4. října 2013

ŽABIČKA PRO ŽABIČKY

Ahoja, všickni, tak jsem tu zpět :o)

Počítač byl naštěstí "pouze" pekelně zaprášen, ono taky v tom našem ultra suchém paneláku není divu, práší se nám tu i ze zalitých kytek :o).

Z avizovaných čtrnácti dnů offline se nakonec vyklubal pouhý týden, za což Czech Computeru sláva.

Samozřejmě jsem nezahálela a v mezičase jsem stihla udělat, dodělat a začít pár menších projektů.

Největší slávě se momentálně těší žabička - maskot pro Meluzínky třídu ve školce, která zove... Žabičky :o)


Je to takový legrační balon s očkama a tlapičkama...


Prý "Ještě jazýček, mamuško, jo, aby měla čím chytat hmyzáky"...

A pak před objektivem nastalo blbnutí, skotačení, pózování a šaškování...







Žabička už trůní hned u vchodu na učitelském stole a užívá si náležitou porci slávy.

KRÁSNÝ PÁTEČNÍ VEČER VŠEM!!!

Pa, L.

 

66 komentářů:

  1. Leničko,tak to je super,že to bylo tak rychle opravené...jinak žabička se vydařila a Meluzínka je úžasná...měj se moc krásně a užijte si pohodový víkend papa K,♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klárko, já se taky moc divila, říkali nám min. 14 dní, že to bude trvat... krásný víkend i vám, L.

      Vymazat
  2. skvělé - jak žabička, tak i modelka. hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, takovou tu svěží jarně zelenou já moc ráda... Žabka je super, ale mezi námi - bez slečny modelky by ty fotky stály stejně za prd :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ani, já taky :o) máš pravdu, teprv to malé šaškadlo tomu dodalo ten správný šmrnc :o)

      Vymazat
  4. Leni,fakt je to fešule....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni Tvoje zvieratka su uzasne. Je zaujimave, ze vzdy poprvej fotke ma prekvapi ich velkost. Su obrovske. Poniky, zabicky a vsetko ostatne. Nadhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Andrejko :o) no jo, jsou trošku větší :o) malá u nás nemají moc šanci :o) pa, L.

      Vymazat
  6. Bombastická Leni, už chybí jen ta moucha:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko, no vidíš, tu bych ještě mohla přidělat :o)

      Vymazat
  7. Leni, je skvělá.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, je úžasná! Děti museli mít radost. Pohodový víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Adriano, prý měli, každé ráno ji zdraví jako nejlepšího kámoše :o) pa, L.

      Vymazat
  9. Leni, žabička úúúžasná!!! Stejně jako Meluzínka :) Holkám to spolu fakt sekne :)
    Mějte krásný a veselý víkend :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Joli, taky jí nechtěla dát :o) pa, L.

      Vymazat
  10. Ta Meluzínka je teda kašpárek :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a žabička taky samozřejmě krásná, ale já jsem u Tebe nic, co by se mi nelíbilo, neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To se to musí chodit do školky s chutí, když tam čeká taková žabka.A možná, kdyby ji políbily....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý chodí, žabka je nejlepší vítací kámoš :o)

      Vymazat
  13. Supr Leni zabicka je perfekt ses sikulka furt mas noveho napadi .Zdravim teb posilam hezky vikend pa Karin

    OdpovědětVymazat
  14. Leničko, ta se povedla, ale podle první fotky jsem myslela, že je menší a až na fotce s modelkou jsem viděla , že je to tedy kusanec. Hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marcelko, já to vždycky nějak předimenzuju :o) krásnou neděli, L.

      Vymazat
  15. Leni, skvělý maskot. Já přemýšlím nad tím, co připravit pro Vendovu třídu ... něco malinkého, aby mi to po 10 kusech nepřestalo bavit, potřebuji jich 30 ... námořnická tématika. No do Vánoc dost času a když to nestihnu do nich, tak do pololetí určitě, že by jim to paní učitelka rozdala při vysvědčení.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, tak to přeju hodně štěstí s vymýšlením i tvořením :o) čeká Tě pěkná prácička, ještě, že u nás se spokojili s jedním generálním maskotem :o) pa, L.

      Vymazat
  16. Ahoj Leničko...
    žabule je super...také přemýšlím, že udělám mým dětem maskota.
    Asi to bude sovička...ta se mi pro ty mé blešky líbí nejvíc.
    Pa pa a krásný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Marti! Sovička bude bezva, už se těším! Pa, L.

      Vymazat
  17. Žabička je super. To se dětičkám chodí zvesela. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, prý chodí, je to teď jejich nejlepší školkový kámoš :o)

      Vymazat
  18. Ta je dokonalá!Jsi šikula veliká!Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Krásnou neděli, L.

      Vymazat
  19. Leni, krásná holčička se žabičkou. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Pavli! Krásnou neděli, L.

      Vymazat
  20. Leni to je super, že jsi tak brzy zpátky. Na tvé příspěvky se vždycky moc těším. Žabička je skvělá. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Leni, jsem ráda, že se Ti moje příspěvky líbí a těšíš se na ně. Pa, L.

      Vymazat
  21. Maskot je úžasný. Je to vidieť aj na nadšení malej modelky :o) Šikula, pa Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helčo, modelka je kašpářek a těší se v podstatě ze všeho, co pro ní vyrobím. Aspoň zatím :o)

      Vymazat
  22. No,zatleskám ti i já,Leničko, protože je parádní! A fotky taky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko! Měj se krásně, L.

      Vymazat
  23. Jůůůů, Leni, ta se ti povedla !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, je parádní!!
    Vždycky mne na konci překvapíš velikostí Tvého díla!!! :o))
    Zdravím Tvůj uzdravený počítač.
    Měj se krásně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko, a počítač taky. Zatím se drží. Pa,L.

      Vymazat
  25. Leni já věděla, že opět překvapíš skvělým nápadem. Stejně je to fajn mít doma takovou bezva mamku se super šikovnýma rukama - to tě Meluzínka musí chválit po celé školce :-))))). A jsem ráda, že si nebyla příliš dlouho odpojená - mám závislost na tvém BLOGU. Jen mám nyní klidový režim s háčkem - hrozné brnění v prstech již několik měsíců a dr řekl, že to vypadá na počínající zánět karpálů, brrrrrr bojím bojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) jsi milá, Alenko, díky moc za Tvoje krásné komentáře, Tvojí přízeň a věrnost mému blogu :o) tak s těmi karpály jsem měla taky na mále, dokonce v kombinaci se zánětem šlach, měsíc jsme nesměla na háček ani kuknout! Peklo to bylo, holka... držím palec, ať to není tak hrozné a jsi brzy fit! Pa, L.

      Vymazat
  26. Ahoj som rada že si späť:-)....a tá žabička je naprosto super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Evitto, já jsem taky ráda :o)

      Vymazat
  27. Tyjoooo žabička je božíííí Leničko!
    šikulko, krásný večerpapa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ajko! Krásný večer i k vám, L.

      Vymazat
  28. Bré večír milostivá, čovole to je ale epesní žabule tendlencten třídní maskot:o). Kókám, že mladá je celá mamina;-D, pěknučká tlamička;o)))! Zdrowim z hvězdného Wischau, čmuky Mišul!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těbůh, čovole, Ti dík za ten milej plk! No jo, žabule je z toho vobojživelníka celá vyklepaná, skorem ho nechtěla dát :o) pac a pusu ze zamlženýho Práglu, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!