15. září 2013

PATCHWORK NO. 2

Tak už je hotová. Další patchworková. Ze směsové Káji a Kačenky. Tyhle dvě vlnky se dají pěkně kombinovat, jsou téměř stejně silné a podobné i vzhledem a na omak. Hnaly mě vaše úžasné komentáře pod předešlým příspěvkem a taky to stále chladnější počasí venku.

Barvy se mohou zdát na první pohled šílené, ale vybrala jsem je záměrně k podzimní bundičce naší malé Meluzínky, která je jednobarevná, tmavě cyklámenová. Tak jsem si mohla dovolit menší barevný úlet :o).

Nejvýraznější motiv tvoří tzv. africký květ se čtvercovým okrajem.
 

Doprostřed květu přišlo maličké srdíčko, které už dlouho "suším" ve svých zásobách a neměla jsem pro něj použití. 


Pohrála jsem si nejen s barvami, ale i se vzory. Nic jsem si předem nekreslila, prostě jsem to vymýšlela za provozu. Puntíkaté knoflíky jsem koupila u Dominok na Fler.


Kouzlo tkví v detailu, takže jsem vyšívala, pošívala, našívala atd. atd. V noci se mi o těch korálcích, perličkách a knoflíčcích už i zdálo :o).


Z druhé strany jsem použila zase jiný vzoreček, tzv. véčkový.

Aby byl efekt ještě šílenější, střídala jsem tři barvy. Myslím, že šílenosti bylo učiněno zadost :o).


V lemu jsem vystřídala všechny barvy, které jsem použila na čepičce, a střídala krátké sloupky, polosloupky a dlouhé sloupky. Návod na podobný lem najdete u mě tady.



A takhle to holkám spolu sluší :o)


Docela se mi to patchworkování zalíbilo, takže myslím, že na zimu vymyslím další podobnou šílenost :o).

KRÁSNĚ ŠÍLENÉ DNY A HÁČKU I OSTATNÍMU TVOŘENÍ ZDAR ZDAR ZDAR!!!

Pa, L.


27 komentářů:

  1. Leni, nádherné čepičky .... obě ..... Meluzínka v nich bude určitě veliká "kočka" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Báječně vymyšleno, vyrobeno a jistě, bude i využito!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to je opět nádhera, krásné barvičky. Já mám dva kluky a tak jsem se nikdy s těmito barvami vyřádit nemohla. Jen občas při tvoření pro dítko nějaké kamarádky.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná a naprosto originální čepička. Já miluji na holčičkách tyhle barvičky. Škoda, že mám tři kluky. :-( Ale tyrkysovo, bílo, černá by taky nemusela být špatná. :-) Ale s mými začínajícími zkušenostmi s háčkem si tyhle dílka ještě asi raději odpustím a přesunu je v hlavě do zásuvky "na potom". Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni, patchworková čepička se ti moc povedla a vůbec mi nepřipadá bláznivá. Ladí mi barvy a vzory, líbí se mi korálky a nejvíc ty puntíkaté knoflíky. Je to prostě originál a ty já mám ráda:-) ahoj a hezký příští týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Leni jsou opravdu boží!Krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva Leni, jsi dobrááá!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, máš to nádherné a opravdu tak akorát do tohohle počasí. Malé bude čepička náramně slušet :) Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko,já věděla,že to bude nádhera a ty jsi nezklamala...je správně originální...přeji ti krásný začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni, čepičky se ti opravdu moc povedly. Musela to být ale pěkná fuška :-D. Tak ať se dobré nosí. Pěkný začátek týdne Renáta.

    OdpovědětVymazat
  11. Achich ouvej, co mi to děláš Leni ?? Čepičky kouzelné, barevné, ale to bych fakt nezvládla. Obdivuji !! Zůstanu nohama na zemi :-) :-). Jsi fakt šikulka šikulková.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, vykouzlila jsi nádherné čepičky. :-) Jsou krásně barevné, veselé, líp se s nimi budou snášet podzimní plískanice. :-)Mám prosbu, můžeš dát popisek na ten véčkový vzoreček? Moc díky, pěkný týden. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No Leni, klobúk dolu. Ja som si myslela, že patchwork je čisto výsadou len krajčírok, ale vidím, že aj s háčikom sa dá čarovať. Čiapka je famózna, ešte raz veľký rešpekt :) Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  14. Lení,
    moc se mi líbí tvoje patchworkové čepičky :-)
    Já nedávám ani ty jednoduché :-(
    Jednu dle tvého návodu jsem už 3 x párala a stále se mi nedaří jí dokončit.

    OdpovědětVymazat
  15. Háčkuješ perfektně, to už víme, ale moc se mi líbí, jak používáš knoflíčky, korálky a jiné drobnosti. To je fakt paráda!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, krásná ... Měj se hezky Pavla.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je opravdu bomba, nádhera, super !!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Zase velká krása, Lenko.Škoda, že už mám děti poněkud odrostlé, hned bych se do čepičky pustila.

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, parádní čepky. Meluzínka bude velká kočka. Jóóóó mít holku, tak bych se taky vyřádila ....
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Lenička tak tie čiapky sú krásne jedna radosť ale dobudúcna by si sa mohla s nami podeliť aj o návodik ako to ty robíš, vôbec by som sa nenahnevala :) Fakt krása...Nellie

    OdpovědětVymazat
  21. Leni ta čepka je nádherná. Jsem nalomená spáchat nějakou pro tu naší princeznu. Jen se chci zeptat na ten "véčkový"vzor. Není někde popsaný ? Zuzka J.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Lenko,
    nasla jsem Te uplne nahodou, kdyz jsem hledala nejaky postup na hackovanou cepicku. Jiz jsem 3 dle tveho navodu vyrobila! :-) Ty krasne cepicky nahore hackujes prosim vcelku nebo po kouskach a pak sesivas? Diky! Taky me to laka zkusit :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  23. Leničko, prosím vás, návod na tento háčkovaný patchwork by nebyl? Případně link na to, odkud jste čerpala inspiraci?
    Děkujii hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den Leni, prosím Vás, jak jste dělala ten "věčkový" vzorek? a šla by z něj celá čepice? Děkuji Kristýna

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!