3. února 2014

S BACILEM V ZÁDECH

Tak mě zase bacil bacil. Armáda bacilů. Původní bacilí pionýr si pozval kámoše a společnými silami se mnou praštili o zem. A to tak mohutně, že mě donutili dovléct se téměř po čtyřech k lékaři a nechat si předepsat antibiotika.
Naštěstí to pan doktor přesně trefil a zacílil, kam a jak měl.
Už po dvou dnech mi bylo o poznání líp a tak jsem mohla dodělávat resty a dokonce se i věnovat naší malé předškolačce, která chce taky pořád něco tvořit, samozřejmě nejlíp s mamkou.

Konečně jsem doháčkovala dva nákrčníky pro sebe, bílý z Dory (nakonec je ze dvou klubíček a tedy pořádně dlouhý, takže se krásně naroluje až k uším a fakt pod ním nezebe) - použila jsem vzoreček ze spodní části růžového svetříku pro holčičky...


... a černý z Yetiho od Vlnapu. Vzoreček jednoduchý jak facka, samé polodlouhé sloupky, háček aspoň č. 9, aby to mělo ten správný efekt. A bez ukončování řad, jen stále dokolečka dokola, až kam bude stačit klubíčko. A je ultra teplý. 

S Meluzínkou jsme lepili jarní obrázky, které jsme koupili v bazárku kousek od nás. Jsou to takové pěnové koláže, které jsou děti při trošce šikovnosti schopné krásně udělat sami. A protože jsme hodně jarní a letní a už se na to teplé období roku moc těšíme, udělali jsme si letní louku i s motýly.


Náš malý velký osmák je už raději zalezlý ve svém koutečku, kde si kreslí a vymýšlí už to svoje. A musím říct, že mě moc překvapil, jak krásně to vymýšlí a kreslí. Je to velký fanda do mytologie a fantazy, což se v jeho obrázcích hodně odráží. No, mrkněte sami!



O víkendu psal povídku do školy do soutěže na postapokalyptické téma. Pak mi to dal přečíst, abych mi opravila případné chyby. Normálně mi vyrazil dech, jak úžasně to napsal. Tak mu se mnou držte palce, ať má úspěch!

DÍKY ZA NÁVŠTĚVU A KRÁSNÉ KOMENTÁŘE!

Pa, L.




35 komentářů:

  1. Ahoj Léňo...
    no super...klučina je moc šikovný. Dej pak vědět, jak dopadl.
    Tobě přeji, aby ses rychle uzdravila.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka, prajem Ti hlavne skoré uzdravenie. No a musím pochváliť krásne kresbičky. Držím palce v súťaži.
    Krásny večer.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nikdy by mě nenapadlo, že mi bude přát štěstí tolik lidí, které ani neznám ;-)

      Vymazat
  3. Leni, děti šikovné tj. radost, ty se hleď uzdravit mně pomáhá každé ráno jak jdu do práce žvýkat preventivně hřebíček (koření) super dezinfekce zadarmo,může se i spolknout nic se nestane. jt. větrová chuť. Já teď háčkuji podle tvého blogu pro mimča, jako vždy super návody, ten růžový svetřík je boží, ale asi tu bude kluk, uvidíme. Jako vždy nezklameš, omlouvám se za tykání, ale to je srdečné. Hodně zdraví a radosti s dětí.... zdraví Ifka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné prácičky, či už Meluzínkine tvorenie alebo kresby. V tvorení treba podporovať, nikdy človek nevie kam sa s podobnými tvorivými zručnosťami dostanú. Môj brat ako malý zbožňoval kresliť, potom ho to ako puberťáka prestalo baviť, vyštudoval ekonómku, no a teraz robí kameru a rád fotí, takže kreatívne vlohy sa prejavili :)
    Držím palce so zaháňaním bacilov, nech si čoskoro zdravá. Asi bacil preskočil až na Slovensko, po týždni trápenia, som skončila tiež na ATB. Tak snáď sa aj ja dám skoro doporiadku.
    Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, dětičky budou asi šikovné po mamince.
    Nákrčníky super - asi si taky nějaký umotám. A ať jsi brzo fit.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Leni nejprve Ti přeju at ty bacily porazíš co nejdříve ♥♥Nákrčníky jsou parádní ty musejí nádherně hřát.A dětičky máš tedy opravdu ale moc moc moc šikovné :o) A palce držím. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravim lenka,dal by sa ten čierny urobit aj z lady? A neposkytnes aj návod? V jeseni som stratila maminu tak by som si ho rada urobila.peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Sledujem váš blog a v komentároch som nováčik a neviem si tam ešte vlozit meno.peťa

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, tak dúfam, že bacily čo Ťa bacili už sú preč a Ty sa dávaš do normálu a ako inak prácou. Krásne teplé nákrčníky. A čo sa týka synátora je neskutočne šikovný, Úžasné a držím mu palce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Leni vtipně jste si tu svou nemoc okomentovala-s humorem jde vše lépe:), nákrčníky jsou super,ale teď mi odpusťte tentokrát musím víc pochválit vaše děti:),jak vaše princezna tak syn jsou mooooc šikovní. Ty kresby vašeho syna mě teda dostali a jarní obrázek také. Synovi držím palce. Určitě vyhraje:). Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, tedy ty synovi obrázky mě fakt dostali. Jsou super. A pěnová koláž je super nápad. Ještě jsem to neviděla a určitě by to bavilo naše rarášky. Zapátrám na netu a objednám. Cokoliv co je na chvíli odvede od bojů a hádek je dobrá volba. :-) Přeji Ti ať jsi brzy fit a zákeřní bacily poražení do posledního. Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Leni mělas toho bacila pořádně bacit dřív, než si přitáhl kámoše:-)))
    Dítko je šikovné po mamince, že? A jak koukám tak obě:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Leni,
    tak doufám, že už jsi bacila bacila Ty!! :o))
    přeji brzké uzdravení!!!!
    Tvořila jsi krásně a Tvoje dítka taktéž!! Syn je moooc šikovný- držím mu palce a koláž je krásná-barevná-jarní-letní- aaach...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Leničko,přeji ti brzké uzdravení...u nás jsme taky lehli :(...tentokrát i já ...tvoření dětí je úžasné,jen tak dál...opatrujte se všichni...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc šikovné děti. Jsou tvůrčí stejně jako Ty. Moc vám fandím.

    OdpovědětVymazat
  16. rychlé uzdravení! synek je "faaakt dobrej" ;) - klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Leničko. Brzo se nám uzdrav. Dětičky jsou šikovné po mamince. Jsi pro mě stálou inspirací. Chystám se udělat žabku do tomboly na rybářskou zábavu. Ivana

    OdpovědětVymazat
  18. Leničko...jak se říká " jablko nepadá daleko od stromu.....děti jsou šikulky po Tobě.
    Přeji ti brzké uzdravení.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Lenka saly su pekne a nech hreju a tvorenie s Meluzinkou tiez je krasne a synove kresby no nemam slov :) Pekny dnik, Nellie

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni, přes nákrčníky už na tebe bacily (ty mršky) nemůžou! ;-) Ať jsi brzy fit. Synovy obrázky jsou opravdu zajímavé. Líbí se mi to oko. On někam chodí malovat? Fakt má talent. Meluzínka je šikovná po mamince, to je jasné. ;-) Synovi držím palce. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, do žádných kurzů nechodím, kreslím jenom pro zábavu ;-)

      Vymazat
    2. Takovou zábavu schvaluji. :-)

      Vymazat
  21. Leni, děti máš šikovné!! A synovi obrázky jsou tedy fakt dobré! Úžasné, jak je tvůrčí, držím moc palce!!

    OdpovědětVymazat
  22. Jak je vidět, poradila jsi si dobře s bacilem pionýrem a odzbrojila jsi ho tím, že jsi se šikovně "ošátkovala", šály se ti povedli:-))) Koukám, roste ti doma velký talent!!! Mám známého, který kreslí i komiksy a živí se tím, ale tvůj syn mě hodně překvapil, jak mu to jde:-D

    OdpovědětVymazat
  23. Leničko, vidím, že má syn podobné zájmy jako ten můj. Když nemá v ruce tužku, tak jedině proto, že v ní má kytaru :o) Taky posílal esej do soutěže, tak jim oběma budu držet palce.
    Nákrčníky jsou parádní a vaše koláže, ty přímo zvedají náladu.
    Přeji pohodové stonání a rychlé uzdravení.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Leničko, barevné koláže jsou potěcha pro očko, dítka máš moc šikovná, ale ani Ty nezahálíš i přes ty zákeřné bacily, přeji brzké uzdravení,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  25. Leni!!! Tak se opatruj, ať už bacil nemá šanci. Už to vypadá na jaro, tak snad sluníčko bude bacily odhánět :) A držím palce synovi v soutěži! Je fakt šikovný, žasnu, nádherné obrázky!
    Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  26. Lenko, přeji brzké uzdravení!!! Lepené obrázky jsou pěkné a synovo kreslení je fakt super. Je moc šikovný!!! Na soutěž držím pěsti!!!
    Mám malý dotaz k chlebu - když do něj přidáváš např. škvarky, tak je sypeš když se zadělává těsto a nebo se dávají, když se pak těsto překládá?

    OdpovědětVymazat
  27. Paráda, Meluzínka šikovná a mladej teda fajnově kreslí, parádní.

    OdpovědětVymazat
  28. Leni, to je dobře, že jsi BACILA bacila atb, dobře mu tak, nemá k tobě lézt když jsi ho nezvala :-). Jinak syn moc hezky kreslí, to je radost, když jsou děti šikovné a mají prima zájmy. Těším se na tvé nové nápady. Ála

    OdpovědětVymazat
  29. Posilam zdrave mkreslene je Supr a tvuje hackovane loope so moc hezky .Vis mam bacili vemu cesnek a slivovic je lepsi lek posilam pa Karin

    OdpovědětVymazat
  30. Leni, máš moc šikovné děti !!! Tipuju, že budou po "mamince" :o):o):o) ...... držím palečky, ať nad bacily co nejdříve zvítězíš !!! Pa, pa a přeji krásné "marodění" ....Marki

    OdpovědětVymazat
  31. Lenka prajeme skoré uzdravenie..."by the way" máš super stránku :D už sa inšpirujem iba u TEBA...Nika :D

    OdpovědětVymazat
  32. Jarní obrázek se moc povedl - úplně jsem teď nedočkavá, kdy už příjde tolik oblíbené teplo a hlavně sluníčko ! A fantasy obrázky jsou skvělé...oni k tomu ti kluci asi nějak zvláštně tíhnou - můj syn už má 20 let a začal studovat vysokou a pořád má mezi poznámkami z přednášek nějaké mystické malůvky, jako to dělával ve škole do sešitů...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!