8. prosince 2013

KONEČNĚ...

 ... byla zase "akce" a v ní kapsličky do mého milovaného kávovarku Dolce Gusto v designu od Agatha de la Prada za 89,- Kč, takže jsem nasyslila zásobičku (na vánoce ani náhodou, do vánoc už z toho nezbude zhola nic, bo máme spotřebu jak zavedená kavárna)...


... se i v našem pražském kotlíku ochladilo natolik, aby hnusný déšť vystřídal krásný bílý snížek, který se ovšem druhý den díky teplejší frontě proměnil opět v hnusný déšť...


... jsem se dokopala k tomu, abych koupila do dětské noční lampičky bludičky tu ohavnou nestandardní žárovku, kterou mají jen asi v pěti obchodech po celé Praze (čert mi nakukal si takovej bazmek pořídit)...


... jsem uháčkovala fusekličku na mobileček pro kolegyně cérenku pod stromeček, kterou jí slibuju, no bratru, skoro měsíc...


... jsme se taky dali do vánočního pečení a hned zkraje vysekli sedm plechů echt vanilkových rohlíčků s echt pravou vanilkou dle letitého bábinčina receptu (lepší prostě neznám)...


... jsem se zanořila do hlubin bytu a vytáhla náš víc jak desetiletý svítící stromeček na okno, který k mému údivu po tom všem šíleném zacházení stále ještě svítí...


... jsem doháčkovala bílý stromeček jakožto těžký prototyp s asi trilionem much, který jsem vzápětí nahradila zeleným, poněkud povedenějším a stromeček mnohem více připomínajícím bráchou (bílej už zhaftla Meluzínka, že prý s ním oblaží pančelku ze školky)...


... jsem se konečně po dvou týdnech dostala na poštu, poslala další páreček háčkovaných tenisek a dáreček do Ajčiny vánoční výměny, vyzvedla si (a draze zaplatila) vánoční dárek pro syna a zároveň i dáreček do Ajčiny výměny od Anýzovky - Zdeničky, které tímto z celého srdce děkuji za nádherný, ručně vyrobený diář s motivem japonských květů...


... jsem oplakala právě odkvétající vánoční kaktus, který se trošku uťal v čase a vykvetl už koncem listopadu, abych vzápětí zajásala nad nádherným květem vedle stojícího ibišku, který jako by se snažil mi to způsobené jho vynahradit...


... jsem si vyzvedla z opravy toho našeho fotografického invalidu, který byl zbaven své indispozice za téměř 1.200,- Kč (fuj, ale pořád levnější jak novej foťák), abych od té doby fotila jak vzteklá cokoliv, co se přede mnou zjeví a nezdrhne.

Teď už jen netrpělivě čekám, až bude doručen můj dárek do vánoční Ajčiny výměny, abych se s ním jako správný hnidopich mohla pochlubit :o).

MĚJTE SE BÁJEČNĚ A UŽÍVEJTE TOHO PŘEDVÁNOČNÍHO ZMATKU!

Pa, L.


43 komentářů:

  1. Také jsem si udělala zásobu kapsliček, motám na poslední chvíli šálu pro kamarádku a ty stromečky, ty jsou úžasné šikulko. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jindro, krásný advent! L.

      Vymazat
  2. jé, vy jste se nenudila :)
    taky mám svůj seznam "konečně" ale teprve jej musím splnit....tak snad se taky dočkám...
    at se vám dál tak daří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodně ne :o) můj seznam "konečně" i po všech těch splněných bodech ani náhodou neprořídl, ba mám pocit, že jeden splněný bod byl ihned zaplněn dvěma novými nesplněnými :o) díky a hezký večer, L.

      Vymazat
  3. Leni to je tedy zásobička :o)
    Já už se chystám také na pečení díky mému prstu jsem letos hodně moc ve skluzu :o( Měj se krásně a užívej si pohody.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, tak to nedrť, však i bez domácího cukroví to budou krásné vánoce :o) díky a pá, L.

      Vymazat
  4. Lenka tak ty si toho nastihala neurekom, kde beries tolko energie :) Dolce Gusto mame doma tiez ale je viac v skrini ako na linke lebo u nas su tie kapsule nehorazne drahe okolo 5 Eur, vy tam mate celkom dobru cenu...Futralik na hacik je krasny a darcek si dostala tiez pekny, ja som Zdenke Anyzovke zhodou okolnosti posielala darcek v ramci Ajkinej vymeny...Pekny zaciatok tyzdna...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Nellie, ale stejne mám pořád pocit, že jsem neudělala nic a všechno se mi tu kupí :o) no však u nás ty kapsle normálně stojí 129,- Kč, takže jak je na ně akce, neznám slitování nad rodinným rozpočtem a kupuju do zásoby, co to jde :o) hezký víkend, L.

      Vymazat
  5. Ahoj Leni,
    tak zásobičku máš moc-pěknou-jsem taky "kávová!!! :o))
    Stromeček se Ti náramně povedl, je krásný!
    A futrálek!
    Měj se moc hezky- s kvetoucím ibiškem- ten je!!
    a ať se Vám déšť zase promění vevločky. Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko! No já už si na to dobroučké kafíčko tak zvykla, že nevím, jak bych bez něj přežila :o) pa, L.

      Vymazat
  6. ... obcas bych tu nasi masinu na Nespresso vymenila a udelala si treba latte ... jenze ty svyhli svycari proste nic nez 100 druhy kavy nevymysli a tak se pouze blazene usmivam pred regalem s Dolce Gusto a snim :o)
    Jinak si prozila krasne dny a tak to ma byt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) no Nespresso mě taky dostali, měli jsme ho v práci a málokdy jsem si vybrala :o) díky a pá, L.

      Vymazat
  7. Leni koukám, ty nejsi žádný troškař:-)))
    Sedm plechů rohlíčků, by mě asi piclo, mám tři:-))
    Stromečky jsou naprosto božíííí!!!
    Pošleš foto dárečku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda fakt nejsem :o) když už, tak už :o) díky moc :o) fotky už máš v mailu ;o) pa, L.

      Vymazat
  8. No páni Leničko,to je ale zásobička...stromečky máš taky suprácký a květ ibišku úžasný...to u nás druhý advent prožívali úplně jinak...Bohužel...nebylo žádné pečení jak bylo v plánu,ani jsme nezapálili druhou svíčku na věnci,nebyla na to ani nálada...:(
    Měj se moc krásně a snad už tenhle týden bude lepší...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Klárko, díky moc moc moc! Držím palečky, ať je u vás všechno v pořádku, hodně odpočívej a nehoň se, však ono se to všechno nezblázní, když nebudeš neustále v pozoru. Hlavně to zdravíčko a všechno ostatní ať se jde bodnout. Zatím papa, držím palečky, ať je u vás líp, L.

      Vymazat
  9. Leni, množstvo informácií, čo je u Teba nového. No je toho dosť a príjemne som sa pri čítaní pobavila. Krásny adventný čas. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Andrejko, a já mám pocit, že se pořád točím v kruhu toho samého, stále se opakujícího :o)

      Vymazat
  10. Leničko to je super, že foťáček už se Ti vrátil. A kávičku Ti trochu závidím. Mě jí před čtvrt rokem lékař kvůli žaludku zakázal a tak se mi jenom sbíhaji sliny. Nahrazuji alespoň bezkofeinovou, ale není to ono. :-(
    Stromečky jsou super a dáreček, který jsi dostala také. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, Leni, však už jsem se nemohla dočkat! Fotit na mobil je fakt otrava, skoro nic to neumí... tak to Ti nepřeju, já jsem svého času taky musela pít bezkofeinovou kávu nebo kávovinu a je to fakt k nepochutnání... pravou nic nenahradí... tak ať jsi brzy fit a můžeš si zas tu pořádnou dát! Pa,L.

      Vymazat
  11. Jé, to je zásoba. ;-) Sedm plechů? To pečeš pro celou ulici? ;-) Já ještě nezačala. Pouzdýrko se povedlo a stromečky jsou kouzelné. Pančelka se má. Diář chválím také. Pěkný dáreček jsi dostala. Měj se hezky a těším se na další obrázky focené invalidou. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No jo, sedm plechů, ňák jsem to přepískla :o) jo pro celou ulici, sežerou to ty dvě malé kyseliny :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  12. Leni, čo máš vrtuľu v zadku?????? ..stihla si toho až-až!!!
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holka, někdy si tak připadám... anebo bych jí naopak občas potřebovala :o)

      Vymazat
  13. Konečně si můžete dát pohov ( až do vánoc) :-) .

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, buď ráda, že jsi tu žárovku ještě sehnala. U nás naštěstí je jenom jeden obchod a ten je má ve svém sortimentu. Ale také jsem pořídila lampičku, která je drahá (ani nemluvit) a je jen na jedno použití. A pozor - paní se v obchodě divila, že svítí celou noc a pak že se nemám divit, že vydržela týden! Ano týden! No, a tak si říkám: kdy by měla svítit? Vždyť je pro děti, aby se nebály v noci na záchod, že? Nebo aby trefily k nám do ložnice, že? :)
    Škoda slov a tak jen nasávám vůni z tvých vanilkových rohlíčků a kochám se vším, co krásného jsi nafotila! :) Leni, papa a krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý... takhle lampoška sice nebyla drahá, ale je do ní ta blbá extra žárovka... ještě, že vydrží tak dlouho, teda aspoň doufám, že ta nová vydrží aspoň tak dlouho, jako ta stará :o) pa, L.

      Vymazat
  15. pěkně akční příspěvek! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, Tvůj blog to je pohlazení po duši. Jen nechápu, kde na všechno bereš čas. Měj se krásně, předvánočně. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlušinko, díky díky moc!!! No, holka, málokde... času je opravdu minimum, ale snažím se blog udržet, když už jsem ho tak nastartovala a tolik do něj "vrazila"... hezký večer, L.

      Vymazat
  17. Ahoj Leni nevim ale ses tak richle a mas vsechno supr ale stromky so extra klasse supr Leni fakt.Zdravim tebe karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, babi Karin, moc rychlá nejsem, času stále málo! Děkuju moc moc moc! Pa, L.

      Vymazat
  18. Ahoj Leni, zásobičku kafíček ti závidím, protože je také miluji a co se týká vánočního kaktusu je to naprosto běžné, že vykvétá už koncem listopadu mám doma asi šest kultivarů a o vánocím spíše dokvétají.. Nádherný obal na mobil, holčička bude mít radost. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lejko! No jo, vánoční kaktus je samorost, vánoční jen podle názvu :o) díky moc a krásný večer, L.

      Vymazat
  19. Leni, to je parádní zásobička .... tohle kafíčko taky můžu .... a vanilkové rohlíčky k tomu ....mňam, ty mi ale děláš chutě .... jdu si uvařit alespoň to kafe .... rohlíčky budu péct až zítra ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marki, ale už se tenčí, potvůrka :o) zrovna jsem si taky udělala to kafčo a mastím si k tomu přidat i pár těch rohlíčků :o)

      Vymazat
  20. Leničko, vůni vanilkových rohlíčků doufám ucítím i u nás doma, ibišek má nádherný květ, stíháš spoustu věcí, jako už tradičně, nezbývá než tiše závidět(jen v dobrém samozřejmě), krásné dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marcelko, mám pocit, že nestíhám vůbec nic :o) krásnou neděli, L.

      Vymazat
  21. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky... prosím tě, jak děláš veliké ty fusekličky? Mám rozměry telefonu a ta fuseklička je stejně široká nebo o něco širší? děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  23. Leni, tvůj post už mě před odletem na konec světa nezastihl... Jsem moc ráda že se ti diář líbi :-)
    Teď jsem taky objevila tvé polštáře do výměny. Krása!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!