26. srpna 2013

MIŠMAŠ POLŠTÁŘ

... aneb když barvy zuří. Přesně tohle mě napadlo při pohledu na hotový polštářek, který jsem o víkendu doháčkovala pro mojí malou větroplašku v jejích momentálně nejmilovanějších barvách.

Růžová a fialová. Sladit tyhle dvě, zdánlivě příbuzné barvy, nebylo zdaleka tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Proto jsem vybrala dva odstíny od každé a trochu jsem je "odlehčila" přírodně bílou.

Polštářek je oboustranný, z každé strany trošku jiné vzory.

 

Detail vzorečku. Byla to fuška, hlavně to zapošívání volných konců v každé řadě. Stálo mě to několik jehlou probodených prstů a pár šedivých vlasů návdavkem. Ale co by člověk pro ty svoje miláčky neudělal.


Ač jsem snažila, aby to nebylo nebo aspoň ne příliš, šílené je to podle mě stejně dost.

Dítě je ovšem nadšené a o to vlastně šlo. Takže bych řekla: Mise splněna!

 
 
 
 
 
 


ŠÍLENÉMU TVOŘENÍ ZDAR A UŽÍVEJTE POSLEDNÍCH DNŮ PRÁZDNIN!



41 komentářů:

  1. Povedl se ti, líbí se mi:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Leni ten je úžasný. Mohl by sloužit i jako vzorkovník. NÁDHERA. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko je krásně barevný a a bezvadný.
    Povedl se ti a dcerky nadšení sálá z fotografií.....
    Měj se moc hezky a pohodově. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko... SUPÉÉÉÉÉÉR polštářek!
    Náhodou, mně se líbí ta divočina a hlavně si dovedu představit, jak moc se líbí Meluzínnce.
    Leni ... ten obchod Wine Food je na Smíchově.
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, polštářek je naprosto úžasný! Z jaké je příze? Camilla? Já ty moje bandity brzo vyženu z ložnice do pokojíčku, tak přemýšlím o polštářovém koutku. Něco našiju, něco uháčkuju. Jen nevím,co použít. Mám spoustu LadyLuxusu,ale to je tak na deku...polštářky by asi byly moc hrubé.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni bombastický!! A ladí k pyžamu!
    Díky za návštěvu, už se těším až začneš s šitím:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný polštářek!!! Leni, a jak to děláš s výplní, to ji tam zašiješ? a jak s praním, to pak vypářeš?

    OdpovědětVymazat
  8. Leni je uzasnyyyyyyyyyyyyyy a Meluzinka ♡si ho patricne uziva ....si sikulka ..
    pekny vecer
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, i já si myslím, že je super. A Meluzínka vypadá opravdu nadšeně ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Polštářek je krásný. Jindra

    OdpovědětVymazat
  11. Jak je vidět, polštář padne i k oblečení:-)A že se povedl!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, polštář je naprosto suprový! Adriana

    OdpovědětVymazat
  13. Leni,Ty si majsterka v hačkovaní a vankúšik sa vydaril!!!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, polštář je super. A hlavně že se líbí Meluzínce :-) mamka si uháčkuje jiný.
    pa V.

    OdpovědětVymazat
  15. Polštářek je úžasný!!! Ano, barvama hýří, i když jsou to vlastně jen dvě barvy a jejich odstíny. Ale přesně jak píšeš - malá je nadšená! :) Je krásný :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  16. To bylo radosti !!
    Mišmaše mám ráda, povedlo se.
    Hezký konec prázdnin ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Leničko,tak polštář je super...a jak je Meluzínka šťastná...a jak píšeš co by jsme pro ty své miláčky neudělaly :)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera úžasná. Volné konce se snažím přichytit v další řadě, ale u některých vzorků je to vidět. Jinak moc doporučuju velikou tupou jehlu, tou šiji všechno háčkování a pletení. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  19. Vůbec není šílený, je nádherný, moc moc moc :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Leni...nááááádhera,tuze se mi líbí:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. Leni to je krásny miš-maš. Andrea

    OdpovědětVymazat
  22. Mišmaš se mi líbí moc a pěkné barvičky k tomu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. No ten je nádherný, perfektní!! Tynjsi, Leni, tak šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezký a barvy ladí i k malé princezně.

    OdpovědětVymazat
  25. Leničko, je opravdu moc krásný a máš pravdu, že někdy je problém sladit dvě zdánlivě příbuzné barvy. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  26. Leni je nádherný i tvá modelka, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  27. Leni, polštářek je nádherný. Nemáš Ty náhodou ruce na motorek? Nechápu, jak to všechno stíháš. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
  28. Polštářek je senzační. Z úsměvu dcerky je vidět, že se ji líbí.M.

    OdpovědětVymazat
  29. Leni jsi borec!Polštářek je parádní!

    OdpovědětVymazat
  30. Leni, polštářek je luxusní a malá modelka si to užívá. A nejsi ty nějaká tryskomyš? Mějte se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné, mám podobně barevnou sukni:-D

    OdpovědětVymazat
  32. Pri prvpm letnom pohľade na vankúšik som si povedala, no nema to ta Lenka ruky napojené na motorček?...ale keď som si tu prečítala komentíky som pochopila že nie len ja mam taký dojem :-)) Takže neopakujem komentárik po predchodcoch ale asi to tak bude. Je nádherný ako všetko od Teba. Posielam pozdrav a háčkovaniu zdar :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Leni tie farby sú náhodou úžasné. Krásne háčkované. A tie šedivé vlasy zo zapošívania Ti verím :o) Aj u mňa je to tá najneobľúbenejšia práca pri háčkovaní. Preto mám možno toľko kostlivcov v skrini :o))) Ale hlavne že je majiteľka spokojná. Pekný koniec prázdnin, Hela

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Leni SUUUUUUUPPPPPRRRRRRRRRRRRRRR tvuj polstarek barva je nadhera fialova miluje hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  35. K těm fotkám myslím není moc co dodat, Leničko! Je prostě úžasný, nikoli šílený!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Leni!!
    Tak koukám, že svůj polštář jsi uhájila a je jen Tvůj a je Leni nádherný!!!!!!!
    A tenhle je úžasný, moc se Ti povedl.
    krásné fotky!
    Měj se hezky, krásný víkend a celé září!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  37. Leni, je parádní .... a koukám, že je z něj i tvoje princezna nadšená ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  38. Leni, polštářek je nádherný, jak zvolené barvy, tak vzorečky. Nemáš návod, jsem začátečnice, pořád háčkuji stále stejné vzorečky, vidím tam mnoho pro mne neznámých :-)

    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  39. Náááádhernýýý, je fakt kouzelný a hlavně ty sladěné barvičky, to je pastva pro moje oko:o)))), ty víš , že tohle miluju:o)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!