9. října 2013

DALŠÍ PÁREČEK ANEB KDYŽ TENISKY FRČÍ

To jsem se nějak rozjela... háčkuju jeden páreček tenisek alá converse za druhým. Mají velký úspěch, už ani nestíhám všechny fotit, natož se s nimi chlubit :o).

Samozřejmě mě to moc těším a snažím se měnit barvy, abych nespadla do nepříjemné rutiny, kdy je nebudu moct už ani vidět, jako se mi to před třemi lety stalo s figurkami Kukyho a kočičky Kitty. Z těch už jsem byla po několika desítkách kousků na prášek :o)

Tenhle páreček je pro mojí milou návštěvnici a příznivkyni Jarušku. 

 

Po všech těch světlých barvách jsem si řekla, že udělám taky jedny "echt" konversovské, klasické.



 

A protože je Jaruška chtěla jako dárek pro svojí kamarádku, které se nedávno narodil chlapeček, zabalila jsem jí je rovnou dárkově. Aby s tím už neměla práci.

Jak je viděla kolegyně v práci, hned si objednala dva páry pro svoje dvě vnoučátka, která čekají v lednu a únoru. Tak mám zas na nějaký čas o zábavu postaráno.

KRÁSNÝ, IKDYŽ TROŠKU PODMRAČENÝ VEČER!
 
Pa, L.

73 komentářů:

  1. Leni, ty jsou božíííí.......Já teď pro změnu mám v rukách jehlice a na prosbu pletu čepicošálu :o)))) pro malou Amálku, která z té kupované mírně vyrostla a protože jí měla velice oblíbenou, zkouším zda si zamiluje i tu ode mne. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a držím palec, jestli můžu prosit, pošli mi pak fotku té čepicošály na mail havlicek.lenka@seznam.cz, ať se taky poučím! Pa, L.

      Vymazat
  2. Ty jsou krásné Leni, návod by nebyl?Já moc prosím...a děkuji ,určitě nejsem sama ,kdo by je chtěl také zkusit uháčkovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marcelinko, návod mám jen v angličtině. Zkusím ho přeložit a nafotit podrobně a vložit, ale chvilku mi to bude trvat, bo příští týden odjíždím na školení mimo Prahu. Zatím pa, L.

      Vymazat
    2. Leni, opet krasna prace !! Vy jste neskutecne sikovna ;). A za navod taky prosim. Zkusila bych je uhackovat nasemu tritydenninu prckovi :) :).

      Vymazat
    3. Leni, opet krasna prace !! Vy jste neskutecne sikovna ;). A za navod taky prosim. Zkusila bych je uhackovat nasemu tritydenninu prckovi :) :).

      Vymazat
  3. Leničko,no ty jsou úžasnýýýýýý...přímo snové :) ....když je vidím hned bych si je dokázala představit na dalším svém miminku :) ...měj se moc krásně ahojky K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Klárko, mám držet palce ;o)? Pa, L.

      Vymazat
  4. Waw, Leni, ty jsou boží !!!! Mít malé kluky tak si je u tebe taky hned objednám !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marki, já je dělám i v holčičích barvách :o) pa, L.

      Vymazat
  5. Juuuu, ty bych brala z fleku!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, jsou dokonalé! Kamarádka má holčičku, tak se pokusím vyzkoušet v růžové...hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, díky moc, jdi do nich, budou určitě suprovní!

      Vymazat
  7. Leni moc hezké jsou. škoda jen že moje holky už z něčeho takového odrostly jinak bych je taky brala.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Marti, to věřím, ale dospělácké se taky dají udělat ;o) hezký večer, L.

      Vymazat
  8. Jarka od Poděbrad9. října 2013 19:53

    Krásný večer Leni,
    ůplně mě to dojalo jak jsi to napsala,umotala jsem k nim čepičku-taky podle tvého návodu,až to vyblejsknu pochlubím se.Vůbec se nedivím ,že se tak líbí jsou prostě úúúžasný.Ještě jednou moc děkuju a zdravím Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jaruško, díky moc! Můžeš mi poslat fotku čepičky na mail? Ráda bych se podívala, jak jsi to doladila ;o) zatím pa, L.

      Vymazat
  9. Lenko, mini tenisky jsou suprové. Jsi šikulka. Zdravím do Prahy. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marie!!! Krásný večer, L.

      Vymazat
  10. Lenka su krasne, mamicke maleho chlapceka sa budu urcite pacit...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, mockrát děkuji! Krásný večer, L.

      Vymazat
  11. Leni, padám do kolien!!!!!! .... ja si objednávam adidasky číslo 36.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky, Jani, ale nepadej, ještě budeš kolena potřebovat :o) no neříkej, beru Tě za slovo :o)! Pa, L.

      Vymazat
  12. Leni, všechny co jsem u Tebe viděla jsou super. Dokonce jsem si na ně stáhla návod podle Tvého odkazu. A jelikož jsem jazykový analfabet a překlad zajišťoval překladač google, tak si nejsem jistá, jak můj výtvor dopadne. Ale snad dobře a synovečkovi ( tedy spíše jeho mamince) se budou líbit. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Jani!!! Držím palec, ať se Ti dílo podaří! Budu dělat český překlad návodu i s fotkami, ale asi až příští víkend, po 18.10., dřív se k tomu nedostanu. Tak kdybys do té doby počkala... zatím pa, L.

      Vymazat
    2. Jéé, to je super. To já ráda počkám abych to podle toho svého úúúúžasného goooglového přehladu nemusela dělat pokus - omyl. :-) Měj se krásně Lenka

      Vymazat
  13. tak tie sú úžasné....úplná paráda

    OdpovědětVymazat
  14. Pekne sa ti rozbehla Conversková manufaktúra, ideeeeš. Nečudujem sa, že idú ako teplé rožky, veď sú také rozkošné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) no skoro už jo :o) díky moc, Reni! Pa, L.

      Vymazat
  15. Leni jsou boží... zvládneš i mojí velikost?
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, možná i jo ;o)? Co, mám to zkusit :o)? Pa, L.

      Vymazat
  16. Leni, nedivím se, že máš o zábavu postaráno!! Jsou prostě DOKONALÉ! Tak ať háček kmitá :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Joli, kmitá jak blázen! Pa, L.

      Vymazat
  17. Sú krásne, ani sa nedivím že tak frčia...

    OdpovědětVymazat
  18. Už minule jsem si říkala...popros..ale ostýchala jsem se, nechci rušit a přidělávat problémy a starosti...ale kdyby zbyl čas....budu mít ve svých skoro 60ti letech prvního vnoučka...kdyby to šlo, ozvěte se mi na mhorynova@gmail.com...a pak bychom se vyrovnaly podle vašich požadavků...Jsem sice cizí paní, ale....Děkuju za reakci, jakoukoliv...Milky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Milky, mail jsem poslala, ale vrátil se mi zpět jako nedoručený. Zkuste mi prosím napsat rovnou na můj mail havlicek.lenka@seznam.cz. Jinak díky moc a žádný ostych :o)! Krásný večer, L.

      Vymazat
  19. Leni jsou božííííí!!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý večer Leni. Ty botičky jsou taaaak úžasný. To bude fešáček. Chtěla jsem moc poprosit, taky se přidávám k lidičkám, který prosí o návod. Vím, že je to na cizím webu, ale když Ty vaše návody jsou naprosto dokonalý a nepřekonatelný. Když dělám něco podle Vás, daří se mi. Předem moc děkuji a přeji pěkný den a klidné školeníčko. LenkaF.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Leni, pokusím se o návod, ale až přespříští víkend, dřív nestihnu, jedu na týdenní školení. Zatím vydržte :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  21. Jo,
    jo taky jsem neodolala !
    Už se těším na ty moje :-)
    Lení, díky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky, už se na tom pracuje :o) finišuju čepku, botky jedou v zápětí :o) zatím pa, L.

      Vymazat
  22. Teda Leni tenisky jsou super!Lituju,že mí kluci už z miminkovských velikostí vyrostli,hnedle bych jedny zkusila.Pa krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko!!! Hodlám zkusit i větší velikost, snad se podaří! Drž mi palec ;o) pa, L.

      Vymazat
  23. Boha jeho, tož to je naprosto epesní hákované čmanění!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Som zachvácená:o))). Včilka dófám, že bude v rodině jednó nějaké klučina, hábych si je u Tebe mohla taky objednat;-D. Páč čovole ty nemajó chybičku;-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vitééééj! Mlask za libovej plk :o) jen se mi nezchváť :o) až bude klučina, jsem ready! Pac a pusu ze zamračenýho Práglu, L.

      Vymazat
  24. Leni sú rozkošné, ako originál. Andrea

    OdpovědětVymazat
  25. Leni,
    ty jsou!!! kouzelné!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jaruško! Krásný večer, L.

      Vymazat
  26. Leničko...ty se ti teda povedly jsou nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Leni, jsou parádní, vůbec se nedivím, že je o ně velký zájem. Máš je pěkně a precizně provedené.
    Jsi prostě profík. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  28. Lenka nemam sovo no tenisky so SSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPRRRRRR fakt skoda este nemame Mimso ty ses tak sikulka a precize tvuje prace .Moc Rada koukam na tvuj blog .Zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Karin! Děkuji Ti moc! Hezký večer, Lenka

      Vymazat
  29. Ahojky Leni, tenistky jsou opravdu super,taky jsem je zkoušela ale nebyly tak hezke,neumím anglicky.Myslíš,ze by šly zmenšit i pro predcasnatka ,asi by nebyly moc praktické,vid.jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani! Určitě šly, ale praktické by opravdu moc nebyly...ale třeba tak na cestu z porodnice domů už ano.

      Vymazat
  30. Leni, můžeš si otevřít butik mimi obuví :o) A nedivím se, že máš narváno, jsou totiž úžasné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky, Helenko :o) to je zajímavý nápad :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  31. Leni, tak ty jsou suprovníííí ...
    Ahojky ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Pa, L.

      Vymazat
    2. Dobrý den.Tenisky jsou úžasný,jste moc šikovná.M.

      Vymazat
  32. Leni tenisky jsou super už se těším na popis a budu zkoušet Má zlaté ruce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!