9. července 2014

JSEM TU ZAS!

No nazdáááár!

Japa se máte?

Téda, to už je taková doba, co jsem tu nebyla!

A co se toho u vás událo, ani nestíhám listovat!

No však u nás taky bylo o zábavu postaráno :o)



Meluzínka oslavila šesté narozeniny, byla pasována na školáka a rozloučila se se školkou (bylo to ve znamení obrovské legrace, bo jí zatím nedochází, že se spoustou kamarádů už se po prázdninách neuvídí, nebo jen velmi málo, protože část jich ještě jde ve školce do čtvrté třídy, a zbytek se rozprchne do různých škol po okolí).


Puberťáček se svým týmem vyhrál dvakrát soutěž základních škol v IT dovednostech, v testu Mensy si "vykoledoval" IQ ve výši 132 a byl přijat mezi nej mozky naší republiky. Ty čtyři dvojky na vysvědčení v osmé třídě už jsou jen taková nepatrná třešnička na dortu...


V těch prvních červnových horkých dnech jsme vytáhli konečně bazén a napustili ho, vodou z vlastní studny, takže ledovou až hrůza. No mě tam nikdo nedostal, bo to byly takový žiletky, že bych tam nohy asi nechala :o) dětičkám to ovšem bylo pumpička a řádily, až byly celé modré, doslova...


Háček a jehlice mi za ty poslední dva měsíce trochu pochrupovaly v koutě. Ale už jsem z nich vyhnala myši a vymetla pavučiny, z chalupy dotáhla starý pletený svetr z krásné vlny, který se vytáhl trochu víc nad moje rozměry (které sice nejsou nikterak malé, ale i tak už to bylo moc), řádně ho vyprala a rozpárala. A už se mi z něj rýsuje celkem parádní háčkovaný kousek na podzim. No, je to asi brzo, ale jak se znám, pro mě je to akurát, zvlášť v poslední době, kdy jsem se spoustou věcí těžce ve skluzu. 


Tak já už zas letím, vařím véču a z trouby to začíná podezřele moc vonět, tak aby si manža nevyškraboval k večeři briketky.

Mějte se líbezně, děkuju moc za tu spoustu krásných a starostlivých mailů, které jste mi v posledních týdnech posílali. Jsem moc ráda, že jste na mně nezapomněli, protože já na vás taky ne. Každou volnou chviličku jsem si říkala, že teď už sem vážně musím něco bodnout, ale ňák prostě nebyla chuť a když byla, tak zas ten čas mi nějak utekl mezi prsty.

Loučím se pohledem na dozrávající rybíz, okolo kterého už kroužím jak hladový sup :o)


Posílám pac a pusu a slibuju, že se propříště polepším a nenechám vás tak dlouho čekat!

Pa, L.

P.S.: A víte, kolik mi za ty dva měsíce přistálo v komentářích spamů? To byste neuhádli... rovných 7.872!!!


58 komentářů:

  1. Leni, ahoooj, já už jsem si říkala, že si snad totálně zavalená prací a doma padneš jak podťatá, síly nemaje sednout k PC. Bylo mi to fakt podezřelé :-))).....A zrovna u tebe, že by háček zahálel ? No nechce se mi vůbec věřit. Těším se, že jsi plná nové energie na tvoření a těším se na novinky.... Měj se hezky. Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, čas veru uteká neskutočne rýchlo. Deti rastú a sú to riadne šikulky. Presne ako ich maminka. Svetrík na jesenné dni je nádherný. Pozdravujem a krásne leto prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ja by som okolo tých ríbezlí iba nekrúžila. :D Ibaže by boli nedozreté, tak by som sa ich asi nedotkla...hoci...musela by som sa zakaždým obkrúžením presvedčiť, či náhodou nedozreli. :D
    Inak ste mali veselo...a snáď tak veselo bude aj v septembri pri nástupe. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni. Naše holčičky byly taky pasovány na školáky :) Teda doják jak hrom, hlavně pro mě :)))) Máme to stejně jako vy...hodně dětí zůstává ve školce a tak už jich plno neuvidíme. No myslím že si ještě v září popláču až vyrazíme první den do lavic :)) Jinak taky brousím kolem rybízu...zrovna o víkendu jsem už oďubovala zralé kuličky a těším se na sběr :)
    Krásné prázdniny ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, jsem ráda, že jste zpět:-) Moc gratuluji k šikovným dětičkám a dělají Vám radost, a to je velmi důležité, jen tak dále. Když si nevím s něčím rady,kuknu na Váš blog a problém je vždy vyřešen. Mám to tu u Vás ráda a moc, a ještě Blanku ze Znojma, takové opravdové supr holky, se vším všudy. Hezké prázdniny všem, hodně radosti,síly a chuťi do další tvořivosti...... pa Ifka

    OdpovědětVymazat
  6. Leni koukám že nezahálíš, užíváte si, a děti jsou pořád stejně šikovné:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, jsem moc ráda, že už jsi zase zpátky .... jak vidím, tak nezahálíš .... mám pocit, že ten konec školního roku byl pro nás všechny hektický !!!! Přeji ti krásné a hlavně pohodové prázdniny !!!! ♥♥♥pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni fein ses spatky koukam furt a nic ,mam radost tebe tady vidim zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni, už se mi stýskalo. To je dobře, že si zase tady :-) Krásné prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Lenko,
    také jsem ráda, že konečně vidím nový článek a zjišťuji, že se u Vás nic neděje... vše běží tak jak má a ani se nenadějete a Vašim dětem bude 31 let jako je mému synovi... máte moc a moc šikovné a hlavně pohodové děti. Mám prosbu - psala jsem Vám mailem (adresu jsem získala od Vodňanky) dotazy ohledně růžového svetříčku. Můžete se mi na to juknout? Už bych to docela ráda dodělala... Přeji krásné léto plné vůně ovoce a bylinek všem. Blanka

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, páni, už školačka, toto uteklo a synek šikovný. Rybízek už se třepe na nějaké dobrotky a svetr vypadá moc dobře. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  12. Lení, vestička je už teď nádherná, umíš s háčkem vysloveně kouzlit! A tvá malá je kouzelná, syn je tedy fakt moc dobrý, krásné vysvědčení a obě děti si perfektně užívají prázdniny, že! Krasne leto.

    OdpovědětVymazat
  13. Užite si s detičkami krásne prázdniny :) Teším sa niekedy nabudúce!

    OdpovědětVymazat
  14. Leničko, huráá, už som sa o Teba bála, ale vidím, že je všetko OK a teším sa. Nie som tu velmi viditelná, ale Tvoj blog mi pomáha pri háčkovaní a Tvoje návody sú velmi dobrosrdečné, díky za ne,.. peknéé letooo. P.S.- aj ja túžim po takej vestičke, tak zatial pátram, googlim , pozorujem ...
    Majka

    OdpovědětVymazat
  15. Těší mě, že se máte dobře a užíváte si radostí léta! Pravidelná nahlížitelka Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, to je krásné čtení. Radost z dětí je ta největší radost, ta krásně hřeje u srdíčka:-) Přeji více sluníčka a krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  17. Leničko, už jsem si říkala copak s tebou je. Hlavně, že jste v pořádku a užíváte si léto. Leničko, co se týká spamů také jsem musela udělat opatření a opět při vkládání komentáře jsem použila opisování hesla. Od té doby je klid. Měj se krásně a pá Lea

    OdpovědětVymazat
  18. Leničko, krásný příspěvek! Meluzínka bude začínat se školními radostmi a starostmi zároveň s naším Pucíkem :-D. Ten se zatím těší, na druhou stranu ho okolí začíná "strašit" rádoby v vtipným podtextem tím, že to nebude taková legrace, jak ve školce... tak doma pak žehlím a napravuju, vracím tu chuť a zvědavost, těšení... Puberťáka máš šikovnýho, gratuluju k úspěchům! A těch spamů - páni, to je pěkný číslo :-D. budu se těšit zas na další příspěvky od tebe a snad i po kratších intervalech ;-). Užívejte krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, jsem moc ráda, že jsi zpátky!! Moc hezké fotky, užijte si prázdniny. Ahoj, Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, jsem ráda, že jsi zpět! Ale měla si napilno, to je vidět. Gratuluji malé školačce i synovi (jak příznačné to vysvědčení kontra výsledek testu :o)).
    Svetřík se rýsuje parádně, ale na podzim nemysli a užívej si léto.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ťa vítam späť Leni...som rada že si tu. Svetrík ako vždy bude fajn. Deti šikulky, tak to ma byť, aby sme my rodičia mali z nich radosť :-) A toľko spamov...paaaani sila... Pozdravujem a prajem krásne prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka tak to mas ale sikovne deticky, uzivajte si krasne leto :) P.S.:svetrik vyzera uzasne... Nellie

    OdpovědětVymazat
  23. Leničko,děti máš táááááák šikovný...Meluzínka je andílek...doufám,že se ti tvůj zdravotní stav zlepšil ...měj se nádherně a užívejte prima prázdniny...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, je úžasné, že máš doma takové šikulky!! jsem moc ráda, že tu po dlouhé době vidím článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Není divu, že na nás ti nezbývá moc času:-D S takovou náplní práce:-)))!

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem ráda, že jsi zase zpět:o), díky tvým stránkám jsem si při zlomené noze perfektně ukrátila chvíle a sobě i malé jsem uháčkovala bačkůrky, díky tvému super návodu. Ještě jednou díky♥, a těším se na další tvé příspěvky:o), Lenka
    http://lendule53-kreativ.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Leni :o) skvělé fotečky --radost pohledět :o) na nový model do šatníku se už moc těším až se nám pochlubíš :o) Měj se fajn a měj krásné prázdniny.... Martina

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Leni, tak ako sa máte? Ako sa páči Týnke v škole?

    OdpovědětVymazat
  29. SEO has changed a lot
    recently, because the work is very technical it is best done by workers who have learnt the business and
    have industry experience, this can be quite rare with a lot of professionals
    though
    Are you active on any social sites

    OdpovědětVymazat
  30. As the admin of this website is working, no doubt very rapidly it will be famous, due to its quality
    contents.

    my weblog; enviromentally safe candles

    OdpovědětVymazat
  31. Thanks to my father who told me concerning this web site, this
    blog is genuinely awesome.

    Feel free to surf to my weblog: download 3ds emulator ()

    OdpovědětVymazat
  32. Wow that was odd. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked
    submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say excellent blog!


    Also visit my webpage ... tin candles; cod-casting.com,

    OdpovědětVymazat
  33. Have you ever considered about adding a little bit more than just
    your articles? I mean, what you say is fundamental and all.

    However think of if you added some great visuals or video clips to
    give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and video clips, this
    blog could definitely be one of the best in its niche.
    Superb blog!

    Look at my website :: please click the next document

    OdpovědětVymazat
  34. It's going to be ending of mine day, but before ending I am reading this enormous
    paragraph to improve my knowledge.

    Also visit my web page; appliance repair las vegas

    OdpovědětVymazat
  35. Having read this I thought it was very enlightening. I appreciate
    you finding the time and energy to put this information together.

    I once again find myself personally spending way too much time both
    reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!


    My website; More hints

    OdpovědětVymazat
  36. I loved aas much as yoou will receive carried out right here.
    The sketch iis attractive, your authored subject matter
    stylish. nonetheless, you command get bougnt an edginess
    over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more fprmerly again since exactly the
    same nearly a lot often inside case you shield this increase.



    my web page; Las Vegas Kitchen Appliance Repairman

    OdpovědětVymazat
  37. Thanks for any other magnificent article. The place else may just anybody get that kind of info in such an ideal approach of writing?
    I've a presentation subsequent week, and I am on the look for such info.



    Feel free to surf to my web page; buy my house for cash

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravím! Stále nakukuji a dva měsíce marně.. Snad se máte všichni dobře! Petra

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Fizulko,strašně moc vám chci poděkovat za tento blog který mě provází i s mým háčkováním a jako začátečnice díky Vám si s tím až tolik nemusím lámat hlavu!! :-) vše máte dokonale popsané a vysvětlené moc Vám děkuju!!!!! Háčku zdar!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Leni snad jsi se nerozhodla se blogem skončit ? Postrádám velice tvé příspěvky, fotky, návody, počtení - snad je vše v pořádku... Ála

    OdpovědětVymazat
  41. Leni, doufám, že jste všichni v pořádku. Začátek školního roku je určitě trochu náročnější, ale věřím, až se všechno zaběhne, že se tu objeví zas něco nového a úžasného. Vidím, že nejsem sama, kdo pořád nakukuje a doufá. Moc nám všem chybíš! Měj se krásně! Věrka. S.

    OdpovědětVymazat
  42. Fizulko-Fizulko, súhlasím so všetkým hore uvedeným, dúfam že si-ste v poriadku , máme o Teba strach a o Tvoj bog tiež - lebo pomáha stále, tak sa ozvi, prajem Ti kráásne dníčky, MajkaS

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Lenka. Nakukujem sem v poslednej dobe dosť často či si sa neukázala. Dúfam, že ste v poriadku
    a že sa nič nestalo. Všetko dobre. Katka.P.

    OdpovědětVymazat
  44. Leničko-Fizulko,často sem nakukuji a jsem Ti velmi vděčná za úžasné návody a super počteníčko. Doufám, že jsi v pořádku ,v rodince všechno klape a jste všichni zdrávi. Ozvi se nám všem prosím!Lenka Z.

    OdpovědětVymazat
  45. Leni, moc chybíš!!! A jak jsem četla, tak nejen mě. Moje blogová guru! Prosím každého, kdo o Lence něco ví, dejte vědět! Pořád sem koukám, jestli mě nezlobí blog a nezapomíná ukazovat nové příspěvky..
    Díky moc za každou zprávu!
    M.

    OdpovědětVymazat
  46. Leni, kde Tě máme? Doufám, že je vše v pořádku a ty také. Nevíte někdo, co je s Lenickou? Lenka

    OdpovědětVymazat
  47. Leni, konec roku se blíží a ty stále nikde. Jen doufám že jsi v pořádku a i všichni v rodině. Už se brzy ozvi. Ála

    OdpovědětVymazat
  48. Leni, zdravím a nakukuji, zda o sobě nedáváš vědět... doufám, že jsi jenom zavalena prací... tak krásný nový rok a brzy naviděnou! Jana

    OdpovědětVymazat
  49. Dobry den Lenko, Vas blog patri mezi moje stalice. Doufam, ze se Vam I Vasi rodine dari dobre a Vas trapi jen casova tisen. Preju Vam jen to nejlepsi do noveho roku! Petra

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý den, Lenko, taky se chodím pravidelně dívat, zda jste se do toho virtuálního světa nevrátila a pevně doufám, že jste v pořádku Vy i celá Vaše rodina. Vaše návody patří ke špičce a díky nim jsem své háčkování dovedla téměř k dokonalosti, za což Vám děkuji ;) Kateřina

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Lenko...kam jste se ztratila? moc ráda chodím potěšit oko a čerpat inspiraci na váš blog...a teď už půl roku nic. Snad jste jen zaneprázdněná a nic jiného....myslívám na vás. Zdravím a přeji vše dobré...a těším se, že se zase ukážete . Olga

    OdpovědětVymazat
  52. Leničko, přeju ze srdce hlavně zdraví tobě k svátku i celé rodině. Často na tebe myslím, často nakukuju a inspiruju se a nepřestávám doufat, že se zas jednou objevíš. Chci věřit, že důvodem tvé odmlky je jen pracovní zaneprázdnění. Určitě nejsem sama, komu moc chybíš a prosím: jak to jen trochu půjde, vrať se nám ! Je nás hodně, co na tebe čekáme a těšíme se. Měj se, zdravím. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
  53. Leni, brzy to bude rok od Vašeho posledního příspěvku...vrátíte se sem? Moc bych si to přála...zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
  54. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpovědětVymazat
  55. Pauza už je opravdu roční, už rok nakukuji marně. Škoda. Pozdravuji! Petra

    OdpovědětVymazat
  56. Lenka dávno si nepísala, mám rada tvoj blog. Zdravím tiež Lenka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!