18. prosince 2013

NEŽ ZAČNOU PADAT...

Nedávno Jaruška na svém blogu Redneval-Lavender ukázala nádhernou háčkovanou vločku.

No žebrala jsem o návod jak malá. Jaruška přislíbila návod píchnout k sobě na blog.

Jénže, já jsem osoba děsně nedočkavá, tak jsem se začala hrabat ve své sbírce návodů a nákresů z minulých let a našla jsem tam nákres na úúúžasnou vločku.



Háčkovala jsem přízí Catania v přírodní bílé háčkem č. 2mm na vlnu, aby byla vločka pěkně pevná a držela tvar.

Před háčkováním jsem si navlékla na přízi korálky, které jsem pak umístila do řetízkových ok ve druhé řadě.


Na závěr jsem vločky přišpendlila rubem nahoru na synovu korkovou nástěnku pokrytou starou látkovou plenou a zrubu pěkně pomazala herkulím lepidlem. Po důkladném uschnutí jde s nimi téměř řezat sklo.

Návod byl sice rusky, tak jsem schémátko ořízla a dopsala vysvětlivky česky.

Snad se vám bude líbit jako mě a ještě jich pár do toho dne "D" stihnete!






Sedm řetízkových ok spojit do kroužku
Řetízkové oko
Krátký sloupek
Dlouhý sloupek
Dvakrát nahozený dlouhý sloupek
Pikotka ze tří řetízkových ok
Oblouček ze tří řetízkových ok








KRÁSNÝ VEČER A HÁČKU ZDAR!

Pa, L.



45 komentářů:

  1. Léňo...super,
    vločka je parádní. Mám tyto drobnůstky moc ráda a tobě se vždy povedou parádně!!!
    Papa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti, já taky, už jich mám plné krabice a rozdávám, kudy chodím :o)

      Vymazat
  2. Lenko, ty jsi nevycerpatelna studnice napadu ....krasne jsou a moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to jsou super vločky. Návod si hned vytisknu a založím. Jsi veliká šikulka. Já už bych si dnes s ruštinou neporadila ani omylem. Klobouk dolů. Přeji tobě i celé tvé rodině krásné Vánoce.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Evi! No však mi to taky chvilku trvalo, než jsem si v hlavě srovnala, jak se který znak čte :o) krásné svátky, L.

      Vymazat
  4. Leničko vločka je nádherná. Bohužel do dne "D" je asi nestihnu, ale příští rok alespoň vím kde hledat. Jsi šikulka. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Leni, však na to budeš mít celý rok, to jich stihneš ošatku :o) pa, L.

      Vymazat
  5. Leni, to je zase krása. Ty jsi úžasná. Vážně nechápu, kdy to všechno stíháš. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Pavluško! Vidíš a já mám pocit, že nestíhám nic...

      Vymazat
  6. Jarka od Poděbrad18. prosince 2013 21:58

    Leničko,moooc krásná vločka,ale na tohle já jsem levá jak šavle.Přeju krásný večer pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jaruško! Krásný večer, L.

      Vymazat
  7. Ahoj leni!
    Krásně je u Tebe nasněženo!!
    Líbí se mi Tvůj nápad s korálky..
    Kdyby tak nasněžilo opravdově, byla by ta pravá vánoční atmosféra!
    Měj se krásně - adventně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jarko! Sněžit prý na vánoce nemá, spíš pršet, tak si budem muset počkat až napřesrok :o)

      Vymazat
  8. U mě vede ta s červenýma korálkama:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko,tak vločky nemají chybu...u mě vede ta s těmi růžovounkými? korálky...je krásně něžná...přeji ti krásný poslední adventní víkend...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klárko, jsou růžovounké, jen tak slabě, ne moc sladce, s tou přírodní bílou vypadají moc dobře!

      Vymazat
  10. Moc krásné vločky!Leni hezké dny plné pohody zdraví a lásky přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Krásný advent, L.

      Vymazat
  11. Lenka krasne hviezdicky a vdaka za navod...Nellie

    OdpovědětVymazat
  12. Leni to je opäť nádhera, kto umí ten umí, kto neumí ten si kúpi. Včera sme boli na vianočných trhoch v škole s Lenkou a podarilo sa mi kúpiť nádherné háčkované ozdoby, zvonček a vločky. Veď keď už vonku nemáme sneh, tak aspoň takto :)
    Krásne sviatky prajem tebe aj tvojej rodine.
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Reni, tak aspoň že se Vám podařilo je nakoupit, u nás na trzích takové nemají, spíš jen takový ten čínský přeplácaný nevkus, ale po ručně vyráběných jako by se zem slehla...

      Vymazat
  13. Vločky sú nádherné Lenka, si proste žienka snaživá... tiež som robila zdobené bielymi perličkami, a vlani som mala vyzdobený celý stromček háčkovanými ozdobami. Myslím, že sa to s tými kupovanými nedá ani porovnať. Tie ručne vyrobené sú totiž robené s láskou...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ani, přesně tak, napsalas to naprosto přesně... stromeček ověšenými jen těmito ozdobami musel být nádherný!

      Vymazat
  14. Jsou moc krásné Leni! A s tím lepidlem to je parádní finta!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Leni moc krasne a dik za mustr .Hezky klidne cas a 4.advent ne klid zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  16. Paráda, moc a moc děkuji, sháněla jsem návod na nějaké pěkné vločky, ale kde nic, tu nic. Už se těším domů až budu háčkovat jak divá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky děkuju, za krásný komentář! Jsem ráda, že jsem padla do noty ;o) háčku zdar!

      Vymazat
  17. Lindos e delicados trabalhos.
    Parabéns
    Beijocas Nilda
    http://meucantin5.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
  18. Highly descriptive article, I liked that a lot.
    Will there be a part 2?

    Here is my weblog - traditional sport shoes

    OdpovědětVymazat
  19. I useԀ to be aƄlе too find good info from your content.



    my weblog ... New Orleans colorado top SEO firms

    OdpovědětVymazat
  20. This was many more than any of the other Call
    of Duty games released before it. 9) Napalm Strike - Call
    in a napalm strike and it will deliver a fiery demise for anyone in its path.

    Your cake will surely be stylish and trendy with these patriotic loop ribbons topped on it.



    Also visit my page call of duty advanced warfare beta

    OdpovědětVymazat
  21. I all the time used to read paragraph in news papers but now as I am
    a user of net therefore from now I am using net for posts,
    thanks to web.

    Look into my web blog: bmi calculator females

    OdpovědětVymazat
  22. Hi it's me, I am also visiting this web page daily, this website is actually good and the
    users are really sharing pleasant thoughts.

    Feel free to surf to my website: soy candles ()

    OdpovědětVymazat
  23. Thanks for another fantastic post. The place else
    could anybody get that kind of info in such an ideal approach of writing?

    I have a presentation subsequent week, and I'm on the search
    for such information.

    Feel free to visit my web blog ... candles soy ()

    OdpovědětVymazat


  24. Feel free to surf to my web site - web page ()

    OdpovědětVymazat
  25. Dobry den Leni,jsem zacatecnik a vubec netusim jak udelat ty pikotky...jestli prvne nejak uhackovat kratke a dlouhe sloupky a pak nejak na to ty pikotky nebo jak?Jsem z toho bezradna a vlocky jsou super!!!:-)Andrea

    OdpovědětVymazat
  26. Vyzkoušela jsem a je moc krásná.
    Děkuju za návod.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den,
    vložky jsou překrásné. Mohla byste mi poradit, jak ji udělat větší? Potřebovala bych ji 2x tak velkou...
    Děkuji mo!
    Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!