26. září 2013

PRO FILÍPKA

Miminkovský boom pokračuje. Kamarádovi se po třech dcerách narodil syn. Konečně. Už téměř propadal hysterii. Ale dočkal se. Má Filípka.

Tak jsem Filípkovi něco malého vyrobila. Aby byl pěkně v teploučku.

Sloníkovou čepičku a minigalošky. Z teploučkého Elianu Nicky. Aby byl fešák.


Teď pár dní (týdnů) nebudu on-line, náš ani ne rok starý/nový pc začal pochcípávat. Asi prachem zanesené chlazení. Zítra se veze na diagnostiku. Snad si s tím poradí dřív než za ze zákona daných 30 dnů. Tak se nezlobte, když nebudu nějakou dobu reagovat na Vaše krásné komentáře, vzkazy, dotazy a žádosti o pomoc. Jsem tu, ale offline.

KRÁSNÝ PODVEČER A MIMINKŮM ZDAR!

Pa, L.

62 komentářů:

  1. Leničko,další nádhera z tvých šikovných pacek :) ...no když vidím takovou nádheru hned bych šla do třetího miminka :) ...měj se moc krásně a snad bude PC brzy opravené papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Klárko, no já už bych teda nešla, ty dva moje kousky už mi zcela stačí :o) pa,L.

      Vymazat
  2. Leni...to je krásný dáreček pro Filípka.Přeji tvému PC ať je brzo fit :o)),pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani, doufám, že bude :o) pa, L.

      Vymazat
  3. Jarka od Poděbrad26. září 2013 17:33

    Leni jak ty to děláš,Tvoje ručičky bych chtěla mít...:-)..měj se krásně a PC domluv at nestávkuje,pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko, léta cviku a ono se to nakonec všechno podaří :o) pa, L.

      Vymazat
  4. Leni, to se Filípek bude mít! A tvoje galošky mne dostaly .... Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maru, mě se taky děsně líbí, v téhle velikosti prostě nemají chybu :o) pa, L.

      Vymazat
  5. Leni, tak to dnes zkusím znovu. Moc děkuji za t v é návody. A protože budu brzičko po páté bábou, tak by se mi hodil návod na tuto soupravičku. Jsi pro mě inspirací. Díky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, Ivanko, určitě se to podaří. Držím palec, L.

      Vymazat
  6. Máš to krásné Leni a gratuluji kamarádovi:o))...dočkal se:o)
    p.s.: a užíj si dny bez PC, měla jsem to taky tak skoro celé léto a bylo to naprosto super:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Leni :-) no, budu se snažit... já to asi vydržím, ale syn bude hulákat :-)

      Vymazat
  7. Leni,no to je parádní kompletek....botečky jsou bomba:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Jitko, taky jsem si s nimi vyhrála :0)

      Vymazat
  8. Dobrý den, Lenko,
    je to nádherné! Ať se kloučkovi v životě daří! A Vám jakbysmet.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni , tie tvoje ručičky zlaté...nádherné kúsky dokážeš....prajem Ti aby Tvoj pc bol čoskoro fit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik moc, Evitto, pc už se opavuje, snad bude brzy hotový. hezký den, L.

      Vymazat
  10. Ahojky. Ty galošky jsou naprosto senzační. A Tvému kamarádovi a jeho ženě vyřiď, že smekám. Já chtěla třikrát holčičku a mám tři kluky, ale do čtvtého dítěte bych už nešla ani náhodou. :-D Někdy (hlavně navečer) mám pocit, že mám o tři děti víc než jsem chtěla. :-DDDD Ne to byla legrace. Miluji je, ale někdy mi z nich jde hlava kolem dokola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoja, Leni, díky Ti moc! Určitě jim to vyřídím, můj obdiv totiž mají taky :o) já bych nešla už ani do třetího, natož do čtvrtého :o) krásný víkend, L.

      Vymazat
  11. Lenka nádhera a kamarátovi klobúk dolu. Nech mu vytúžený synček prinesie len samú radosť. Aj ja sa pochválim novým prírastkom , tentokrát máme v rodine odo dneška dievčatko Grétku. Tak vďaka za inšpiráciu.&Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,Leni, gratuluji ke Grétce a přeju jen samou radost! Pa, L.

      Vymazat
  12. Lenka tak to su krasne uhackovane miminkovske vecicky, kolegovi si s nimi urcite spravila radost, az mu zavidim, ze ma taku skvelu kolegynu :) Tak sa nam ozvi a pochval potom co mas nove, ked ti opravia pc :) prajem pekne dni...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Nellie, snad se budou líbit, předávka teprve proběhne :o) určitě se ozvu, až bude pc OK a já jistě nebudu v mezičase zahálet ;o)

      Vymazat
  13. Leničko, nádhera .... z Filípka bude ale "frajer" .... moc krásná soupravička ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky, Marki, doufám, že bude! Pa, L.

      Vymazat
  14. Krásná sada :) Filípkoj budou všechny kluci v okolí závidět ;) Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, to je nádherná soupravička. Jako vždy to máš vše nádherně a precizně provedené.
    Miminku bude určitě slušet. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Anny, za krásný komentář! Pa, L.

      Vymazat
  16. Filipko dostane bombasticku supravu :) moc pekne...

    OdpovědětVymazat
  17. Lení,
    opět háčkovaná miminkovská krása !
    Taky by se mi nějaká taková soupravička momentálně hodila ;-)
    Kamarád měl teda velké štěstí , sice až na čtvrtý pokus, ale neznám moc lidí, kterým by se to podařilo ;-)
    Přeju a´t veškeré technické závady jsou brzo odstraněny a ty jsi brzy zase mezi námi !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ilonko! Ráda pro Tebe stejnou nebo podobnou soupravičku vyrobím, napiš mi na havlicek.lenka@seznam.cz. Pa, L.

      Vymazat
  18. Boha jeho, to je ale fanfárová ogárková nadílka:o)!!! Leňóšu máš to čmankózně vymazlené, kamarádka bude urkitě chčastná;-D. Peknučký víkend plný podzimního veselí, čuky muky ze slunečného Wischau Mišul;-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tě zdravim, čovole! Se tetelim blahem, žes zavítala a tak pěkně jsi mi tu zaplkala :o) fešáckej víkend i vám! Pac a pusu,L.

      Vymazat
  19. Leni, výbavička nádherná! :) a ať máte tu techniku brzo v kondici :) Papa a krásný víkend :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Joli! Jó, technika... prý asi dva týdny... snad se z toho počítačovýho klidu nezblázním :o) pa, L.

      Vymazat
  20. Leni, jako vždy super práce, která udělá radost a navíc zahřeje malé robátko :-). Jak ty to ale bez nás holka vydržíš ???? A už vidím co za tu dobu naháčkuješ věciček, pak nás tím zahltíš a my zavaříme háčky :-)))))..... tak se měj krásně a ať tě šimrají poslední paprsky hřejivého sluníčka. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Álo! Tak to taky nevím, jak to vydržím... musela jsem se aspoň dneska přihlásit přes švakrušin stařičký noťas, abych sem pořádně nakoukla, přes mobil to není ono :o) pa, L.

      Vymazat
  21. Leničko,soupravička je parádní, Filípek se bude mít jako princ :o)
    Bude mi smutno, tak ať jsi brzo on line!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Helenko! Neboj, já se tu budu objevovat i v mezičase, aspoň krátkými komentáři, co budu schopná vložit přes mobil :o) zatím pa, L.

      Vymazat
  22. Leni taky mi bude smutno,ráda k tobě chodím:-)Filípek se má!Krásná souprava!Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věro, neboj. já jsem zase brzy zpátky. Teda aspoň doufám!

      Vymazat
  23. Soupravicka je moc hezka,hlavne boticky jsou paradni.Filipek se ma.Preji mu hlavne zdravi a lasku rodicu.Jana

    OdpovědětVymazat
  24. Lenka ty ses supr fakt mas nadherne rucne prace ,je preciesze a moc moc hezky Rada koukam na tvuj blog zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, babí Karin! Děkuji mnohokrát, i já jsem moc ráda, že jsme se poznali! Měj se krásně, L.

      Vymazat
  25. Filipek si jiste capku i botky hezky uzije, jsou bajecne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, prý užije, jeho maminka byla dárkem nadšená!

      Vymazat
  26. ahojky šikulko, soupravička je nádhernááá!!!
    užij krásný den papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ajko! Krásnou neděli, L.

      Vymazat
  27. Galoše sa mu do daždivého počasia určite hodia....Leni, parádna súpravička.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) to určitě hodí :o) krásnou neděli a dík, L.

      Vymazat
  28. Soupravička je nádhernáááááááááááááááááááá :-)
    Chystám se háčkovat pro synáčka sestřenice a tohle mne moc a moc zaujalo !
    Prosím, nemáš někde návod na ty úžasné botičky a i na sloníka ?
    Děkuji a těším se na další skvělé výtvory a inspirace :-)
    Peťa*

    OdpovědětVymazat
  29. Díky díky moc! Botičky jsem okoukala na raverly.com, sloníka jsem kdysi kdesi v nějakém časopise vylovila, ale už si zaboha nevzpomenu... pokusím se to dát dohromady a když tak píchnu sem, tak průběžně nakukujte. Zatím hezký den, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!