12. ledna 2014


Konečně zase trochu času zamávat háčkem.
Po vánoční dovolené nějak nemůžu naskočit do toho správného tempa, háček a jehlice pláčou v koutě. Jen občas je vytáhnu a něco vyrobím.
Ale už se zase pomalu rozbíhám.
Mám v plánu další nákrčníky, pro sebe a pro Meluzínku (chlapi mi rovnou řekli, že TOHLE oni nosit nebudou).

Díky, že jste zaskočili, a přeju krásný nový týden.

Pa, L.



43 komentářů:

  1. LENI,
    JEDNÍM SLOVEM NÁDHERA.
    JSI VELIKÁ ŠIKULKA.

    CHTĚLA JSEM SE ZEPTAT S ČEHO JSI HÁČKOVALA SRDÍČKA A ŠKROBÍŠ JE POTOM, JSOU MOC NÁDHERNÁ.
    U MĚ ZATÍM HÁČEK TAKY LEŽÍ V KOUTĚ .. NĚJAK SE MI ZATÍM NIC NECHCE DĚLAT.

    DOBROU NOC A SLADKÉ SNY .. DENISA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Deni, díky díky moc! Srdíčka jsou růžové a tmavší modré z Camilly od Madam Tricotte Paris a to světle modré z české Katky.
      Hezký večer, L.

      Vymazat
  2. Leni,
    bud v klidu,ja dvojcatkum koupila krasne teple nakrcniky a Elinda je nadsena,ale Maty ho za zadnou cen nechce nosit a to jsou mu teprve tri,takze te chapu.Jinak ja z Vanoc vyskocila docela jednoduse, spis jsem letos mela pocit,ze jsem se do nich zas tak moc neponorila a uz jsem se pak tesila az bude po.
    Krasny nedelni vecer.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kačí, tak to jsem ráda, že to není jen u nás :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  3. Lenka krásne :) na tie srdiečka máš aj návod, veľmi sa mi páčia, tak by som skúsila, ak by ťa to neobťažovalo, ďakujem vopred.
    Pekný večer praje Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani, návod na srdíčka najdeš tady u mě na blogu, koukni do panelu vpravo Jak na to - háčkování, návod Srdíčko romantické. Háčku zdar a hezký večer, L.

      Vymazat
  4. Leni,to je krása. Mě se moc líbí ty pytlíčky. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, pěkné háčkování. :-) Prosím, z čeho háčkuješ takové drobnosti? Stále hledám tu správnou přízi. Děkuju, měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dášo, většinou z Camilly, Katky nebo Nely. Jsou celkem dostupné a je to dobrý, stálobarevný materiál. Za sebe můžu doporučit. Hezký večer, L.

      Vymazat
  6. Krásné háčkované věci tu máš Leni, tyto i předchozí, už jsem od Tebe zkusila srdíčka, které jsi posílala maminkám, jenom mi je ještě chybí ozdobit a sešít :-) Díky za spoustu inspirace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Peťko, tak to mě moc těší, že si Ti práce podle mých návodů tak daří! Hezký večer a háčku zdar, L.

      Vymazat
  7. Leni, háčkuj, pleť. Mám moc ráda Tvé nápady a výrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Hani, budu se snažit :o) pa,L.

      Vymazat
  8. Leni ty nezahálíš:-)))
    Tak jsem vytáhla háčky... klubíčka....časopisy .... a stejně pořád nevím do čeho se pustit:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko, ale jo, teď zrovna se děsně válím, a nechce se mi vůbec nic...

      Vymazat
  9. Leničko,nezoufej,zase bude dobře...uvidíš..u mě zase plakal stroj a ta tuna prachu na něm :))) ...ale už je to zase OK...pěkně jsi opět háčkovala...ty pytlíčky jsou super...
    Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klárko, no já doufám, že nejpozději s jarem se zase rozeběhnu :o) papa, L.

      Vymazat
  10. Krasne hackovani. Ja tise obdivuji tu nadheru :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné...srdíčka i pytlíčky. Taky se nějak nemůžu dostat zpět do tvořícího tempa, asi nějaká novoroční únava běhá po světě:-) Přeji krásný týden. Helule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Heli, asi už jo, já jsem pořád nějaká zabržděná :o)

      Vymazat
  12. Lenka moc krasne hackovanie...tie vrecuska...aj tie srdiecka...:) sikula prevelka :) pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Zuzi!!! Krásný večer, L.

      Vymazat
  13. Krásně háčkuješ.U mě také zatím háček zahálí i když jsem klukům uháčkovala čepice:-)
    Chystám se chystám:-)
    Pa moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Chystej, ono se to nějak poddá :o) pa, L.

      Vymazat
  14. Ahoj Leni,
    mě se taky nějak nechce naskočit do běžného tempa. Pár dní po silvestru jsme s rodinkou odjeli na hory, tam jsem sice trošku háčkovala, ale není to plné nasazení.. I svúj blog zanedbávám :-(
    Každopádně tvé výtvory jsou krásné :-) Jak jinak ;-)

    Hezký slunečný den
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruško, asi je to nějaká epidemie nebo co :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  15. Ahoj, parádní věcičky. Háčkovala jsem a háčkovala, ale tak mne bolí ruce, že jsem musela chvilku přestat, tak odpočívám a hraji si na počítači, však až bude dobře, tak to doženu. Po těch svátkách je člověk ještě v takovém únavovém stádiu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Máří :o) mě ruce bolí spíš od toho zahálení :o) no však doženeš, nebojím se :o) papa, L.

      Vymazat
  16. Nelze než tě Leni, "srdečně pozdravovat":-D Moc sladký příspěvek:-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Kouzelné drobnosti Leničko! Jak jinak u tebe!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko, krásný večer, L.

      Vymazat
  18. :) No jo, Leni, oni se bojí, že bys je asi navlékla do růžové a fialové :) Jenže oni netuší, že ty bys jim vyrobila stylové pánské nákrčníky v pánských barvách, viď? :)
    Krásné dny, Leni :)
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi jo :o) máme zrovna s malou takové období, tak by se to mohlo asi lehce přihodit :o) pa, L.

      Vymazat
  19. Leni máš to moc krásné. Já mám v novém roce nějak pomalý start. Ale třeba ten super rozjezd ještě přijde. Nějak jsem se přes svátky rozlenošila. :-) Měj se moc krásně a ať Tvůj háček moc dlouho nezahálí, abychom se mohli kochat Tvými výtvory. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Leni, já mám ten start nějaký ultra pomalý. Já doufám, že přijde, protože jsem fakt těžce zpomalená :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  20. Leni mluvis stehne jak ja neni cas na nic ale vidim tvuje hacky este poradne pracuje supr sirdicka so muj Favorit.Liebe grüße Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Karin :o) tak to jsi mě potěšila :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  21. Ahoj Leni, je jedna ráno a já jsem háčkovala podšálek pro jednu známou a říkám, ještě musím mrknout na blog fizule ;) copak tam přibylo nového ;) Srdíčko jsem již jednou pokořila, teď by se mi líbil pytlík-bude návod? Těším se na další inspiraci! Háčku zdar!
    P.S.: znám Tě tuším z FB i MMB :D
    Alča

    OdpovědětVymazat
  22. Leničko, děkuji za Váš krásný web - je pro mě potěšením a inspirací k mé tvorbě. :-) Krásný den přeji Daniela

    OdpovědětVymazat
  23. Leni , krásne háčkovanie , to moje ihlice naozaj plačú - neviem sa odhodlať:-))))Musím si vziať príklad z Teba:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!