12. září 2013

PATCHWORK NO. 1

Přijde mi, že to není tak dávno, co jsem zvládla uháčkovat s bídou řetízek, krátký sloupek a do dlouhého jsem si zamotala ruce i s háčkem.

Tenkrát by se mi ani nesnilo o tom, že kdy zvládnu i háčkovaný patchwork.

Postupně jsem na to ale přišla a úspěšně jsem s tím poprala. Došlo dokonce i na složitější věci, jako vyšívání a zdobení knoflíčky, mašličkami a korálky.

První patchworkovou čepičku jsem uháčkovala před téměř dvěma lety.


Byl to krutý postup systémem pokus-omyl, kdy omyl převažoval. Nakonec se to ale nějak podařilo. Navíc se čepička Meluzínce moc líbila a téměř jí nesundala z hlavy. Dokonce s ní i párkrát spala :o).

Takže když po půl roce už čepka nepostačovala délkou, přiháčkovala jsem několik řad lemu a přidala ještě obloučky. Čepka tak frčí dál a ještě nějakou dobu poslouží.

Letos jsem si řekla, že by chtělo další podobný kousek. A tak, když byla chvilka času, hrábla jsem do zásob a vrhla se na to.
Už se pomalu rýsuje, je skoro hotová. Tady je malá ochutnávka.

Co myslíte, nebude moc šílená :o)?

KRÁSNÝ, IKDYŽ KRAPET DEŠTIVÝ PODVEČER A NEJEN HÁČKU ZDAR!

Pa, L.



30 komentářů:

  1. Jsi šikulovnička Leni:-)))
    Nezdá se mi šílená, bude supr, těším se na druhý díl:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. bude prekrasna... nadherna aj ta prva... ja som sa do takych este nepustila... chi nemam odvahu, ale tvoje su prekrasne...

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ta první je skvělá a z té druhé vidno jen kousek... ale vůbec nepochybuju že bude stejně úžasná.
    měj se fajn ... a těším se na celek nejlépe na modelce :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. to už je nějaká vyšší dívčí...

    OdpovědětVymazat
  5. -nádherné. Máte to úplně perfektní MArtina

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, nebude :-) Těším se, až ji uvidím celou.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to bude mazec.Leni, já s tím patchworkem pořád bojuju, nebude časem focený návod jak na něj? Sím, sím !!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takovou jsem ještě nikde neviděla - je originální a líbí se mi:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Nebude vôbec šílená. S pod Tvojich rúk vyjde vždy niečo parádne. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. mě se moc líbí:o), je origo:o)

    OdpovědětVymazat
  11. LENI!!!! Jak to děláš?! No, rukama, já vím, ale prostě... máš to nádherné!!!

    Víš, já si o sobě ještě před nedávnou dobou myslela, že jsem velice trapně decentní typ: modré džíny, černé tričko... hlavně moc nevyčnívat. A vidíš, čemu jsem v poslední době propadla. Takže odpověď na tvou otázku ti dám jasnou: nebude to šílené, bude to nádherné a kouzelné... prostě dokonalé!! Už se moc těším!!! A opravdu máš můj obdiv!!! :) *

    Papa, Jola

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě bude hezká a bude se líbit.

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, Meluzínka je určite najväčšia parádnica a manekýnka v škôlke!!!!!
    S broskyňovým koláčom mi teraz večer robíš poriadne chúťky - určite vyskúšam.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, čepička bude určitě parádní, moc hezká barevná kombinace.
    Pěkný víkend R.

    OdpovědětVymazat
  15. Lenka ciapky su uzasne a Meluzinke sa ta dalsia bude urcite pacit :) Pekny den, Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Leni nebude šílená, děti mají rády pestrost, hodně barev jim vůbec nevadí ba naopak. A je to dobře, ať žijeme v barevném světě a ne v nezáživné šedi....těším se na výsledné foto. Ála

    OdpovědětVymazat
  17. Čepička je nádherná a ta další bude taky. :-) Jinak i taky připadá, že tohle už vyšší dívčí jak už psala kecka zpod komonca. No třeba když budu ještě pár let v kuse háčkovat, tak to taky zvládnu. :-)) Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Africká kytka. Momentálně jsem do nich zahleděná a dělám jednu za druhou. Vůbec mi nenapadlo, že by šly použít i na něco jiného než deku nebo polštář.

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, opravdu nádherné, musím přiznat, že jsem háčkovaný patchwork ještě nikdy neviděla, ale já jsem toho ještě neviděla asi víc :-))))

    OdpovědětVymazat
  20. Leničko,je úžasná...a ta druhá ta bude taky super...už jen to malé nahlédnutí mluví za vše...moc se na ni těším :) ...přeji ti pěkný víkend...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  21. Leni, můžeš mi, prosím, písnout na e-mail? Chtěla bych se s tebou poradit ohledně příze, protože ty se určitě vyznáš :) A mailík na tebe jsem nenašla a ať to nerozebírám do komentářů :) Děkuji, Jola

    jolana@mjstudio.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Leničko, myslím, že tvoje práce není ani omylem šílená, ale milá, barvená, precizní a dobrou náladu vzbuzující!
    Hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherná. Pěkný, i když asi deštivý víkend.

    OdpovědětVymazat
  24. Leničko, bude nádherná. Mám na dětech ráda veselé barvy na černou, která je moderní mají času dost. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  25. Nápad je genitální a zpracování krásně mrkavé! Navíc se bude čepka hodit k polštářku. ;-) Líbí se mi a děkuji za nápad! Petra

    OdpovědětVymazat
  26. Lenko, ty jsi (kdyz si teda budem tykat :D) neuvěřitelnĕ pozitivni jedinec!!! Miluju tvoje stránky, pořád sem nakukuji a nechávám se inspirovat.. Vždycky, když mám špatnou náladu, kouknu k tobě a je mi na světě líp.Čepička je luxusní, snad bude i návod, abych své levé ruce použila k vytvoření aspoň z dálky podobnému dílku.Díky za překrásný blog!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  27. Leni, čapička je neskutočná. Aj ja by som ju brala v trochu dospelejších farbičkách. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den Leni, už dlouho koukám po návodu na takovu čepičku. Nemohla by jste ho alespoň trošku popsat? Jde mi hlavně o to, jestli se nepoužívaná příze vede celou dobu za sloupkem? Nějak mi to nejde do hlavy.

    Děkuji za odpověď. Pavla

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!