25. listopadu 2013

TAK TO UŽ TU DLOUHO NEBYLO...

... na naší malou větroplašku skočil bacil a docela jí dobacil :o) horečka přes 38°C, kašel, že si plíce může vyplivnout, rýma usazená v dutinách. A k tomu ten její trpící skleněný pohled zaostřený na neurčito. Ten mě asi dostává nejvíc.

Před chviličkou odpadla a usnula v obýváku na gauči. Přikrýt se nedá, bo je jí při té horečce pořád vedro a zase se odkope. Tak jsem jí aspoň vnutila ponožky na nožky.


Práci jsem pro tento týden poslala k šípku a zůstala jsem s marůdkem doma.

Snad se mezi podáváním léků, zvedáním horečnatého tělíčka při záchvatu kašle a přípravou různých bylinkových čajíků najde chvilička na dokončení nějakých těch kostlivců, kteří se mi v mezičase stihli nashromáždit.

Prozatím jsem stihla zlikvidovat dva, v podobě dvojky zimních háčkovaných čepek pro mě a malou marodilku.

Zelená je pro Meluzínku k super teplé zimní bundičce (podle předpovědi počasí už se bude velmi brzy hodit)...


...a tahle hněducha je pro mě. Moc se mi líbí ta kombinace barev, už se těším, až si jí navleču a vyrazím v ní ven. Snad kolemjdoucí nebudou při pohledu na mě odpadávat hrůzou :o)



No a vzhledem k tomu, že za čtyři týdny jsou tu vánoce, zkouším i něco vánočního. Zatím háčkovaný stromeček. Je to takový pokus omyl, snad z toho vzejde něco koukatelného.


A taky se konečně musím vrhnout na dáreček do Ajčiny vánoční výměny, mám sice nakoupený matrijál, ale ještě jsem na to ani nehrábla. A to to musím do 15. 12. odeslat :o( jsem ostuda ostudovitá.

Jinak stále fotím mobilem, takže to podle toho vypadá. Invalida by měl být do plné zdravotní pohotovosti uveden do konce tohoto týdne, tak snad už to hurá bude lepší :o).

Zatím se mějte líbezně, užívejte začátku zimy (ráno jsem v TV koukala, že už leckde nasněžilo - u nás v pražském kotlíku zatím ani vločka) a díky za vaší návštěvu!

KRÁSNÝ DEN VŠEM!

Pa, L.


79 komentářů:

  1. Leni, ty čepičky jsou boží. A to taky uhaklené??? To mi hlava nebere :-)
    Ať je Melizínce líp a těším se na další tvoje háčkované výtvory.
    pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! Fakt, taky uhaklené ;o) však mi daly zabrat, než jsem na ten princip přišla :o) pa, L.

      Vymazat
  2. :-o Tie čiapky mi svojou vzorkou úplne pripomínajú staré dámske klobúčiky s typickými účesmi pre tú dobu. :) Pekné sú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! No je to těžké retro, mě se takové móc líbí :o)

      Vymazat
  3. Leni čepičky jsou úžasné! Obě kombinace barev jsou krásně vyvážené. A můžu Tě ubezpečit, že mobilem fotíš líp, než já foťákem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Jill! Tak tos mě fakt dostala :o)

      Vymazat
  4. Ako to tak naokolo sledujem, tak bacil bací všade naokolo :( nech sa Meluzínke čoskoro polepší. U nás to je o čosi lepšie, ale tiež marodíme a to hneď šupom dvakrát. Čapule sa teraz náramne hodia u nás trochu sniežik ale riadny fučák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano... díky moc, Reni. U nás taky fičí severák a teplota venku těsně pod nulou.

      Vymazat
  5. ať se dítko brzy uzdraví!
    čepičky jsou moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni!!
    Tvoříš krásně- těším se na Tvůj stromeček- už teď se rýsuje parádně!
    Čepice se Ti moooc povedly-obě!
    A věř, že kolemjdoucí budou odpadávat, ale údivem :o)))
    Meluzínku pozdravuj!! Vím přesně, jak jí je!! Tenhle bacil mne skolil minulý týden...Ale horečky už opadly, tak je líp- ale takový kašel jsem snad ještě neměla...
    Tak se opatrujte a přeji hezký den.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jarko! No já doufám, že bacil bací jen jí a už nikoho dalšího :o) díky moc a pá, L.

      Vymazat
  7. Tak to je zase nadelenie. Hlavne nech sa babuľka rýchlo uzdraví. Čapičky sú krásne, veľmi zvláštneho dizajnu. Moc pekné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Andrejko, nadělení pěkné, ale bojujem, co se dá!

      Vymazat
  8. Leni, čepičky jsou úžasné. Moc děkuju za inspiraci. Minulý týden jsem byla ve Smilovicích. Myslela jsem tam i na Tebe. Bylo tam moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Hani! Díky moc :o) mě teď nějakou dobu žádné školení nečeká, prý, tak snad to dodrží :o) možná se příště někde potkáme :o)

      Vymazat
  9. Mila Leni mam velky oci a Sem uplne hin sepice so SUPR EXELENT nadherne nemam Slovo ty ses poradne Künstlerin na hackovane Zdravim tebe a este jedno ses fakt supr Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Karin! Moc děkuju za krásný komentář :o) měj se moc krásně! Pa, L.

      Vymazat
  10. Ty čepičky jsou nádherné, hlavně ta zelená. Malé brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  11. Leni Ty čepičky jsou dokonalé. Ta zelená barvička je naprosto úžasná. A už se těším na stromeček až bude mít finální podobu.
    Přeji větroplašce, ať je jí brzy lépe. A máš pravdu, že nejhorší jsou ty skleněné oči bez jakékoliv nálady a zájmu. My se zatím držíme, ale kolem toho lítá tolik, že nevím, jestli to ustojíme ve zdraví.
    Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Leni! No jo, ta jejich očička, ta jednoho dostávají na kolena... držím palec, ať vás to bacilové řádení mine!

      Vymazat
  12. Čepice jsou parádní, ale já je nemůžu nosit páč v každé vypadám jako ET a když už jsem přinucena tak jen pod pláštíkem tmy. Meluzínce přeji brzké uzdravení a tobě pěkné vánoční tvoření ........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Evi, no však já taky :o) obháčkovala jsem široké daleké okolí, ale pro sebe mám jen dvě, páč ET je proti mě dokonalý fešák :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  13. Leničko, držím palečky, aby malé bylo lépe. Čepičky jsou parádní a stromeček vypadá zajímavě, jsem zvědavá na finální úpravu, zdravím, pa
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marcelko, snad ten stromek doplichtím ještě do vánoc :o)

      Vymazat
  14. Leni,
    ty čepičky jsou nádherné .... u nás je od rána bílo a padá a padá a padá ..... držím palečky, ať je Meluzínka brzy fit ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Marki... no tak to máte řádnou generálku na vánoce :o) pa, L.

      Vymazat
  15. Budete kočky obě, tak teď ať je Meluzínka brzo zdravá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ilonko, zítra frčíme k MUDr., aby jí pořádně poslechla, dneska byla umlácená horečkou. Zatím pa, L.

      Vymazat
  16. Ach ich, ty choroby...chuděra malá! Snad bude brzo líp, Leničko!
    Čepky jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achich, Helenko, máš pravdu... díky moc a pá, L.

      Vymazat
  17. Leničko , přeji malé brzké uzdravení :-)
    Čepičky máte opět krásné.Alena

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, to jsou nádherné čepičky. Měj se hezky a malá ať se brzy uzdraví:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, bambulce malinké posílám pohlazení, ať se co nejdříve cítí lépe a tolik se netrápí!!! Bambulka malinká *** A moc moc chválím čepičky, jsou úžasné, kouzelné a prostě dokonalé. Holky, vy budete prostě úžasné! :)
    A já hlásím z Polabí první vločky. A ty teda byly veliké! Ale u toho tak nějak také skončilo :)
    Leni, moc přeji pohodové dny, ať to holky zvládnete :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Joli, pohlazení ráda předám... u nás zatím po vločkách ni památky, dneska se to vybralo, máme azuro a svítíčko krásně sluní!

      Vymazat
  20. Lenka tak to je mi luto, ze drobcek je chory a prajem jej skore uzdravenie. Ciapocky si urobila v skutku krasne, hned by som si taku spravila :) A na vysledne dielo stromcek som tiez zvedava...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Nellie, už se to trošku zlepšilo, ale ťuk ťuk ťuk, ať to nezakřiknu :o) pa, L.

      Vymazat
  21. Leničko, ty se mi snad zdáš. Tvoje výtvory jsou úžasné a já mám inspiraci. Čepičky jsou krásné. Malé Meluzínce držím palečky aby byla brzo zdravá Leni co ten tymiánový sirup? Zdraví Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky moc, Ivanko. Tymiánový sirup musím zase uvařit, už jsme ho vychrupli... tentokrát ale nechtěl zabrat, neřád...

      Vymazat
  22. Jarka od Poděbrad25. listopadu 2013 21:53

    Leni,ten kašel je na tom to nejhorší,momentálně s ním bojuji taky,děti to prožívají daleho hůř,tak at je Meluzínce brzo dobře.
    Na čepice zírám v němém úžasu ale jak už tu někdo řekl já můžu jen kapucu od bundy jinak děs běs ,ale ta malá tak popískem bych nepohrdla naší Eli by určitě sedla,tak až budeš mít čas a náladu tak prosím,prosím smutně koukám....no kdo umí.,umí kdo neumí tak víš co.....pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Jarko, i když se mi zdá, že malá je v poho a psychicky se hroutím já :o) díky moc a pá, L.

      Vymazat
  23. Leni, s prvními mrazíky snad bacily zalezou a dají pokoj.Přeji Meluzínce brzké uzdravení. A já také prosím o návodík - čepice jsou úžasné.Já je v zimě hrozně ráda nosím, raději neřeším zda mi sluší, hlavně že mi nefouká tam kam nemá :-)). Tak nás opět potěš :o), díky dopředu. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že ano... já už v poslední době taky přestávám řešit sluší-nesluší, hlavně, že nezebe :o) díky moc a pá, L.

      Vymazat
    2. Leni, psala jsem ti mailíka s jednou prosbou, došel ti ? Ála

      Vymazat
    3. Alenko, prolustrovala jsem mail a nenašla nic, ani ve spamech... co jsi potřebovala? L.

      Vymazat
  24. Čepičky jsou super a lidi ať si padají, hlavně že nám bude teplo, to už dávno neřeším. Jsou parádní. Meluzínka ať se brzy uzdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Máří, já už to taky přestávám řešit, bo není nic horšího než nastuzené čelo a omrzlé boltce :o) pa, L.

      Vymazat
  25. Přeji hezké odpoledne, snda je malé už líp...přeji brzké uzdravení.
    Moc se mi líbí čepičky, mám malou vnučku. a jí by se určitě dobře nosila..ale nějak nedokážu vykoukat postup. Nemůžete mi poslat návod- tedy pokud neháčkujete jen podle své inspirace.
    Přeji hezké předvánoční dny. Olga

    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Olgo! Díky moc za pochvalu :o) čepičky jsem háčkovala podle obrázku, protože návod na ně jsem našla vždy jen na prodej, nikde volně ke stažení. Takže jsem to zkoušela pokus omyl, až se mi to prostě podařilo. Ale návod jsem na ně nedělala. Krásný advent, L.

      Vymazat
  26. Leni ty čepky jsou překrásné, nemohla bych poprosit o návod?
    majka.urb@seznam.cz
    teda pokud to není nějaký patentovaný návodík osobní.

    Meluzínce přeji brzké uzdravení, ty nemocný dětský očka jsou fakt k uzoufání.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Majko, díky moc!!! Návod nemám, tedy mám, ale jen v hlavě :o) háčkovala jsem podle obrázku, protože návod jsem našla jen k prodeji, ne volně ke stažení. Takže jsem si musela pomoct sama :o)

      Vymazat
  27. Leničko, malé pusu na čelo ať je brzy zdravá a čepičky jsou kouzelné jako vše háčkované od tebe tak ať Vám to v nich oběma sluší. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Lejko, musím říct, že malá je obr bojovník, dneska už zase šaší a skáče, ikdyž rýmu má pořád děsnou a kašle taky ještě dost. Ale horečka už je naštěstí pryč - ťuk ťuk ťuk :o) pa, L.

      Vymazat
  28. Leni, tvoje tvoření je jako vždy nádherné. Vždy se těším, co nového vytvoříš. Malé přeji brzké uzdravení.
    Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Anny, moc moc děkuju! Krásný advent, L.

      Vymazat
  29. Ahoj Leni, čepičky jsou kouzelné. :-) Sněhobílý stromeček už připomíná blížící se Vánoce. Tak ať jste brzy fit a další choroby se vám vyhýbají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Dagmar! Díky moc! Malé už je o moc líp, snad je to na ústupu. Pa, L.

      Vymazat
  30. Leni moc krásně tvoříš!Meluzínce přeji aby bacil brzy odezněl.Můj Maty už bojuje měsíc,dokonce zkončil na pár dní v nemocnici.Zítra nové odběry ...Všechny bacily bych bacila!Pa hezký týden Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,Věrko! Už je to snad na ústupu, horečka pryč, jen ten kašel a rýma... Matýskovi držíme palce, co jich máme, aby už to zvládl a byl zase jako rybička! Pa, L.

      Vymazat
  31. Ahoj Leni, teda koukám, že to fakt lítá všude ... já mám doma oba kluky. Už aby bacily pomrzli a bylo líp.
    Krásné tvoření ....
    Tak se kurýrujte .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, lítá to, lítá, v pondělí jsme k MUDr. raději ani nešli, volala jsem tam a prý to byl masakr, asi třicet dětí... už aby pořádně zamrzlo, máš pravdu, snad se to zlepší.

      Vymazat
  32. Milá Lenko,
    přeji malé marodilce brzké uzdravení a zbytku rodiny setrvalou odolnost vůči bacilům. Obdivuji Vás, jak dokážete na tvoření využít každou myslitelnou chviličku.
    Ať se Vám všem dobře daří.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Katko! Díky díky moc :o) no, ono to s tím tvořením není tak žhavé, dva dny jsem na ně v podstatě neměla ani myšlenku, když měla malá přes 38 °C... hezký večer, L.

      Vymazat
  33. Přeji, aby se Meluzínce udělalo brzy dobře. Čapky jsou nádherné, kde jsi na nich byla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Soni, díky moc! Obrázek čepičky jsem našla na Pinterest a na Raverly, ale návod na ně byl jen za peníze, tak jsem se musela posnažit sama systémem pokus-omyl :o)

      Vymazat
  34. Leničko,přeji andílkovi brzké uzdravení...my na tom byly podobně...jen jsme to museli řešit v nemocnici...opatrujte se ...háčkování máš opět kouzelné...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko! Jejdamane, až v nemocnici, to my tak "dobří" nebyli :o) držím palečky, ať se vám další podobné katastrofy vyhnou! Pa, L.

      Vymazat
  35. Ahoj Leničko,srdečně Tě zdravím a princezně přeji brzské uzdravení.čepičky jsou kouzelné,já jim říkám Eliotky,to byly dámy v 1930 a přinášely novou modu a s tím i takto háčkované čepičky.Já je přímo miluju,háčkované nebo pletené s ozdůbkami,přeji příjemný večer a háčku zdar!!!!Na stromeček se už těším,tak ať se vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Eveli, princeznička už je celkem v pohodě, už dokašlává. Díky za instruktáž o čepičkách! Hezký víkend, L.

      Vymazat
  36. Dobrý večer paní Leničko.Prosím zda by bylo možné napsat návod na překrásné čepičky.Předem
    moc děkuji babča Jířa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Jířo! Vítám Vás na svém blogu! Návod připravuju, nakukujte, snad se brzy dočkáte :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  37. Hezký den,Leničko Váš blog jsem navštívila již po několikáté ale nikdy jsem si netroufla Vám napsat.Jste moc šikovná a hlavně mě těší že se opět vrací zájem o ruční práce.Já sama jsem vždy měla háčkování a pletení moc ráda.Přeji hezký víkend a díky za Vaši odpověď.Jířa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jířo, jsem moc ráda, že jste se nakonec odhodlala a napsala mi :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  38. Tak ta nema chybu. Az mi budou slouzit ruce-jsem po operaci karpálů,tak urcite zkusim. Je to zase neco jineho. Diky za to Petra Š.

    OdpovědětVymazat
  39. You could certainly see your enthusiasm within the article you write.
    The arena hopes for more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe.
    Always follow your heart.

    Visit my blog post: mouse click the next page

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!