3. srpna 2013

KONEČNĚ HOTOVÝ...

Vedra minulých dní si vybrala svou daň a já včera padla jak moucha zasažená kravským ocasem. V krku jsem slovy mého vtipného tatínka měla jak v polepšovně, cosi se tam pralo jako u Kropáčka v Machovi a Šebestové, skoro jsem zvuk nevydala, hlava mě  bolela jak střep, teplota se blížila 38°C a vůbec jsem se cítila velmi nepoužitelně.

Vzala jsem si v práci zdravotní volno (někde tomu říkají sick-days) a vyrazila směr ORL. A co myslíte, byl tam. Zánět průdušnice, hlasivek a zadní části nosohltanu jak vrata. To už tu dlouho nebylo.

Paní doktorka udělala výtěr (ble, jak já ty vatičky v krku nesnáším), koukala nějakým ...skopem skoro až do žaludku (v jedné vteřině jsem myslela, že to bude můj konec) a rezolutně prohlásila, že v tomto stavu už to bez antibiotik nezvládnem.

A tak namísto toho, abych s rodinkou vyrazila na víkend na chalupu, sedím doma, ve stínu, se džbánem vlažného jablečného čaje s meduňkou, koukám jak po ráně palicí a snažím se bacily přemluvit, aby rozumě ustoupily. Mám v sobě třetí dávku antibiotik, lehce se mi ulevilo.

Dnes jsem se bolestí v krku vzbudila už v šest a ne a ne znovu zabrat, tak  jsem se vyhrabala z peřin, udělala si další várku pitné kúry a zapla pc. Při pohledu na svůj blog jsem si řekla, že by to chtělo trošku změnu. Vykutala jsem zopár starších fotek a pokusila se o nové záhlaví, snad se mi to aspoň trošku povedlo.

A když už jsem byla tak pěkně rozjetá, vytáhla jsem ze skříně svůj nedávno dokončený háčkovaný svetr a KONEČNĚ jsem ho pro vás nafotila.


Svetr měl být původně pletený, rozdělala jsem ho už v lednu, abych ho do jara zvládla. Haha. Zkusila jsem asi šest různých vzorů a typů, které jsem všechny postupně rozpárala. Nakonec zvítězil tento.

Je háčkovaný od krku dolů; nejdříve se háčkuje sedlo, potom tělo, nakonec rukávy.

Na svojí velikost 46 jsem spotřebovala cca 60 dkg bambusové příze Panda. Háčkovala jsem podle návodu kanadského výrobce vln a přízí Bernat a najdete ho tady. Pro přístup k návodům je třeba se zaregistrovat, ale víc než pár minut času to nestojí.

Původní návod je na vestu bez rukávů, s rukávy jsem se poprala sama.


Knoflíky byly docela oříšek, dlouho jsem nevěděla, jaké by se na svetr hodily. Nakonec to vyhrály obyčejné kulaté dřevěné. Problém ovšem nastal ve chvíli, kdy jsem se snažila sehnat potřebnou velikost. Prostě... nebyly. Tak jsem ve svých bohatých zásobách vyhrabala dřevěné se vzorem, vzala starý pilníček na nehty a vzorek  prostě opilovala. Ani to není znát, co?





 

Tak co, jak se mi to povedlo? Já osobně jsem docela spokojená. Svetřík je jemný a splývavý, střih k mé postavě velmi lichotivý :o).

Pokud se do svetru nebo aspoň do vesty budete chtít taky pustit, držím palec.

KRÁSNÝ LETNÍ DEN A HÁČKU ZDAR!


28 komentářů:

  1. Leničko, dneska tě musím jen a jen chválit .... baner i svetřík jsou moc krásné .... držím palečky, ať jsi zase co nejdříve zdravá a fit .... přeju ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Leni v prvom rade, nech sa skoro uľaví a bacily si dajú odchod. Veľmi sa mi páči nový svieži dizajn, tiež mám rada zmeny. K svetru len toľko, že páni, je na jednotku. Skoré uzdravenie prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, je báječný!!! A ty se opatruj, šetři a brzo uzdrav! :) Papa, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. super..přeji at nemoc rychle odejde

    OdpovědětVymazat
  5. Týý brďo.... i Sněhurka by záviděla.... a ještě to ramínko .... nádhera to je, fakt nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lenička moja, svetrík je nádherný , ale pokúšať sa o takto veľkú vec určite nebudem. To by bolo nad moje sily. Ty si jednička a vždy si krásne so všetkým poradíš. ja by som to už po prvom páraní vzdala. Záhlavie je krás a ako povedala Renatka naozaj svieže. No a na záver Ti samozrejme prajem skoré uzdravenie a poriadne tým bacilám denne dohováraj. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko,ahojky...svetřík je naprosto dokonalý ...obdivuji tvoji trpělivost...hlavně ti přeji brzké uzdravení...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Léňo...
    ...ten se ti tedy povedl, je moc moc krásný.
    A zase jsem se nasmála...jak ty umíš napsat, že jsi nemocná ☺ člověk tě nemůže ani politovat naopak tě obdivuji, že i v procesu útoku bacilů tě neopouští humor!
    Měj se prima, poctivě užívej ATB, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Leni čím skôr sa uzdrav,posielam pozitívnu energiu:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, moc zdravím, doufám, že už je Ti lépe :-) Nestíhám v tyto dny vůbec počítač, jen jsem dnes nakoukal chvilku na nejoblíbenější blogy, tak ráda vidím u Tebe příjemnou změnu! Měj se krásně a hodně zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko, moc tě zdravím a hlavně hodně zdraví. Svetřík je kouzelný jako vše od tebe tak ho pěkně užij. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  12. prajem skore uzdravenie a svetrik je suprovy. ja som podobny robila dvojrocnej dcerke chi, ale pre dospelaka mne by sa nechcelo pustit, to je beh na dlhe trate a to ja nemusim chi :D ale vydaril sa krasne a gombiky tam sadnu velmi pekne...

    OdpovědětVymazat
  13. V první řadě ti přeji brzké uzdravení. Ten svetřík je velmi povedený a nový vzhled blogu taky.

    OdpovědětVymazat
  14. Lenka aj mňa trápia v tejto horúčave bolesti hrdla. Našťastie nepotrebujem antibiotiká. Tebe prajem rýchle uzdravenie. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Leničko, moc chválím nové úvodní fotky a hlavně svetříček - je úžasný, Panda je krásný materiál a docela mě překvapila spotřeba - 60 dkg je na háčkování docela málo.
    Foukám ti na dálku na tvůj nemocný krk a všechno ostatní, dej se brzo dopořádku!
    Hezkou neděli, pa helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Leni, záhlaví se mi moc líbí - krásná změna. :-) Svetřík, ten je naprosto úúúžasný. Jsi borec, máš můj obdiv. ;-) Tak ať je zase brzy líp a můžeš se pustit do dalšího veledíla. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Leni na Vesta je SUPR hezky nadherna a vim moc moc prace ses sikulka fakt mnj moc libi .Hezky tyden Karin

    OdpovědětVymazat
  18. V prvé řadě brzké uzdravení. Juva, parádní svetřík, krása

    OdpovědětVymazat
  19. ... přeji brzké uzdravení... Věrka

    OdpovědětVymazat
  20. Leni brzy se uzdrav!Svetr je teda fakt parádní!Pa hezký den.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  21. Svetrik je fantasticky aj to ramienko,....... proste skvostik v skrini !!! pekny dnik a rychle uzdravenie prajem !
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  22. Lení,
    přeji brzké uzdravení !
    Něco na tom bude, že teď máš více času na tvoření ;-)
    Svetřík a úvodní fotky parádní!

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Leni!!
    Hned jak jsem otevřela Tvůj blog, jsem si říkala, tady je něco nového.
    Moc se Ti to povedlo!
    A svetřík, ten Ti závidím, je úžasný!!!, takový bych prostě potřebovala na léto taky, tak snad někdy?? :o)))
    Přeji Ti brzké uzdravení - v tomto vedru ještě horečky, brr...
    Tak snad už Ti antibiotika zabrala..
    A ty vatičky v krku!! Leni- to mi nedělej!! :o)))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, svetřík je super, jsi strašně šikovná! Jelikož jsem tady poprvé, tak záhlaví neporovnám, ale každopádně je povedené. A já tady nejsem rozhodně naposledy! Krásný blog...
    Pěkný den Ti přeju

    OdpovědětVymazat
  25. Leni,všechny bacily ať opustí tvé tělo a můžeš si radostně užívat krásné léto. Svetřík opět krása - i z fotky je vidět naprosto dokonalé zpracování, jsi opravdu moc šikovné. Já si zjara uháčkovala něco obdobného z Camilly, potom skvělou tuniku z Nely a na léto další svetřík s krátkými rukávy z Camilly. Jsi mou inspirací a jsem moc ráda, že sem dáváš skvělé návody, rady a porady a také humorné příspěvky. Tak se těším na další počtení. Měj se letňákově a sluníčkově. Ála

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, svetřík je parádní! Taky by se mi takový hodil, ale na mě moooc háčkování. Jiank záhlaví blogu se ti moc povedlo! Přeji brzké uzdravení! V létě je to opruz...u nás to taky horečkuje a zvrací pěkně postupně. Hezký zbytek dne! Adriana

    OdpovědětVymazat
  27. Lenka blog si si vynovila carovne a svetrik sa ti podaril taktiez nadherny...Prajem ti skore uzdravenie...Pekne dni, Nellie

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Lenko,

    změna se mi líbí, chodím sem pravidelně a vždy mě potěšíte. A ten svetřík, to je výzva i inspirace. Mezi drobnostmi - kytičkami a hračkami - občas vytvořím něco většího. Jestli se mi podaří jednou svetřík, bude to mé největší dílo (tašky se nepočítají ;-)).

    Mějte se krásně a brzy se uzdravte!

    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!