11. dubna 2014

V BARVĚ ŠEŘÍKU

Už u vás taky kvete?

U nás zatím jen ty ranější "odrůdy", ale ty pozdní, velkokvěté už mají také slušně narašíno.

Ta spousta drobných kvítků mě inspirovala k uháčkování další lehce bláznivě barevné čepky pro mojí malou Větroplašku-Meluzínku (vzhledem k rozšiřujícímu se záběru aktivit jsem rozšířila i jméno :o). 

V našem okolí roste spousta bezových keřů s hrozny kvítků v široké škále od bílé a světle růžové, přes stále tmavší a tmavší odstín až k temně fialové s nádechem do černi jarní noci.

Takové barvy jsem se snažila použít i na čepičku. Počet barev jsem nakonec ustálila "jen" na pěti, aby to nebylo až zas tak šílené. 


A aby to nebylo až zas takové nůďo, tak jsem si na sebe ještě vymyslela další bič v podobně různých vzorů. To byl teprve ten pravý adrenalin!


 Modelka při focení dostála své dosavadní pověsti a musela pláznout aspoň jazyk :o).




I přes tu změť barev a škálu vzorů byla čepička hotová za necelé dva celovečerní filmy o minulém víkendu. Snad si zasloužím kompliment, který mi pak vysekla Meluzínka se spikleneckým výrazem v očích: "Mamko, ty seš borec!"





KRÁSNÝ ROZKVETLÝ VÍKEND!!!




30 komentářů:

  1. No Leni, krásně barevně poskládané, moc se mi to líbí a skláním háček před mícháním vzorků, protože to bych nedala, vždy mi dělá problém - aby mi to vycházelo :-))) . Leni psala jsem ti mail s sos prosbou, nevím zda ti došel, zda mám dobře evidovanou tvou adresu ? Krásný víkend... Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Álo!!! Tak jsem projela maily, ale Tvůj jsem nenašla, ani ve spamech. Zkus prosím ještě jednou na havlicek.lenka@seznam.cz. Pa,L.

      Vymazat
    2. zkusila jsem napsat znovu, ale adresu jsem měla správně :-(, tak nevím v čem je problém....

      Vymazat
  2. Leničko,ano Meluzínka to vystihla skvěle,jsi borec...čepička je úžasná a ty její barvy ...super...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko, bohužel jsem se osvědčila a už mě ten můj plašan bombarduje dalšími "objednávkami" :o) zatím pa, L.

      Vymazat
  3. Oooo, tak ta je skvělá!! A na modelce teprv vynikne ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu Lenko krásne barvičky na čiapke, take fakt orgovánové, veľmi sa mi páči aj ten vzor. Si jednoducho borec na háčik, obdivujem tvoje krásne práce. Pozdravujem a prajem krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni --- přesně tak Meluzínka má pravdu jsi borec ♥♥ kombinace barev io vzorečků vypadá opravdu skvěle :o) a modelka je úžasná :o) Měj krásný víkend .Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Jednim slovem UZASNA :)
    Moc by mne takovato cepicka lakala, ale bez navodu bych to nedela. :) Pokud budete nekdy o navodu uvazovat, tak se prosim hlasim jako zajemce.

    OdpovědětVymazat
  7. Nadherna a Meluzinke velmi, pristane ♥...krasny vikendik...

    OdpovědětVymazat
  8. Leni,tak ta je skutečně krásná......a modelka Tvou práci okomentovala naprosto trefně:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, je krásná - jak modelka, tak čepička.
    krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko čepička je úžasná. Já snad budu muset taky chytit do ruky nějakou holčičí barvičku. Teď se tady utápím v černé a zelené. Budu to muset rozstřelit nějakou aplikací, aby nepůsobily čepičky fádně. Ale na střídání vzoru si tedy netroufám. :-( Měj se krásně a přeji krásný víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Úprimný obdiv Lenka. Sú krásne tie divošky - čiapka aj Vetroplaška. Ja mám doma rovnakú Vetroplašku a práve som rozmýšľala, že jej nejakú crazy čiapku na jar uháčkujem, nech je veselo. Ďakujem za nekonečnú inšpiráciu a za všetko, čo pre nás robíš, že si ochotná deliť sa s nami o návody a pozitívnu energiu. Krásny víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, nádherné - čepička i Větroplaška :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, ne borec .... ale "Borec nakonec !!! " Parádní čepička !!!! Tvé Meluzínce moc sluší !!! Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná čepička, moc hezká kombinace barev. Jsi borec! Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, čepička se fakt moc povedla. Barvy i vzorečky - jsi opravdu borec! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, náš Adámek by řekl "hustý", což by byl také kompliment :) Opravdu se ti moc povedla, je nádherná a tvé malé opičce moc sluší! :)
    Měj krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá a Meluzínce sluší. Máte tam už krásně narašené šeříky, těším se na jejich vůni.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to mamko, to jsi fakt borec :-) Barvy se mi moc líbí, mé nejoblíbenější!
    A šeříky taky okukuji, snad se o víkendu dočkám v plné kráse ;-)
    Krásný víkend, Leni!

    OdpovědětVymazat
  19. Modelka ví jak upoutat:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  20. ...a má pravdu Leničko! Jarnější čepuli bych si ani nedovedla představit.
    Přeji pohodovou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj nádherný blog ,super návody,čepička a vajíčko jsou nádherné zdraví EVA

    OdpovědětVymazat
  22. na holka ma vkus barve so supr a sepicka nadherna ,vsechne holky ma Rada takove barvi .zdravim tebe posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké vzory a barvičky taky pěkně veselé.......moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  24. tak tahle čepička je prostě úúžasná (y) (y) přesně moje oblíbené barvy :-)))

    Bude prosím také návod ??

    OdpovědětVymazat
  25. Veľmi pekná čiapočka!
    Lucia :)

    OdpovědětVymazat
  26. Leni, Meluzínka mala pravdu - "Mamko, ty seš borec!"
    Krásne sviatky a nech vás kúpači poriadne vyšibú.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!