14. ledna 2014


Už se začínají prodlužovat dny.
Jak příjemné jet domů z práce zase za světla a pozorovat západ slunce na jedné a východ měsíce na druhé straně.
Zima sice stále v nedohlednu (prý ale ještě přijde se vším, co k ní patří), ale už aby tu bylo jaro...

Zítra jdeme s Meluzínkou k zápisu do první třídy, tak nám držte palec!

Hezký večer a díky za návštěvu a krásné komentáře!

Pa, L.



41 komentářů:

  1. Leni, na jar sa tešíme asi všetci, len ešte to potrvá a budúcej školáčke držím palce. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Andrejko, já už jsem ale strášně nedočkavá :o)

      Vymazat
  2. Leni! Melluzínka k zápisu? Šmankote, někde se mi stratil rok/dva! Tak ať se vám daří :)
    Jo jo, delší dny... hned je lépe :) Jen se bojím toho příchodu zimy, abychom se dočkali jara :)
    Papa, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je to tak... někdy mám pocit, že mě se taky jejích pár let někde ztratilo, pořád je to moje maličká holčička. Papa, L.

      Vymazat
  3. Taky jsem si všimla, že je trochu víc světla... A zítra, Leni,to máte slavný a veledůležitý den! Moc vám přeji, aby se vám vydařil a jdete to někam oslavit - od zítřka budeš mít školačku!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni viac svetla to jo....to je super! Ale zima teda zatial nebola žiadna ani u nás...Jar zbožnujem...takže sa teším aj ja) A so školou a vlastne všetkým sa uvidí)nás to tiež čaká 2x..škola,škôlka.. Ale ja verím,že bude dobre,bude jo? Tak jo! ♥ Veď si tu dáme vedieť)Pááá M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to taky držíme palec, budete mít pěkný hukot :o) a dobře bude URČITĚ! Pa, L.

      Vymazat
  5. Tak Léňo...zítra zlomte vaz s Meluzínkou.
    Posílám jí pusénku, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, vyřídím a předám :o)

      Vymazat
  6. K nám dnes zima přišla.... pršosněží..... možná se dočkám i toho sněhuláka:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, a když tak, z bláta je taky dobrej, ne?

      Vymazat
  7. Leni, ať vám zítřejší den vyjde co nejlépe, bude to přece jen změna (od září určitě), papa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marcelko, změna to bude tedy obrovská!

      Vymazat
  8. Leni, přeju Melizínce, aby se jí ve škole líbilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné mraky. Takové obrázky se mi moc líbí. :-) A Meluzínce přeju, ať se jí ve škole líbí. Pěkný večer! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo, snad se jí líbit bude :o) uděláme pro to všechno!

      Vymazat
  10. Tak ať se Meluzínce start povede!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, tak zítra držím pěsti:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,přeji Meluzínce ať má ze školy jen samé pěkné zážitky.Taky jsem ráda,že už je odpoledne déle vidět,je to fajn.
    Tak zítra držím pěsti...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Jani, snad bude :o) papa, L.

      Vymazat
  13. Leni, Meluzínke prajem, aby prvá návšteva v škole dopadla čo najlepšie a ty do septembra priprav úľ, aby včeličky mali domček a nelietali po byte.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani, ale myslím, že naše včeličky budou stále poletuchy a domeček nedomeček, stále budou lítat, kde se jim bude chtít :o)

      Vymazat
  14. Leni,
    jooo- už se nám to prodlužuje a to je moc fajn!!
    k nám už zima maličko dorazila, padá sníh!!!!!!!
    Zítra si to Leni hezky užijte a ať se Meluzínce ve škole líbí.
    mějte se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko, snad bude, už se moc těší!

      Vymazat
  15. Leničko,Meluzínce přeji hodně štěstí...páni,už z ní bude školačka...no to toto letí...a jinak jsem taky moc ráda,že se dny prodlužují...konečně :) ....měj se moc krásně a myslím na vás...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klárko, no jo, letí to letí, mě přijde, že teprv vloni nastupovala do školky... papa, L.

      Vymazat
  16. Držím palečky při zápisu. Dnes ve zprávách ukazovali z pár škol zápis. Už aby bylo jaro, ta zima letos vůbec nemusí být.

    OdpovědětVymazat
  17. Jarka od Poděbrad15. ledna 2014 17:01

    Leni ,Meluzínka to zvládne levou zadní,Eliška už to má dnes taky za sebou a je nadšená.To bláto mě drtí,jen šero a tma žádná zima(stále chodím v polobotkách)měj se krásně a užijte si ti,pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný večer a zítra opět delší den :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Držíme palec:-) nás čeká zápis za týden:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Leničko, tak za mě by zima už klidně být nemusela a pomalu bychom mohli přejít do jara. Zítra držím palečka, ale věřím, že vše zvládnete malá je šikulka. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  21. At vam dopadne dobře zapis a Meluzince se ve škole líbí: -) My jsme byli se synem vcera. Hrozne rada chodím nakukovat sem na tento úžasný blog: -) Přeji v novém roce hlavně zdravíčko a spoustu super úžasných nápadu a navodu :-) Vajli

    OdpovědětVymazat
  22. Jejda, toje Smíchov a v Nádražní jsem vyrůstal a žil 35 let

    OdpovědětVymazat
  23. Jakmile mě minou Tří králové, vyhlížím jaro a zimní třesky plesky hážu za hlavu. Už se brzy dočkáme :-) Moc zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásny pohľad na nebo, ale táto zima mi vôbec nesedí. Aj keď zimu ako ročné obdobie nemám veľmi rada, predsa pre prírodu je vždy lepšia zima ako sa patrí s mrázom a snehom, ako tento jesenno-jarné čudo. Popriať veľa zdaru som Vám s Meluzínkou nestihla, ale predpokladám, že ako šikovné ženy ste to zvládli na výbornú. Renata

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj páči sa mi tvoj blog. podľa tvojich úžasných podrobných návodov som skúšala už viac vecí :) teraz tvorím košíčektaštičku na klubíčka:) teším sa na tvoje inšpirácie Jana alebo Duffy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!