22. září 2013

STĚHOVÁNÍ KYTIČEK

Nedávno proběhlo velké kytičkové "stěhování", které uspořádala Věrka A. na svém blogu Věrky tvořeníčko.

Tyhle akce mám moc ráda, tak jsem se s radostí zapojila.

Já jsem svůj dárek dostala od samotné pořadatelky této výměny a to při milém osobním setkání u nás v Praze, kam Věrka přijela s částí svojí rodiny na veletrh Tendence 2013 (mimochodem, kdo tam nebyl, o nic nepřišel, docela nás to zklamalo).


A musím říct, že mě dáreček moc potěšil! Sice mu ještě hledám dostatečně důstojné místo :o), ale moc se mi líbí! Věrka si totiž opravdu vyhrála a všechny detaily dotáhla do dokonalosti.

Já jsem svůj dárek tvořila pro Aničku, která má blog AGNIESZKA a její kratochvíle. A jelikož ona už svůj dáreček taky dostala, můžu se s ním pochlubit veřejně :o).

Dala jsem Aničce vybrat, co by asi tak přála, a ona že prý už nějakou dobu uvažuje o nějakém romantickém bílém polštáři do ložnice.

Tak posuďte, jak jsem se s jejím přáním poprala.


Přidala jsem i dvě romantická srdíčka na zavěšení. Návod na ně najdete tady.
 

Popravdě musím říct, že jsem se s polštářkem těžko loučila :o), ale aspoň mám důvod vyrobit další :o).



 KRÁSNOU NEDĚLI VŠEM!!!

Pa, L.



 

63 komentářů:

  1. Leni nádherný dáreček jsi dostala a nádherný i darovala. Já tuto výměnu propásla a docela mě to mrzí, tak snad příště. Přeji krásnou neděli Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Anny! Opravdu jsi o hodně přišla, příště už to nepropásni :o) pa, L.

      Vymazat
  2. No Leničko...myslím, že tvůj dáreček udělal obrovskou radost. Je totiž nádherný.
    Mějte tam u vás prima neděli, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, obidva darčeky sú naozaj skvostné. Ten ktorý si dostala má krásnu kombináciu farieb a Tvoj háčkovaný vankúš - no čo i budem hovoriť - nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko, snažila jsem se, aby byla :o) pa, L.

      Vymazat
  4. darečky jsou krásné obzvlášť se mi líbí polštářek je fakt nádherný :) ale já mám tyhle krásně jednobarevné věcičky moc ráda
    Krásný den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Radano, já jsem byla spíš na barevné pel mely, ale když jsem udělala tenhle, tak jsem se trošku přemilovala :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  5. Hmm, krásné dárečky jste si vyměnily:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Thanks a lot, Preeti! Have a nice day, L.

      Vymazat
  7. Tak to jsi dostala i darovala opravdu luxusní, krásné kousky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani, jsem ráda, že to tentokrát tak krásně vyšlo :o)

      Vymazat
  8. Leničko,Věrušky dáreček jsem obdivovala na jejím blogu i FB (jedním srdíčkem jsem byla taky obdarovaná) ale ten tvůj polštářek tak to je nádhera...a radost musela být veliká :) měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko, Anička psala, že je moc spokojená, tak jsem spokojená taky :o) pa, L.

      Vymazat
  9. Leni, tak polštářek, to je fakt "bomba". Nádherný. I dárky od Věrky jsou moc pěkné. Hezky to ta Věrka vymyslela, i já se přidala do výměny a mám radost z dárku, co jsem dostala od Martiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Pavluško, když se výměna povede, tak je to fakt príma :o) pa, L.

      Vymazat
  10. Leni, přání jsi splnila na jedničku! Polštářek je opravdu nádherný!!! A dárky pro tebe jsou také krásné!!! Je to krásná akce :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Joli, akce to byla fakt supr! Pa, L.

      Vymazat
  11. I LOVE AMIGA,I LOVE.BOA SEMANA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot, Valéria, welcome to my blog! L.

      Vymazat
  12. Waw, nádhera .... holky vy jste tak šikovné .... nádherný věneček i srdíčko a moc krásný polštářek !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky díky! však ty jsi taky šikovná, u Tvých podzimních věnců jsem slintala jak bernardýn :o) pa, L.

      Vymazat
  13. Leni tak ten polštářek bych také moc chtěla :-) je nádherný - návod bude ? Mne by zajímalo jak si to spojovala ? Teda předpokládám, že jsou to jednotlivé čtverečky ? Já stále toužím se do něčeho takového pustit, ale bojím se, že to nezvládnu :-((....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky moc! Návod na tu kytičku jsem kdysi kdesi našla, můžu vložit schémátko a tipy na spojování. Jsou to jednotlivé čtverečky, které jsem spojovala průběžně při háčkování poslední řady. A neboj, určitě to zvládneš! Pa, L.

      Vymazat
  14. Jarka od Poděbrad22. září 2013 18:56

    Leni jak jinak to říct nááádhera.Psala jsem ti ohledně botiček pro Toníčka,ale nepoprala se s tím ani moje kamarádka a ta uháčkuje skoro všechno,ale botičky jsou pořád takový rozpláclý.Myslíš,že bych mohla poprosit o jejich vytvoření,nezlob se ale musela jsem se zeptat.Napiš mi prosím tvůj mejlík a třeba se domluvíme.Děkuji předem Jarka, e-mail jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jarko, díky moc! Na mail kouknu a odpovím Ti. Zatím pa, L.

      Vymazat
  15. Jeeeeeeeeeeeeeeeeej to bola krasna vymena, dostala si krasu ale aj spravila si nadherku to je vysoko romantickyyyyyyyyyyyy brala by som hned sladucky krasny :)) Leni ste sikovne obe !!!
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Mirko, ano, výměna se fakt povelda! Pa, L.

      Vymazat
  16. ahoj Leni, ten polštářek je nádherný. L.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera, Leničko, na kytičky v jakékoliv podobě má moje romantická dušička slabost. A o to víc je mi líto, že mi výměna unikla. Přeji báječné dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Leni, já jsem taky takový beznadějný romantik :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  18. Mila Lenka to je nadherna SUPR fakt exqusiet mnj je moc libi.Zdravim tebe od sirdicka pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Karin, děkuji moc moc moc! Hezký večer, L.

      Vymazat
  19. Lenko nádhernuuu krásu si dostala a tiež nádheru si poslala :-)) Krásne jesenné dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka tak biely podhlavník nemá chybu, riadna šikulka si ty. &Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Leni, no málem jsem ho neposlala :-)

      Vymazat
  21. Lenka tak dostala si ale si aj vyrobila krasne darceky...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Nellie! Krásný večer, L.

      Vymazat
  22. Leni, polštářek je naprosto úchvatný. Neměla bys návod jak na něj? Srdíčka jsou také moc hezká, už jsem je vyzkoušela podle tvého návodu. Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Leni! Polštářek je ze čtverečků, které jsem spojovala průběžně při háčkování poslední řady. Vložím sem návod a tipy na spojování, tak nakukuj ;-) pa, L.

      Vymazat
  23. To je opravdu náádherné, věřím, že dáreček udělal ohromnou radost své nové majitelce, doufám, že na nějakou tu výměnu také brzy narazím a budu se moci připojit. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky moc! Nakukuj a určitě nějakou další výměnu objevíš, za chvíli jsou vánoce a to se to výměnami většinou dost rojí :-) krásný večer, L.

      Vymazat
  24. Leni, krásné věci jsi dostala, už jsem je obdivovala u Věrky. Ale ten tvůj polštář je úžasný.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Krásný večer, L.

      Vymazat
  25. Páni, tady se výměna tedy fakt povedla! Nádhera střídá krásu! A setkání s Věrkou, to je jako bonus.
    Moc zdravím Leni!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko, povedla! Fakt se mi to tentokrát dost líbilo. Hezký večer, L.

      Vymazat
  26. Leni,jedna krása větší než druhá...:-),díky za návod na srdíčko
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jitko, a nemáš zač ;o) papa, L.

      Vymazat
  27. "Dobrá víla", vankúšik by som aj ja chcela!!!!!
    Leni, krásne darčeky!!!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Díky moc, Jani, dám sem schémátko na čtvereček, ze kterých je polštářek udělaný, tak se můžeš pokusit ;o) pa, L.

      Vymazat
  28. Ahoj Leni, tak to je tedy ten polštářek, o kterém jsi mi říkala. Je parádní, ten musel Aničku potěšit na 100% ... romantika jak má být. Krásný.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, jj, to je přesně on ;o) díky moc a pá, L.

      Vymazat
  29. Moc krásny darecek-venecek,polštářek taky super. Jana

    OdpovědětVymazat
  30. krasny....juj skoda, ze tu nie je navod...krasaaa

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj.chcem sa spytat ci si nedala dchemu na ten vankus?dík

    OdpovědětVymazat
  32. Por favor agregar las instrucciones del cojín, es de los cuadros con flores mas bellos que he encontrado, suplico el diagrama ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!