7. srpna 2013

A ZASE TEN PROVÁZEK

Ráda při háčkování zkouším pracovat s ne tak běžnými materiály. Jako například s obyčejným konopným provázkem.

Občas může být hůř k sehnání, protože doba přeje plastům.

Máte-li štěstí, natrefíte na výprodej v některém z hobby shopů a pak je to otázka pár korun.

Z posledního provázkování (byla z toho podložka pod hrnec, jestli si pamatujete - mimochodem, je v permanenci každý den a ani se nehne) mi zbylo maličké klubíčko, které přímo volalo po spotřebování.

A protože to bylo opravdu velmi malé klubíčko, nezbylo na víc než pár podložek pod cokoliv.


Aby to nebylo tak monotónní, doplnila jsem provázek přírodně bílou směsovou přízí Kačenka.


Práce to byla maličko úmorná, přece jen provázek postrádá pružnost klasické pletací příze. Provázek má taky trošku tendenci se zařezávat do rukou, takže jsem práci musela častěji odkládat. I tak mám ale na pravé ruce malý "šlic". Holt povolené ztráty, se kterými se počítá :o).


Vyzkoušela jsem dva vzorečky a myslím, že v obou to vypadá moc pěkně a efektně.




 A co vy, už jste také něco podobného vyzkoušeli?


KRÁSNÝ DEN A HÁČKU ZDAR!



20 komentářů:

  1. Sú moc krásne. Neskúšala som a ani sa nechystám, odradzuje ma tá nepružnosť a hlavne sa z neho dosť práši. A teraz v tomto hice som líná jak voš a do ničoho sa mi nechce, už len pri dýchaní sa potím, nieto pri nejakej práci :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Leni sú krásne. Z povrázku som ešte neháčkovala, ale ako podložka pod hrniec je to výborný nápad V kombinácii s bielou je to veľmi jemnučké. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, jsou moc pěkné, háčkuji teď z juty, dělala jsem rohože a rohožky, dečky, srdíčka malé prostírky, a květinky na zápychy do květináčů, bílá juta, přírodní juta a fialková příze. A teď se snažím o velké srdíčko na dveře. Přeji další dobré nápady k tvoření Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  4. Týý jo.... ty co vemeš do ruky se zdaří:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko,tak podložky jsou úžasný...ty využiješ snad každý materiál a takhle krásně ho zpracuješ...jsi šikulka...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko krásné, nádherná kombinace barev, moje oblíbená. :-) Provázek mám sice doma, ale zatím se na něj nedostalo, je to trošku pracnější než z klubíček. :-) A právě, provázek mě řezal do rukou, tak jsem nevydržela. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kombinace s bílou je moc pěkná. Taky jsem jednou háčkovala z takového provázku a fakt je to úmorné, ani mě to moc nebavilo jak to šlo špatně. Takže máš můj obdiv, žes vydržela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, jsou krásné!!! Vypadají opravdu moc pěkně :) J.

    OdpovědětVymazat
  9. Podařené dílko, příjemná kombinace barev. Zkoušela jsem háčkovat podložky z tenkých papírových stuh, které se prodávají ve všech možných barvách v papírnictvích u balících papírů. Háčkovat jde ztuha, ale výsledek je poměrně pevný. Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko, je to sice trochu "o prsty", ale výsledek je parádní! Krásné podložky. Z provázku háčkuju vždycky v létě, venku, trochu se z něj práší...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka opat super vecicky si si uhackovala. Z povrazku som este neskusala hackovat a ak mam pravdu povedat velmi ma to nelaka prave kvoli tomu, ze to moze zarezavat do prstov...Pekny o chvilu uz vikend...Nellie

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, obdivuhodné, protože když jsem si háčkovala deku z Elianu Klasik, tak jsem si posléze musela nalepit na prst náplast jak jsem ho měla zřízený :-)), takže do provázku bych se asi fakt nepustila.....

    OdpovědětVymazat
  13. Leni,
    podložky jsou super!! Líbí se mi kombinace barviček.
    Já háčkovala provázkovou tašku, ale už nééééé, měla jsem úplně rozřezané prstíky!! :o)))
    krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Lenicko,
    tak to tedy koukam,ze ceho krasneho jde tvorit,ten material se me moc libi.
    Ja jako nehackarka o to vice ocenuji takovou praci,myslim,ze jsem to zkousela jen v detstvi a docela mne to i bavilo.
    Pa
    Kata

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, krásné podložky. Kombinace s bílou vypadá kouzelně. Koukám, že "provázkování" je nejen mou velkou zálibou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!