20. října 2013

NA MALÉ HLAVIČKY


Těsně před odjezdem na školení jsem stihla dodělat pár čepiček pro dětičky sousedů a známých. Musím říct, že to po té spoustě tenisek byla docela vítaná změna, bo bych se jinak už asi zbohnila :o).


Pokud byste taky chtěli zkusit, návod na kočičku najdete tady...



... na motýlka tady ...


 ... a na auťák tady.

DÍKY ZA VAŠÍ PŘÍZEŇ A KRÁSNÉ  KOMENTÁŘE, A PŘEJU  KRÁSNOU NEDĚLI!

Pa, L.



52 komentářů:

  1. Leni, ty si neskutočne šikovná. Krásne čiapočky a tie nádherné aplikácie na nich. Detičky, ktorým budú patriť budú mať veľkú radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko, doufám, že dětičky nadšené budou! Krásnou neděli, L.

      Vymazat
  2. Leni ty si hotová manufaktúra. Čapeny sú podarené. Peknú nedeľu, pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helo! Krásnou neděli k vám, L.

      Vymazat
  3. Ahoj Leni, kdy ty to všechno stíháš - a to vím, že zatím na háčkování není žádný pomocník:-) Jedna je hezčí než druhá, povedly se všechny čepičky:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Zuzanko, moc děkuji! Kránou neděli, L:

      Vymazat
  4. Leničko,ty jsou úžasný...ta s Kitty by se určitě líbila neteři...Kitty totiž úplně zbožňuje...a autíčko taky super...u nás by bodl bagr :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko, návod na bagr mám taky :o) pa, L.

      Vymazat
  5. Jarka od Poděbrad20. října 2013 10:46

    Leni ty jsi neskutečná,kde na to bereš čas???Soupravička se moooc líbila a pyšný tatínek si prohlížel tenisky a pravil-to jsou něco jako konversky,no byl z toho úplě vedle.Přeju krásný zbytek krásného víkendu,já tu mám na víkend Pražáky,takže neudělám vůbec nic jen s malým kontrolujeme štěňátka a pouštíme draka,ještě jednou moc děkuju a měj se pa pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jarko! Tak to je krásná zpráva, jsem moc ráda, že se soupravička líbila a hlavně, že tenisky byly k poznání :o) krásnou slunečnou neděli s drakem, L.

      Vymazat
  6. Leni, ty mě ničíš!!! Kdy to stíháš?! Jsou nádherné. Mít tak menší hlavu, hned bych si jednu s radostí nasadila! :) Děkuji za návod kočičky, zkusím své možnosti :)
    Krásnou neděli, Leni :)
    Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po večerech, Joli, když všechno spí :o) někdy i o víkendu, když nikam nerazíme, kradu každou malou chvilku :o) děkuji a držím palec, ať se dílo podaří! Pa, L.

      Vymazat
  7. Ahoj Lenka tak ty si davas tych uloh neurekom, ale krasne ciapocky sa ti podarili...Prajem ti aby si uz mala cim skor po skoleni a mala viac casu na tvoje nadherne tvorenie, ktorym sa budeme moct kochat a aj inspirovat...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Nellie, budu se snažit :o) pa, L.

      Vymazat
  8. Dobrý den Lenko, opět krásné výtvory :-)... Moc Vám děkuji za Váš blog, Vaše popisy, díky Vám a Vašim výtvorům mě tak chytlo háčkování, že bych nejraději nedělala nic jiného :-). Už jsem se moc těšila, až se vrátíte ze školení a předvedete další Váš výrobek.A je to tady, mám rozháčkovaný nákrčník, sovu... a jsou tu čepičky. Ta s tím motýlkem, úžasné. Ráda bych jí uháčkovala své 4měsíční Karolínce, ale když otevřu odkaz na motýlka, objeví se mi popis na Kittynku, prosím, kouknete na to, zda se nevloudila chybka a nebo je chyba někde u mne :-). Také Vás chci moc poprosit o popis na tenisky,máte je úplně vymazlené (nějaký popis jsme našly s mamkou v časopise, vyzkoušely je, no, ale není to ono).... ty Vaše jsou bezchybné,myslím, že nejsem jediná kdo by popis uvítal. Tak až budete od nich odpočatá a nebudete mít pocit, že se z nich zbohníte, moc se za ně přimlouvám a moc děkuji. Hezkou a slunečnou neděli a háčku zdar Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Mirko! No samozřejmě, měla jsem tam chybu, díky za upozornění, už je to napraveno a odkaz by měl být ten pravý a fungovat :o) o návod na tenisky se pokusím co nejdříve, už ho slibuju nějakou dobu :o) zatím krásný večer, L.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky moc, Světluško :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  10. Ty jsou krásné, nádherné čepičky. Díky za inspiraci, bude se mi hodit. Moc se mi líbí ty tenisky, ale koukala jsem a nějaký návod, moc se přimlouvám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Máří, pokusím se v nejbližších dnech při háčkování některého z dalších párů nafotit a pak vložit. Zatím krásný večer, L.

      Vymazat
  11. Leničko, zlato písni mi adresu, vyhrála jsi u mě v GA:-))))
    PAPA AJKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, Ajko, já plesám a jásám, to je nádhera, díky díky mooooc! Letím Ti napsat mailík! Pa, L.

      Vymazat
  12. Leni, nádherné čepičky,
    na ty malé hlavičky !!!!! ....... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko,opět krásné,čisté tvoření - háčkování.Vždy máš čepičky jednu jako druhou.Moc se mi líbí vzoreček u modré,ale nějak mi nejde pochopit,jak jsi je dělala.Mohu poprosit o postup? Gratuluji k výhře v GA u Andrejky a držím palce,at zvládneš školení bez úhon.Nezapomen na háček a přízi ,po večerech krásnej relax po celým dnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Evi! Ta modrá je maximálně jednoduchá, návod najdeš u mě tady: http://fizule71.blogspot.cz/2012/10/ve-stitu-kitty.html. Pa, L.

      Vymazat
  14. Leničko, to je ti nádhera. Jsi neskutečně šikovná, já to říkám pořád. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Lejko,tak to jsme dvě :o) pa, L.

      Vymazat
  15. Leničko, jedna hezčí než druhá! Perfektní práce!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko! Krásný večer, L.

      Vymazat
  16. Leni, nádherné čepičky. Dětičky budou mít radost. :-) Prosím, jak máš háčkovou modrou, že je to plastické? Díky za rady a pěkný den.D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dášo! Vzoreček mám popsaný tady: http://fizule71.blogspot.cz/2012/10/ve-stitu-kitty.html. Háčku zdar, L.

      Vymazat
  17. Leni, krásné čepičky. Těžko vybírat, jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Napadl mě úplně stejný rým jako Marki výše...Tak jinak - na hlavičky dětské, čepičky moc hezké! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky moc, Adri :o) koukám, že máš další šikovný gen ;o) pa, L.

      Vymazat
  19. Leni to jsou nádherné čepičky. Nejvíc se mi líbí asi ta motýlková, ale moje neteř by zase nejraději Kitty.
    Moc krásná práce. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Anny, u nás vede všechno barevné a pokud možno šílené :o)

      Vymazat
  20. Leni jsou nádherné :o) Já ted zkouším pro Rozárku jednu sovičkovou :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, tak to už se těším! Pa, L.

      Vymazat
  21. Ahoj Leni, super čapky ... to muselo být radosti.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj Leničko krása!! mužu se zeptat tmave modra je hackovana jakymi sloupky ze dela ten krasny vzorek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo, jsou to dlouhé sloupky, jen jedna řada z lícu a druhá z rubu. Potom Ti to udělá takovéhle "plastické" řádky.

      Vymazat
  23. Leni ty sepicky so nadherna hackujes perfrkt krasna prace .Zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, Ty si hačkovacia mašina!!! Čapice sú parádne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani! To vskutku jsem :o) pa, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!