11. února 2014

Z JEHLIC

Ahoj, všichni, tak zas po týdnu zdravím.

Bacily mě dobacily docela, vyfasovala jsem antibiotika. V sobotu jsem je dobrala, takže už je to zase dobré, ale mám pocit, že se mi v krku zase něco líhne.

Venku je krásně, u nás hotové jaro, všechen sníh nenávratně roztál. Na záhonku před domem rozkvetly petrklíče i sněženky, na balkoně nám začíná rašit borůvka. Tak si říkám, že to je to pravé počasí nejen pro kytičky, ale taky pro bacilky.

O víkendu jsem "dorazila" pletenou tuničku pro tu naší malou větroplašku. Musím říct, že mě překvapilo, jak pěkně se pletla a jak rychle byla hotová. Pletla jsem z Dory od Madame Tricotte Paris jehlicemi č. 3.5mm, na velikost cca 5 let (vel. 116) jsem spotřebovala něco málo přes 20 dkg. Takže výrobní náklady asi 130,- Kč (nepočítám-li práci, pochopitelně).


To naše malé pometlo se do tuničky hned navlíklo a odmítlo sundat. A při focení opět dostála své pověsti a větroplašila ostošet. No jen koukněte.





A někdy tak dokonale, že jsem si místo dítěte vyfotila barevnou šmouhu :o).


K mému nemalému potěšení se malá do tuničky tak zamilovala, že si hned objednala druhou, nějakou fialovou pruhovanou. Tak asi zkusím sehnat nějakou melírovanou, aby to nebylo takové jednobarevné fádní.

Ještě přemýšlím, že tuhle jednobarevku nějak ozdobím, možná na spodní část vyšiju nějaké zvířátko, koníka nebo kytičku. To ale budu muset chytit setsakra tvořivou slinu, aby se mi do takové "sebevraždy" chtělo :o)!

Tak mi držte palec a zatím se mějte fanfárově!

P.S.: Synáček zdraví a moc moc děkuje za tu kupu milých a pochvalných komentářů, kterými jste chválili jeho malůvky a přáli mu štěstí v literární soutěži. Prý až bude vědět, jak dopadl, určitě vzkáže!

Pa, L.


31 komentářů:

  1. Sníh? Scifi :D
    Tunika krásná, malé (ale roste, co?) sluší.
    U nás se taky usídlili bacili, kurýrujem a těšíme se na jaro.
    Přeju hezké a pohodové dny ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tunika je moc hezká.... a ty háčkované ponožky v pozadí jsou senzační. Hezký věcer, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni tunika je nádherná a malinkej strašne sekne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tá tunika je prekrásna a dcérka je v nej rozkošná...ani sa nečudujem, že chce ešte jednu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko...ta tvoje malá větroplaška je ti táááák podobná ... ☺
    Tunika je samozřejmě krásná.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko tunička je nádherná a větroplašce moc sluší. Rvu si tady vlasy. Já na té své začala pracovat dřív a ještě jí nemám hotovou. Asi budu muset přestat chodit spát, abych něco stíhala. :-D Jo a tou rašící borůvkou jsi mě dostala. Nám letos žádná nevyraší, protože naše psí slečna jí minulý týden zakrátila 10 cm na zemí. Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná tunika, ty nezahálíš ani když jsi nemocná. Leni, přeji brzké uzdravení, bacily jsou potvory tak s nimi pořádně zatoč.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni tunika krásná.
    No a pokud hledáš nějakou samovzorovací tak mrkni ke mě na tuhle tuniku. Je dělaná z jednoho klubíčka - bohužel měli poslední. Je to teda velikost tak na 3-5 let (ale to už měla malá spíš jako tričko) a vyšlo to jen tak tak. Hledela jsem co je to za materiál a je to samovzorovací příze od Vlnky Olivie
    http://barvinekafialkaa.blogspot.cz/2013/11/pletena-tunikasaty.html
    Měj se Terka

    OdpovědětVymazat
  9. Nejen háčkovací, ty jsi i pletací šikulka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, je kouzelná! Teda obě jsou kouzelné: malá i tunika :)
    Měj se a ať už tě žádný bacil netrápí! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko,tak tunika se ti moc povedla...a Meluzínka roste do krásy...snad se ti bacily vyhnou už obloukem...měj se hezky papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  12. Leni jsi kouzelnice s háčkem i jehlicemi!Modelka je očividně moc spokojená a moc jí tunička sluší.

    OdpovědětVymazat
  13. modelka na jedničku! model samozřejmě také ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tunika je úžasná! Moc se ti povedla a Meluzínce sluší! Díky za inspiraci, Leni. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  15. Tunika je nádherná! Jsem pletařka začátečnice. Mooc prosím o popis. Přeji krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko, taky bych měla radost, kdyby mi někdo upletl takovou parádní tuniku, moc se Ti povedla a malé moc sluší, krásný den a ať zdravíčko vydrží

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda a malá slečna je skvělá, krásně pózuje, moc ji to sluší.

    OdpovědětVymazat
  18. Větroplaška má vkus! Také bych se zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tunička je moc pěkná a malé sluší :-)
    Bacily dostihly i nás - Honzík má angínu a já "chlapskou" rýmu.

    OdpovědětVymazat
  20. Leničko, to je parádní střih, takovou tuniku bych taky nosila. Moc povedený kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Leni tak at bacily jsou přemoženy :o) Tunička je úžasná ani se nedivím že ta tvá malá meluzínka ji nechtěla sundat a skvěle nám zapozovala :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka tunika je krasna a aj dcerke pristane...je rozkosna...Mam ale jeden dotaz, neviem posielala som ti mailik a nejako si asi nemala cas alebo nedosiel aby si mi dala vediet. Tak sa chcem opytat, ci ti vlastne maily odo mna chodia? Prajem ti vela zdravicka aby si sa mohla vrhnut do dalsieho tvorenia...Nellie

    OdpovědětVymazat
  23. Meluzínka je v tunice kouzelná. :-) To se musí tvořit samo, když víš, že o to někdo stojí. ;-) Ať tě už ty hrozný bacily nechají na pokoji. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Leničko, ty fotky jsou kouzelné, Meluzínka je tak bezprostřední, fakt paráda! Tvoje dílo taky, to je jasné, moc hezký užitečný kousek!
    Přeji zdravý večer i dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  25. Leni, Meluzínka je úžasná a tunika moc pěkná. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, parádní tunika a malé modelce fakt sekne. Tak s chutí do té další.
    Mějte se moc krásně .... Věra

    OdpovědětVymazat
  27. Lenicko , si sikulka a Meluzinka je evidentne moooooooooooooc, moc spokojena ...pekne dni ♥
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  28. Leničko, máš fakt šikovné ručičky ;) A jsem strašně ráda za tyto stránky, pač návody jsou zde super! Nevím kam to napsat, tak píšu sem... Myslíš, že by šel udělat nějaký přehled (třeba jako fotogalerie) výrobků a dát k tomu odkaz na návod? Je tu toho strašně moc i v archivu a já jsem z toho vždycky celá hotová :D :D Tak jsem si myslela, že kdyby se udělala galerie vždy jen s jednou fotkou hotového výrobku a daný odkaz, mohlo by to být snadnější :) Samozřejmě chápu, že je s tím dost práce, takže tento příspěvek v žádném případě neber jako kritiku, jen nápad ;) Hezký večer, Evča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo něco jako "Hledej" :)

      Vymazat
  29. Ceruska je jak prinzesna barva a od Tunika je supr pro tvuje hezka holka ,supr prace .Zdravim tebe posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  30. Jů, krásná tunička, a modelka je úžasnáááá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!