17. listopadu 2013

HEZKOU NEDĚLI!

Ahoj, všichni, jak se dneska máte?

U nás nevidět skoro na krok, jak včera krásně svítilo sluníčko, tak nás dnes obklopuje hustá mlha.


Ještě, že jsem to prádlo včera večer pověsila dovnitř...

Počasí akorát tak na to zapálit si novou svíčku...


... naškrobit a vypnout (jak já tuhle část nesnáším!) háčkované mega zvonky pro paní učitelky do školky...


... a chválit vánoční kaktus za to, že si pospíšil a rozkvetl o nějaký ten týden dřív.


Stále fotím mobilem, takže fotky nic moc, zvlášť na té poslední je to dost vidět. Fotoinvalida byl odnesen do opravy, kde byl pochválen, v jakém skvělém stavu na svůj věk je, a přislíbena oprava, která sice přijde bratru na nějakých 1200,- Kč, ale prý je to ještě stará poctivá práce s vynikající optikou, kterou v téhle cenové relaci dnes neseženeme. Do dvou týdnů by měl být kluk zas doma a sloužit jako dřív.

Mastím dozunknout dopolední kafíčko a připravit oběd. Jsme dnes doma jen s malým-velkým pubertou, tak si dáme přírodní plátky z vepřové kýty a zeleninku dušenou na másle s bramborem.

A když se v tom spacím počasí vybičuju, upeču po o ještě jablečné mufinky se skořicí a rozinkami. Skořice krásně prohřeje tělo, což je v tomhle podzimním marastu obzvlášť potřeba.

DÍKY ZA NÁVŠTĚVU A MĚJTE SE LÍBEZNĚ!

Pa, L.


38 komentářů:

  1. Ahoj Léňo...
    i u nás je hnusně. Pečeme s manželem jablíčka v županu a prádlo suším též uvnitř.
    Přeji ti hezký zbytek neděle při svíčkách, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti! Dneska je to asi celoplošné... krásnou neděli, L.

      Vymazat
  2. Ahoj Leni u nás hlásím také hnusně!Moc hezké zvonečky!Hezkou neděli pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, koukám, že jsme postiženi asi všichni :o) pa, L.

      Vymazat
  3. Leni, zvonečky jsou nádherné :-) Měj se hezky i v tom sychravém počasí.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás hlásím také počasí nic moc.. :( Navíc z nemocnice.. :/ Leni prosím zvonečky jsou krásné, háčkuješ je z hlavy nebo dle nějakého návodu? Díky, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Katko, díky moc! Zvonečky podle návodu, to bych z hlavy asi tak úplně nedala...

      Vymazat
  5. Teda mlhu máte fakt parádní:-)) Zvonky supr! Škrobení by mě taky nebavilo, ale prodává se nějaký dekorativní škrob nebo jak se to jmenuje, a s tím je to naškrobené navždy:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme... naštěstí už je celkem pryč, ale inverze pořád parádní... já používám obyč škrob z tesca za pár kaček, neředím ho a drží taky jak beton :o)

      Vymazat
  6. Leničko,tak u nás je taková mlha už druhý den...tak si říkám,že když ležím tak je to lepší...páč i tak jsem úplně vyřízená :) ...zvonečky jsou super...
    Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen lež, Klárko, víš, co Ti řeklo miminko :o) díky a pá, L.

      Vymazat
  7. Jarka od Poděbrad17. listopadu 2013 16:13

    Krásnou neděli Leni,u nás u Poděbrad taky pro mlhu nevidno,zvonečky super,sousedka taky vždycky nadává na škrobení,jo prosím tě ty Tvoje krásně barevný háčky u minulého příspěvku kupuješ kde???Páč u nás nic takovýho není vidět,měj se a užívejte si to s chlapečkem,pa pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko! U nás už je líp, ale inverze pořád, hnusný vzduch... háčky kupuju normálně v galanterii, ten červený s barevnou rukojetí jsem dostala vloni v rámci jedné výměny šikulek na Facebooku. Pa, L.

      Vymazat
  8. Leničko u nás je dnes docela příznivě. Mlha byla včera k večeru, ale dnes jsme se dočkali i sluníčka. :-) Manžel tedy vyrazil s dětmi na prochajdu a já chystala obídek a roládky ke kávičce. Byly místo dortu k miláčkovým narozeninám. A teď jsem se plácla k počítači a chytila se mě lenora. Jinak ta svíčka je nádherná a zvonečky taky. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Leni! Mě v tomhle počasí chytá lenora pořád :o) už aby byl zase víkend a nemusel jsem vstávat v 5.30...

      Vymazat
  9. Leni, i my měli celý den mlhu, musím říct, že ty si na ni docela dobře vyzrála...Taky jsem škrobila, taky to nesnáším :o) Tvé zvonce jsou opravdu parádní!
    Moc zdravím, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukám, že se to nevyhlo asi nikomu... svíčky mlhu vždycky spolehlivě zaženou, aspoň doma... díky a pá, L.

      Vymazat
  10. Leni, u nás je taky hnusně. Včera jsem se tak trochu namlsala sluníčkem a dnes remcám jaká je mlha.
    Tvoje zvonečky vypadají báječně. Já také nerada škrobím.... Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, Anny, a to mě jich ještě pár čeká :o( pa, L.

      Vymazat
  11. Ahoj Leni :o) U nás byla mlha večer a ještě i po ránu a pak se jakžtakž vyčasilo .... Ale prádlo suším také doma :o)
    Tedy zvonečky jsou parádní ♥♥ Tužení já také moc v oblibě nemám :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Krásný večer bez mlhy, L.

      Vymazat
  12. Leni :) Pamatuji si, jak škrobila kdysi moje babička háčkované dečky a já jí strašlivě ráda pomáhala. Jenže z kulatých jsem jí dělávala šišaté... no, žádná sláva, ale fakt mě to bavilo :) A kaktus máš fakt parádní :)
    Krásné dny a pokud máš ty muffínky, tak dobrou chuť! :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no tak to jsi fakt super... mě to nebavilo nikdy a u prádla už vůůůbec! Pa, L.

      Vymazat
  13. Ahoj Leni, ty víš, jak člověk potěšit na duši. Nová svíčka, kaktus, zvon(k)y...zkrátka cítím se u tebe jako doma a ani ta mlha mi nevadí ;-).
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauves, Vivčo! Tak to jsem mě moc těší! Svíčky už moc nezbývá a ač je drahá jak pes (letošní novinka od Airwick, nechaj si to pořádně zaplatit), už pokukuju po další, jiné vůni :o) Pa, L.

      Vymazat
  14. Leničko, u nás byl dnes nádherný slunečný den. Opět krásné tvořeníčko od tebe. Kaktusy u nás - je to stejné už mi skoro odkvétají jako každý rok s předstihem. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, tak to mi ani neříkej... tedy nepiš :o) u nás od soboty slunko ani nevykuklo... sedí to nad námi jak dekl... pá, L.

      Vymazat
  15. Ahojky Leni tedy ty zvonky jsou nádherné. Chtěla bych být paní učitelka která je od tebe dostane. Mlha jako mlíko, to u nás nebylo, ale já mám od včerejška prádlo na balkoně a je mokré úplně stejně jako když jsem ho tam pověsila. Počasí už asi lepší nebude, ale Vánoce se blíží tak bude alespoň čas na nějaké to pečení a tvoření. Měj se hezky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, s tím prádlem venku už je to katastrofa, snad až bude víc pod nulou, tak to vymrzne a bude to lepší :o) pa, L.

      Vymazat
  16. Svíčka je zvláštní, zvonečky jsou parádní a počasí hnusné a všude, u nás taky nic moc. Kaktusek kvete krásně a kvetou dnes o hodně dřív jak loni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Máří, je to novinka od Airwick, docela drahá, řekla bych, ale prý vydrží hořet až 36 hodin, takže už jí máme víc jak půlku pryč :o) letos mi to všechno kvete nějak dřív :o) pa, L.

      Vymazat
  17. Leni měla by k Tobě velkou prosbu,a sice jestli by jsi mi mohla na objednání uháčkovat červené tenisky.Chtěla by je pro malou vnučku k vánocům, bude jí 1/2 roku.Já vím vzpomněla jsem si pozdě, ale jsem naivně věřila že to podle Tvého popisu zvládnu.ale je to špatný nedaří se. Nechávám Ti odkaz mejlový
    soboroval@seznam.cz Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Luďko, určitě Ti botičky uháčkuju, napíšu Ti majl. Pozdě není, botičky jsou hotové za jedno sobotní odpoledne a já mám tento víkend docela volno o;) zatím pa, L.

      Vymazat
  18. Krásné odpoledne přeji! :-)
    U nás je takováto mlha právě dnes! :-) není vidět pomalu na krok, do toho mrholí a je tak nějak vlezle.
    Jééé a jak svíčka voní? Také na ní u nás v Lidlu koukám a pořád nevím, zda jí koupit a nebo ne. :-) Ale strašně moc se mi líbí! :-)

    Zvonečky jsou překrásné a rozumím, také nemám ráda škrobení. :-)
    Přeji krásný den! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoja, no jestli je mají v Lidlu pod 100,-, tak jí vem, protože my jí kupovali za 120,- a to byla ještě celkem levná... je to Airwick, letošní novinka, a to víš, nechají si to řádně zaplatit... tato oranžová voní jako pomeranč se skořicí, moc krásná vůně, alespoň pro mě... ale už jí máme přes půlku pryč, tak pokukuju po další vůni. Zatím pa, L.

      Vymazat
  19. Mha přede mnou, mha za mnou, jako v pohádce. Je fakt, že momentálně člověk neví, co je ráno a co pozdní odpoledne:-(. Má to,ale jednu výhodu, člověk si může kutit hezky něco v teple na vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  20. No přesně... za tmy vstávám, za tmy chodím z práce, pořád bych jen spala... už aby zase bylo jaro!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!