26. dubna 2014

PÁR MALÝCH RADOSTÍ

Uf, to to zas uteklo... naposledy jsem tu byla 11. dubna... no, je to ostuda, nedá se svítit... nějak moc rychle mi ten čas utíká doslova mezi prsty... velikonoce utekly jako voda, ani narozeninovou giveaway k dalšímu výročí svého blogu jsem nestihla uspořádat... budu se muset polepšit a udělat aspoň malou "opožděnou", protože si moc vážím vaší přízně a chci vás aspoň trošičku za ní odměnit.

Jak jsem tak koukla na vaše blogy a střípky z posledních dnů (nebo spíš týdnů), jaro je všude v plném proudu. Vaříte první pampeliškový med, sklízíte první jarní výpěstky na svých zahrádkách a připravujete z nich různé zdravé dobroty. A ty velké svátky jara máte také úspěšně za sebou, výzdoba se vám všem povedla krásná a koleda většinou také stála za to. Tedy aspoň my jsme si jí přivezli asi deset kilo. Děti budou mít až do Mikuláše setsakra co dělat, aby to spocívaly. To bude zkažených žaludků a zubů!

A jak je u nás? Střídavě oblačno, občas mírně polojasno, řekla bych. Nechci nic zakřiknout (ťuk ťuk ťuk), ale snad se už konečně suneme vstříc zdravějším zítřkům. Máme za sebou celkem obsáhlou návštěvu imunologicko-alergologické ambulance, kde se nám dostalo kompletního vyšetření a následně i léků na léčbu alergie a silnou podporu imunity. Prý jsme opravu chytli mykoplasmata a léčba takové infekce se počítá na měsíce. 

O to víc jsem šťastná za drobné radosti všedního dne, jako je chuťově velmi povedený velikonoční... nevímco, protože jsem původně motala věnec, ale při kynutí a následném pečení jaksi potvora ztratil tvar, takže je z toho cosi s dírou uprostřed...



...nádherně kvetoucí jabloň u babiččiny chalupy...


... čaj z prvních mátových lístků ze zahrádky (takovou nádhernou zlatavo-zelenou barvu jsem ještě neviděla)...


... první jarní kytičky, kterou mi s láskou natrhala a s dětsky dychtivýma a planoucíma očima "conatomamka" mi přinesla moje malá Meluzínka...


... návštěva nedaleké farmy, kde se to jen hemží novými jarními přírůstky (skorem jsme si jeden hned vezli domů).


Venkovní ibišek ještě ani nenarašil, ale vždycky mu to trvá, než se probudí, tak dostal alespoň kabátek z barevných velikonočních vajíček, aby mu nebylo smutno...


Ani háček a jehlice mi nezahálejí, tvořím, ikdyž mi teď všechno trvá nějak déle, než jsem byla zvyklá :o). Tady aspoň jeden malý pionýr, o kterém se rozepíšu více příště. Dočkáte se i návodu na tu malou helikopku, abych i klukům něčím přispěla a nebylo to tu jen samé holčičí.


 Zatím se opatrujte a žijte blaze!

Pa, L.



17 komentářů:

  1. Leničko,ta čepička je suprová...to by bylo něco pro Kubču...a kdyby byla s bagrem tak v ní snad i spí :D ...měj se krásně a užij si pohodový zbytek víkendu papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Klárko, no, možná bude i ten bagr :o) papa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leničko,
    tak tě zase po delší době zdravím.
    I mně ten čas ubíhá strašně rychle...ani nevím jak a týden je fuč.
    Mějte se u vás moc hezky, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni moc zdravim,ráda tě vidím:-) klučiči čapka je super!Nás čeka vyšetřeni imunologicko alergické 6.5:-) tak snad i nam pomůžou:-) Krasne dny přeje Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, vy si také ty nemoce užíváte .... no snad už bude dobře. A to cosi s dírou uprostřed náhodou vypadá dobře ... než jsem si přečetla příspěvek, myslela jsem, že to tak má být. A kousek bych si hned ukrojila ke kafíčku. A helikoptéra je super.
    Mjte krásné dny .... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. To s dírou uprostřed je podle mě krásná a určitě moc dobrá bábovka.
    Čepka super, taky už se začínám orientovat na dopravní prostředky ;)
    Hezký zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, krásné fotečky a tvoření na závěr. A to "cosi s dírou uprostřed"... já vím, jí se i očima, ale nakonec to asi nevadilo, viď? :) I tak to vypadá mňamózně! :) Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  8. "cosi s dírou uprostřed" bych vydávala za bábovku - však kdo nebyl při pečení rozdíl nepozná a hlavně že chutná :)
    a ta helikoptéra vypadá úžasně, už se těším na návod....

    OdpovědětVymazat
  9. Leni i mě to nějak utíká všechno moc rychle.... a hlavně že snad už svítá na lepší časy a vy budete zdraví ♥ čepička je jako vždy --- skvělá :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Týý jo, vajíčkový strom, ten nám tu fakt neroste:-))
    Bábovka ještě dobrá, to já už párkrát měla místo bábovky hrnečku vař:-))))

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam tá bábovka vyzerá extra chutne, my máme nové zvieracie prírastky doma, presnejšie 6 kozičiek :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak hodně zdraví! tvoření je jako vždy úžasný - včetně pečeného věnce nevěnce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko, přeji ti krásnou neděli a hodně malých radosti a slunečných dní!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Lenka to vôbec nie si sama čo trošku zanedbávaš blog, ja som na tom takisto len každá z iného dôvodu :) Ty máš veľa práce a ja zase si zvykám na materstvo a veci s ním súvisiace :) Tiež už mi všetko tvorenie trvá dlhšie ale vôbec to nevadí, na prvom mieste je teraz Leuška :) Helikoptéra je super a už sa teším na návodik...Pekný zvyšok víkendu...Nellie

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Lenko,
    nějak to všechno rychle utíká, viď?
    Hlavně přeji hodně zdravíčka a krásné poklidné dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, no jestli ,,to s tou dírou" nechceš, klidně zabal a pošli, mně vůbec nevadí, že to není věnec, vypadá to totiž strašně jedle. Jablůňka je krásná a čajík je úžasný, já už taky ochutnala z letošní máty a něco už stihla i rozdat, dobrotka. Meluzínka je hodná. Má to žluté cedulky, takže je to holčička a navíc černobílá, to bych brala, moc hezké telátko. Velikonoční stromeček je krásný. Vrtulník na čapce je super, to se bude hošům líbit.

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, držím palečky, ať už jsou všechny nemoci za vámi a ty se můžeš těšit z malých drobností a hezkých dní .... přeji ti krásný první máj !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!