3. května 2014

NO ALE KRUCINÁL...

...to se zase ochladilo, do prkýnka dubovýho!

Omlouvám se, že hned v úvodu "na uvítanou" tak nadávám, ale jen si člověk řekne, tak už je květen, hurá, KONEČNĚ můžem schovat teplé oblečení a vytáhnout lehčí jarní, skoroletní, letí teplota venku jak splašená dolů. No koho by to nenamíchlo!

Jinak vás samozřejmě po týdnu zas ráda "vidím" a všechny moc zdravím!

Nevím, jak u vás, ale u nás v pražském kotlíku sletěla teplota o téměř 15 stupňů. Ve čtvrtek naprosto úžo počasí, skorem na plavky, včera už přitvrdilo, no a dnes bych si troufla vytáhnout aspoň podzimní bundu. Nad hlavami se nám povaluje nefalšované olovo, které čas od času vypustí něco úderných obřích kapek, a všechen ten nečas dovršuje silný severák, který ohýbá i vzrostlé břízy téměř až k zemi.

Ale jedno (nebo možná i víc) pozitivum se na tom přece jen dá najít: můžem se bezstrestně povalovat v posteli o (trochu) déle než normálně. To si vždycky Meluzínka přitáhne naše mazlicí háčkované polštářky k sobě na jednu postel i se svojí peřinou a tak si spolu lebedíme.


A když se konečně přemluvíme a vstaneme, uděláme si pár dobrot, které spolehlivě postaví na nohy. Dneska to byly staročeské lívance (recept opět po mojí úžasné bábince) se špetkou strouhaného muškátového oříšku, polité nakládanými brusinkami (jelikož se našim na zahradě výrazně nedaří, kupujem úžasné zn. Alnatura v dm drogerii) a vylepšené lžičkou mňam mňam Bobík. Mimochodem, kombinace nasládlých lívanců, hořkých brusinek a smetanového krému je prostě nedostižná! Kdyby se mi už po dvou nebouřil žlučník, spráskla bych jich na posezení dobře osm, možná i deset. Doporučuju smažit lívance na doma škvařeném nesoleném sádle, mají pak úžasnou křupavou kůrčičku a uvnitř zůstanou krásně měkké. Mňam, no já si snad půjdu ještě naložit, ať se žlučník třeba zjančí!


I když se nám po takovém dlabanci moc nechtělo, měli jsme ještě malý restík, který jsme museli "spláchnout": koupila jsem ve Sparu ve výprodeji nástěnné samolepky pro Meluzínku nad postel, tak musely na zeď. Jsou opravdu nádherné, plastové, tak že se při stahování z podkladu netrhaly, a dají se znovu sundat a nalepit jinam. Jelikož jsme zeď z praktických důvodů vymalovali barvou na bázi latexu, je stoprocentně omyvatelná a nehrozí, že by se barva při sundavání loupala i samolepkami.


Celé to náladové vylepšování jsem si osobně završila nákupem nového, veskrze pozitivního a mírně vintage trička. Jsem sice ryzí necyklista, ale tohle tríčo mě tak dostalo, hned jak jsem ho viděla, že jsem ho prostě MUSELA mít. Znáte to... Navíc stálo jen 198,- a mají ho i v XXL velikosti. A najdete ho i tmavěmodré a šedé v oddělení Clockhouse u C&A. Ale fofr, trička mizela šíleným tempem!


Myslím, že by se k němu hodil nějaký jednoduchý bílý svetřík. Hned jsem najela na Raverly a už žhavím háček :o) jak by svetřík MOHL vypadat, se můžete podívat sem.

A nakonec se ještě musím pochlubit naší balkonovou borůvkou: roste jak blázen a kvete ještě víc. Netuším, kolik opylovačů se k nám do 5. patra dostane, ale snad nám pár borůvek dozraje.


No, tak myslím, že i přes to nepřívětivo venku se nám ten dnešní den docela daří (ťuk, ťuk, ťuk).

A jak je u vás? Plavky nebo sněhule?

KRÁSNÝ VÍKEND A SLUNCE NEJEN V DUŠI!

Pa, L.


18 komentářů:

  1. Jůůů Leničko tak to tričko vypadá super ...a lívance mňam :) ...já teď s Kubčou dopekla bábovku...no jo další pomocník do kuchyně hihi...
    Měj se moc a moc krásně a z počasí si nic nedělej...snad už bude teplo...u nás od rána pršelo,tak jsme zůstali doma...
    Papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, máš pravdu zima je ukrutná.
    Triko je super - hlavně ta růžová a na borůvku jsem zvědavá. Nám na zahradě taky krásně kvetou.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, Tvoje slova umí krásně zahřát. Snad ta zima nebude trvat dlouho. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
  4. studený máj, v stodole ráj - máme se nač těšit :)
    no a místo letní bundičky si upleteme/uháčkujeme třeba nové pončo - hlavně pozitivní přístup....

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Lenka na mas nadherne rucne prace polstasky so supr a fotky od zahrada so hezky .Pocasi je nic mas pravda na vidime za chvile je lib ,zdravim tebe od sirce Karin

    OdpovědětVymazat
  6. My museli dnes zatopit, páč doma 16 stupňů:-)))
    Borůvky ti už kvetou? To ty moje ani ťuk .... kdoví jestli vůbec rozkvetou:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, u nás v Polabí je to tak někde mezi. Chystáme se do Beskyd, tak doufám, že to nebude na ty sněhule :) :) Jinak je to stejné: vyprala jsem všechny bundy, bundičky, vestičky a založila do skříně, druhý den odpoledne už to jelo: bouřka, blesky, liják, liják a ještě liják a pak pěkná zima. No, snad to rychle přejde :) A tričo super! Se svetříkem budou spolu ladit, budeš super kočka na léto! :) Pa a krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Taky nám přes noc topili ;) ale za oknem na sluníčko je příjemně!

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,
    dnes už je trochu líp, ale strašně fouká, ale slunce svítí- to je fajn!!
    Vaše lívance- mňam- dala bych si. tričko je moc hezké- letní a na svetřík, co háčkuješ, se těším...:o))
    hezký zbytek neděle - Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni i u nás je líp doma za oknem :o)) ochladilo se pořádně :o( tak snad se počasí brzy pořádně umoudří a bude zase fajn ♥ Polštářky jsou překrásné -- veselé krásně barevné :o) Koutek nad postelí má Meluzínka moc hezký ted se ji tam musí krásně spinkat ♥ Tričko je opravdu parádní asi by jsem také neodolala a už se moc těším na hotový svetřík :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Dobry,
    Chcela by som vas poprosit ci by ste nemohli dat navod na spajanie stvorcekov mysliim retiazkove...raz ste uz taky vankus robili:-)
    Dakujem maria slosarcikova hvizdova

    OdpovědětVymazat
  12. Zima to je hnus, vytáhla jsem teplou bundu, br, vítr studený a do toho ještě prší. Máj jak vymalovaný, holt teda pastýři nemá v máji oschnout hůl, ale o zmrznutí tam ničeho nepsali. Tričko je super, moje velikost, nálepky nad postelí skvělé, tak to má být, veselý koutek. A co se týče spaní, já bych chtěla být teď medvěd, bych zalezla a vylezla až by bylo hezky.

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, máte opravdu krásné stránky a nápady ještě lepší. Uchvátil mně ten polštářek s kytičkami na první fotce. Mohla bych poprosit, jestli nemáte návodík? Děkuji, Lucka.

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, ty polštářky! Nádhera! Mohu požádat o návodík na květinkový polštář? Děkuji, Lucka.
    P.S. přikládám i můj mail : lucik.sabelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. What's up to all, it's in fact a pleasant for me to pay a quick
    visit this web site, it includes useful Information.

    my blog post; medical negligence claims no win no fee

    OdpovědětVymazat
  16. Dobry den,krasne veci umite :-). Stal se ze me zavislak hackovaci zacatecnik a moc bych chtela poprosit o navod na polstarky. Kyticky pro holcicky a ten druhy pro chlapecks,to budou mit radost (teda,jestli to dam) :-):-):-) muj mail: sarka.pacesova@gmail.com
    Dekuji moc a jeste dnes zacnu se satky pro moje berusky :-D
    Sarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!