to také napravila. :-)

    Moc se těším na finální podobu! :-)

    Já teď tvořím všechno možné, mám mnoho restů, tak tuhle háčkuji, pak zase pletu, nebo Fimuji . . . je toho nad hlavu a mě z toho všeho jde už hlava kolem! :-D Ještěže mě to tolik baví. :-)

    Přeji krásný víkend a také doufám, že ty tropy letos pominuly. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko,tak ty barvy jsou nádherné a i celý polštářek z něj bude fantastický...už se na něj moc těším...jinak u nás je takové odpočinkové tvoření :-) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ten bude krásný, heboučký, něžné barvy.

    OdpovědětVymazat
  13. Dle tvého přání jsem se neopovážila ani podívat:-D:-D
    Ale co jsem koutkem oka zahlédla, vypadá náramně dobře:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Leni, fakt supr.
    Chtěla bych poděkovat za krásný návod na háčkovanou kabelku. Udělala jsem ji té mojí cácorce a je nadšená.
    No a na čem pracuji. Konečně jsem si doháčkovala šaty, které jsem chtěla mít do 1.6 hotové, sice pozdě, ale snad je letos ještě užiju. Malé jsem jeden svetřík včera konečně prodloužila - nějak mi z něj odrostla. A u druhého jsem dávala do výstřihu kloboukovou gumičku. Nějak jsem to neodhadla. No a teď musím ještě do konce prázdnin udělat další, protože nemá do školky k šatičkám jednobarevný. Asi to každá zná. Pro děti vše a pro sebe až zbyde čas. Snad si taky pro sebe ještě letos upletu ten černý svetr, na který mám už asi 2 roky přichystanou vlnu.
    Krásný zbytek prázdnin Terka

    OdpovědětVymazat
  15. Tesim sa na vankusik.... Isto bude nadherny

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, rozhodne si ho nedaj nikym uchmatnut, rysuje sa nadherne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Jak to tak bývá "kovářovic kobyla chodí bosa", ale když si ho někam přišpendlíš, určitě to pořekadlo, už nebude platit:-D Taky bych se s ním nemohla rozloučit, je moc sladký!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Tedy Leni, to bude romantika! Nádhera!
    Já teď trochu pracuji na něčem hodně odlišném od tvého polštáře, snad brzo ukážu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, tak už jen ten začátek vypadá nádherně. A podle připravených barviček to bude vskutku krásné ... už se moc těším, až ho dokončíš. Já teď pracuji na něčem sladkém, snad se co nejdřív pochlubím .... a taky na dinosaurovi č.2, však se Vojtík stále ptá a připomíná se mi :)
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni,
    tak nevím, nevím, jestli bude jen Tvůj, myslím, že se bude líbit i Tvé holčičce!! :o))
    Bude totiž krásně holčičí , romantický, něžný.
    Tak se těším, až bude hotov a dej vědět, jak to dopadlo!!! :o))
    Já chladnější dny přivítala s velkou radostí, taková vedra já moc nemusím a tak jsem spala a spala a celé léto háčkuji s přestávkami takový "plédík" v barvě MINT, tak dnes jsem kousek popojela...
    Krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné barvičky, jsem zvědavá, jestli si ho uhájíš jen pro sebe :)
    Já už háčkuju kamarádce a jejím dcerám na zimu. Objednaly si nákrčníky a čepice. J

    OdpovědětVymazat
  22. Leni polštářek bude krásnej!Já ted pracuji na zahradě a jde to nějak pomaličku.Háček zatím odpočívá:-)Krásnou neděli pa Věra

    OdpovědětVymazat
  23. Leni, opět to bude krása, už se těším na konečné foto. Já tento víkend měla pracovní - nátěry zábradlí na balkoně, na terase, už to bylo potřeba. A zahrada stále volá - hola, hola vyškubej ten ošklivý plevel a bodláčí, které mne hyzdí :-)). A z druhé strany na mne vykukují z košíku klubíčka s háčky a volají - pojď k nám, zkus si s námi hrát, jsme hebké, barevné a máš nás ráda. A z další strany se štosují mé milé knížky, ke kterým když zasednu - nevidím, neslyším, jsem jinde, třeba i v jiné době. A tak nevím co dřív, co nejraději teď hned a co až pak. Jo a abych nezapomněla, ty krásné letní večery na terase se sklenkou dobrého moravského vínka (ač nejsem z Moravy, jsou nejlepší), zapálenými svíčkami a milým rozjímáním...... nu tak to je moje LÉTO.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to gratulujem, poznám to tiež, ševcove deti bosé chodia. Ale tiež som už top na ten svoj uháčkovala, teraz ešte našiť na látku. Snáď to dám a nebude to na rok:)

    OdpovědětVymazat
  25. Lenka práve mam tiež rozháčkovanú deku v olivovozelenej farbe a hneď ako som otvorila...kooonečne tvoj blog ma ta ružova farbička tak potešila rozveselila až som sa rozhodla v momente, že k tej mojej pridam aj nejake, pre zmenu háčkovania, jasnejšie...možno aj kúsoček ružovej :-)) Tvoj vankúšik bude super, veď s pod Tvojích šikovných ručičiek ani nič ine vyjsť, ako super, nemôže :-) Ja mam teraz pauzu, lebo u nas je naďalej veľmi horúco a nezaprší a nezaprší. Pozdravujem ťa Lenka a prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, kytinka je nádherná a děkuji za inspiraci. Trochu jsme ti fušovala do řemesla a napsala jsem návod na háčkovaný čtvereček na, který dostávám spoustu dotazů. Tak doufám, že bude pro všechny srozumitelný. Co já a tvoření no, když mrkneš ke mně tak ti to bude jasné polštáře Chlupaté štěstí s pejsky a teď jsem se pustila do prostírek což mě moc baví. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné tvořeníčko a pěkné barvy.

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělé barvičky, bude určitě moc hezký:)

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, jak se ty čtverečky spojí, aby to neudělalo takovou jako brázdu? Nevím, jak to hodit do plochy :-D helena.metznerova@seznam.cz
    Moc děkuji
    ...nemáte nějaké návod na nějaké pončo? Něco vychytanějšího než obyčejný čtverec?

    OdpovědětVymazat
  30. Leni, už teď to vypadá nádherně ... moc krásné barvičky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  31. Leni, to jsou moc pěkné kytičky. Také jsem z nich dělala několik polštářků.
    Máš krásně sladěné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  32. Leni, moc zdravím!! Na Tvůj polštářek se těším, já momentálně nedělám skoro nic :-) Občas když jsem doma vytáhnu deku vlnkatou a u rodičů jsem háčkovala Tvoje srdíčka :-) Měj se hezky, pa Jana

    OdpovědětVymazat
  33. Leni, muy bonitos tus trabajos, felicitaciones desde Argentina!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!