9. září 2013

PRO TONÍČKA

Nedávno přišel manžel s tím, že se jeho kolegovi narodil chlapeček Toníček. A jelikož se mezi ostatními kolegy chlapsky pochlubil, že vyrábím soupravičky pro dětičky, dostal za úkol mi dát za úkol vyrobit něco i pro Toníčka. 

Tak jsem Toníčkovi vyrobila medvídkovskou čepičku a mini koversky. Osvědčená klasika. Už jsem jich udělala v různých obměnách několik a jak mi pak bylo řečeno, obdarovaní vždy hýkali blahem a radostí. Co víc si přát.




Ať se Ti v životě daří, Toníčku!

KRÁSNÝ DEN A DÍKY MOC ZA VŠECHNY VAŠE KRÁSNÉ A MILÉ KOMENTÁŘE!

Pa, L.

46 komentářů:

  1. Jako všechny Vaše dílka je i souprava pro kloučka velmi pěkná. Můžete prozradit z čeho je uháčkovana ?
    Přeji hezký zbytek léta - Věra z F-M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Věrko. Modrá je Kája, bílá Kačenka.

      Vymazat
  2. Jůůůů...Leni, to je parádička!
    Také přeji Toníčkovi jen to nejlepší do života.
    Měj se prima, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti, vyřídíme! Pa, L.

      Vymazat
  3. Jarka od Poděbrad9. září 2013 18:29

    Jéééé Leni,nádhera jako vždy,máme v rodině ted taky takovýho pidižvíka-můžu poprosit o návody,předem moc děkuji .Zdraví Jarka od Poděbrad.e-mail-jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko. Návod na čepičku je z mé hlavy, ale můžeš použít můj návod na Háčkovanou čepičku s obloučkovým lemem, jen bez toho obloučkového lemu. Lem je nastřídačku jeden přední a jeden zadní reliéfní sloupek. Návod na ně najdeš tady u mě v sekci Učíme se háčkovat - zvláštní sloupky. Návod na botičky je z Raverly.com.

      Vymazat
  4. Leničko,tak to se ani nedivím,že hýkali blahem ...já bych nad takovou soupravou skála radostí...je ÚŽASNÁ...hold máš šikovné ručky...Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky, Klárko :o) měj se nádherně, L.

      Vymazat
  5. Týý brďo .... bombastické!!

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, soupravička je úžasná! Jak čepička, tak tenisky, prostě super! Toníček bude fakt fešák!
    Pohodový večer přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Helenko! Krásný večer i k vám.

      Vymazat
  7. Leni, i tady se bude výskat radostí! :) Máš to moc krásné, nádherné!! Toníček bude za frajera :)
    Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý už se výskalo :oi) díky moc, Joli! Pa, L.

      Vymazat
  8. Tak to museli mať radosť, strašne roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  9. A tie botky, tie sú úžasné...
    Gabi.

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, nádhera .... Toníček bude určitě v tvé soupravičce veliký "fešák" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je fakt nádhera...boží,Leni jsi móóóóc velká šikulka:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je naprostá " nádhera ". Jsi strašně moc šikovná a Toníček bude frajer :)
    Toníčkova maminka musela být z dárku nadšená, já bych určitě byla.

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, nemám slov - nádhera. Máš můj velký obdiv. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že už si nepořídím, žádného Toníčka:-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Lenka no šikulka si. Určite budú mať rodičia radosť. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, krása, krása. Já teď nějak nestíhám, obdivuju, že to zvládáš ;)
    Na botičky mám už delší dobu zálusk, třeba na ně jdnou taky dojde ;)

    OdpovědětVymazat
  17. toníček bude fešák! konversky jsou 1* ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Leni opět suprové. Škoda, že v mém okolí nikdo miminko nečeká :-), hned bych se pustila do práce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna jednoho chlapečka za pár týdnů čekám a s háčkem stále zápasím.
      Tak kdyby jste neměla do čeho píchnout ;-)

      Vymazat
    2. ;-) no vidíte jak bychom to daly dohromady - ale myslím si, že bych to stejně neuměla tak krásně jako Lenka :-)))))

      Vymazat
    3. No jestli si Alenka netroufá, tak se já nabízím :o) hned Ti přeberu kšeft, Ali, viď :o) kdybys, Ilonko, měla opravdu zájem a Alenka do toho nešla, klidně mi napiš na havlicek.lenka@seznam.cz a domluvíme se. Pa, L.

      Vymazat
    4. Jééé Leni klíďo přenechám, zrovna pracuji na dráčkovi fialáčkovi (návod od Kamlin z Fleuru) pro vnučku kamarádky a to dá docela fušku - hlavně to sešívání - ale za tu radost těch maličkých mi to stojí. Tak jsem zvědavá jestli se domluvíte :-))). Háčkům zdar !!

      Vymazat
  19. Zdravím. To je prostě nádhera. Máme v rodině nové mimiko. Synoveček Jiříček a určitě se pokusím podobnou krásu uháčkovat. Ta vaše soupravička je naprosto úžasná. Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. Lení,
    tak tomu se říká dárek !
    Toníček bude za frajera :-)
    Krásná práce jako v´ždy od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Juj Lenka ty boticky so SUUUUUUUUPPPPPPRRRRRRRRRRRRR fakt nadherne a sepicka moc hezky supr prace .Zdravim a hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, ta soupravička je naprosto boží, dokonalé do všech detailů. Škoda, že nemám mimi. Nebo že nejsem Toníček :-D.
    Mějte se krásně Renáta

    OdpovědětVymazat
  23. Leni, to je parádní komplet! Toníček bude fajer...hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherná prácička ako vždy všetko Tvoje čoho sa chytíš :-)) Lenko prosiiiim aj ja potrebujem čím skôr niečo take prichystať, neposlala by si mi nejaký návod?...ak by si ho mala, lebo take skúsené šikovnice ako ty viem že háčkujú už aj po slepo :-)) Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zabudla som priložiť e-mail dostalova.maria@gmail.com Ďakujeeem krásne aj keď ho nebudeš môcť poslať :-)

      Vymazat
    2. Mery, čepička je podle mého návodu tady z blogu, jen jsou přiháčkovaná ouška z dlouhých sloupků (jako ty obloučky), lem je z reliéfních sloupků (jeden přední, jeden zadní), návod taky najdeš tady u mě v sekci Jak na to... - Učíme se háčkovat - zvláštní sloupky. A botičky jsou k mání buď na Mimibazaru.cz anebo na Raverly.com (ten je anglicky). Pa, L.

      Vymazat
  25. Leni, opět nádhera. :-) Toníček bude velký frája. Tak mu přeji hlavně hodně zdravíčka. :-)Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný dárek Leni pro Toníčka, máš to vymazlené a moc se mi líbí, hlavně ať Toníček krásně roste:o))

    OdpovědětVymazat
  27. moc krásný dáreček, ty botičky nemají chybu. Toníčkovi přeji a pěkně prospívá a v životě mu přeje štěstí.

    OdpovědětVymazat
  28. Ju tak ta supravicka je kuzelna a kolega sa urcite potesil :) Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!