15. srpna 2013

Z PONOŽEK DO BRAMBOR

Na jaře jsem si ve výprodejovém záchvatu koupila pět klubíček Babiččiny ponožkové. Ouhrnem bratru za sto kaček.

No jo, jenže ponožková je ta vlna asi jen podle názvu. Protože jak jsem upletla první ponožku a navlíkla si jí na nohu, okamžitě šla dolů a rozpárat. Kousalo to jak prevít. Což o to, odolná ona asi je, ale možná tak na ponožky do hornických bot.

Půl roku ležela v koutě a smutně na mě koukala. Pak mě napadlo jí využít na takový ten sedací puf, co jsou dnes tak v módě. Ale zase chyba lávky, z téhle vlny to byl očistec. Tak znovu páračka a znovu do kouta.

Nakonec jsem jí vzala na milost a vyrobila jsem z oné nešťastnice - a teď pozor, to byste neřekli - háčkovaný košík na brambory!


A nutno dodat, že brambůrkám se v něm docela líbí. Nehnijou, neměknou. Pěkně si spolu sedí v kuchyni na podlaze vedle lednice, společnost jim dělá kámoš cibuláček.



Aby bylo neodiskutovatelně jasno, k čemu ten lavorek vlastně slouží, přičinila jsem vlastnoručně vyšitou (!) "ceduli".


Vlnu jsem vzala naráz ze všech pěti klubek (a že to bylo lano!) plus háček č. 10.


Asi jsem kapánek mešuge, ale mě takhle bláznivě recyklovat prostě baví.

A co vy, jakým recyklačním pokusům se oddáváte při svém tvoření?

HÁČKU ZDAR A  HEZKÝ VEČER!
 
P.S.: A propós, polštářek už je skoro hotový, čtverečky připravené, zadní část rovněž, tak teď jen to smontovat dohromady a finíto :o)!



23 komentářů:

  1. Leni, to je super. Já ty kousavý vlny taky nemám ráda, ale tohle je super recyklace. Až mě zase chytne háčkovací mánie, juknu do bedny na nějaký poklady a nechám se inspirovat.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni ,je to fajn nápad a ta "jmenovka BRAMBORY " je príma..máš to doma hezké i u lednice-spíže..:-D
    příjemný den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko,tak to je úžasný košíček...ty jsi prostě recyklační odborník...taky někdy ráda recykluji a je pak krásné vidět,když z něčeho obyčejného vznikne něco krásného :) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře jsi to vymyslela a hezky zužitkovala, i já nerada vyhazuji věci, které ještě mohou najít nějaké uplatnění. Musím se přiznat, že mi někdy trvá delší dobu, než dojde na recyklaci. Ahoj a hezký zbytek prázdnin. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Čauky Fizulíno ☺☺☺ Leničko
    ty jo, to je tedy bramborovník...super nápad!
    Měj se hezky a těším na zkompletovaný polštářek.
    Pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný večer Lení! :-)
    Mě se strašně moc líbí nadpis! Tak ten je úžasný! :-) A košík na brambory nemá absolutní chybu! Jo, kdybych takový udělala já, tak na 100% vím, kdo by nakonec v košíku zůstal! Žádné brambory, ale náš kocourek! Ten vleze do všeho! :-D

    Také moc ráda recykluji, zejména, když doslouží nádherný svetr - začnu párat a už přemýšlím, co z něho vyrobím. A kolikrát si napíšu i seznam, stejně to vždy dopadne stejně - hračky pro naše cácorky! :-)

    Přeji krásný zbytek dne. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, košík je naprosto dokonalý! Moc se povedl. Nápis taky skvělý. Těším se na polštářek. Čtverečky jsou krásné. Jinak má největší recyklace bylo narvat vše malé, nepotřebné do pufa. Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, tak tohle je super kousek. Úplně chápu tvé parání ... nesnáším kousavou vlnu, brrr.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, parádní košík! A systém z něčeho něco jiného, to úplně miluji. To je to pravé tvoření :o) Teď chystám podzimní věnec ze starých lněných kalhot :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Leni jsi dobrá!!! Myslím že ta vlna byla na pracovní ponožky, páč ty se navlékají na obyč ponožky..... teda aspoň manža to tak dělá:-D:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, chtěla bych být zeleninou ve tvé kuchyni! Takové pohodlí!!! :) Nádherný nápad :) J.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, to je parádní košík a ten štítek mu ještě dodal do parády!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Leni ty vůbec nezahálíš!Parádní koš na brambory a jak se jim tak krásně leží.Pa hezký víkend přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Leni!!
    To je super!!
    Už hodně dlouho mám tuhle "ponožkovou" v regálku!! Dokonce v několika barvách!! :o)))))))))
    No nevím, zda někdo z této vlny nosí ponožky? :o)
    Myslím, že z toho udělám rohožku!!
    Moc hezky recyklo-tvoříš!!
    Krásný víkend
    PS. těším se na polštářek!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Lenka tak to je parada, ja som upratovala v skrini a objavila kosik normalny nie hackovany, ktory tiez teraz robi pohodlie zemiakom v kuchyni :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Díky té kvalitě vlny..., košík bude mít asi i výhodu, že z něj budeš vyndavat už oškrábané brambory:-D Dobrý vynález:-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý nápad a pane jak mu to s brambůrkama sluší. Škoda by bylo vlnu nevyužít

    OdpovědětVymazat
  18. Leni,ty tvé brambory se mají,jak píše Lezarts asi budou i oškrábané....Daja

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, nádhera ..... moc se ti to povedlo .... parádní košíček .... Marki

    PS: Koukám, že ta vlna bude asi "masožrav" .... do nohou kousala a brambor se ani netkne, chi, chi !!!

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, dobre si sa rozhodla. Úžasné využite, tak nech dlho a dobre slúži. Andrea

    OdpovědětVymazat
  21. perfektní nápad originálnííííí uplně vidím na co všechno by se daly košíčky udělat

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!