16. září 2015

KDYŽ JE NĚKDO LÍNEJ...

Ahoj, všichni!



Jo, jak začít... už je to víc než rok, co jsem si naposledy blogla. Ne, že by od té doby nebylo o čem. Ale, jaksi, no... já vlastně ani pořádně nevím, proč už je to tak dlouho.

A ba jo, vím... lenost je to.

Ač jsem neměla za ten rok a kus čas / náladu / chuť něco umotat, čím bych se tu mohla pochlubit, tak jsem vám mohla dát aspoň jedním příspěvkem vědět, že žiju.

U nás je spousta změn: Meluzínka je ve druhé třídě, Puberťák už v prváku na střední. Mimochodem, zase se musím naprosto nesobecky pochlubit, dostal se bez zkoušek na ekonomické lyceum do Dušní v Praze. Je to prý sice záhul, jak nám vysvětlila paní zástupkyně ředitelky. V podstatě ho musela přemluvit, aby přestoupil, protože s jeho průměrem 1,17 by to prý bylo vyložené plýtvání, aby studoval jen obyčejnou obchodku. Ale když to dá, o čemž jako naprosto nezaujatá matka vůbec nepochybuju, tak bude mít vystudovanou školu tak o level až dva vyšší než je klasická obchodní akademie a to se prý v ekonomických kruzích velmi cení. Tak jí budem věřit.

Rozrostli jsme se o dva členy, ale né, nebojte, děti to nejsou, v mém věku by to byla nezodpovědnost a tak trošku možná už i sebevražda. O mentálním zdraví nemluvě. To už bych fakt nedala, ty dva exempláře mi vážně stačí.

Meluzínka dostala k svátku dvojici morčecích slečen, BB (čteme bíbí) a ZuZu. Kde k těm jménům přišla, netuším.


BB

Ale holky už na ně začínají slyšet, když na ně zavoláme, i když je to spíš na bázi rovnice člověk = žrádlo. Ale zatím žijou, což osobně považuju za obrovský úspěch. Asi to bude tím, že jsou ubytované u manželovy mámy na chalupě a ne u nás v paneláku. Protože kdybychom je měli doma, už by je asi samou láskou umučila.

ZuZu

Jo, a konečně se chystám vyhnat pavouky z klubíček a pro blížící se sychravo si uháčkovat tenhle šátek. Vlnu na něj už má asi dva roky (jo, já vím, nesmějte se), takže by to NEMĚL být problém. Bude teploulinkej a už se těším, až se do něj v nějaké té plískanici zachumlám.

Zdroj: de-fil-en-aiguille.blogspot.com

Tahle Francouzska je vůbec moc šikovná, má na Raverly úžasnou stránku s návody, mrkněte.

A propós, slyšeli jste, že nám prý nadcházející zima má vynahradit ty dvě "mizerné" předcházející? Jestli to vyjde, tak se na to teda fakt těším...

Tak se zatím mějte líbezně, žijte svůj krásný život a ať vás štěstěna a zdravěna provází.

Pa, L.

53 komentářů:

  1. Lenko,
    no super, že jsi se zase ozvala :-)
    Tak už se zase moc těším na tvé háčkované výtvory !
    Brzy zase naviděnou !

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, taky se přidávám k předřečnicím :-) Vítej, vítej zpátky! A lenost nech za vrátky :-)) Pa a těším se opět "na viděnou" A.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, doufám, že na další příspěvek nebudeme čekat zase tak dlouho. Jsem ráda, že jsi tady :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, já se na krutou zimu netěším, ale na tvoje výtvory ano. Vítej zpět v bloggerském světě.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, už som dávno nič neháčkovala, lebo absentovali u mňa Tvoje skvelé návody ak na to. Bez nich to proste nejde. Som rada, že už zasa niečo bude. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Leni, to jsem ráda, že je u Tebe vše v pořádku! Také bloguju sporadicky, tak docela chápu ;-) Měj se hezky, a těším se napříště :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, moc ráda tě vítám zpět! Chyběl mi tvůj humor, nadhled tam, kde se jiní hroutí a tvé skvostné háčkovaní, to je jasné!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Fizulko, moc rada o tobe zase slysim. je fajn, ze si se ozvala. Tak hodne zdaru v tom skolnim roce.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, heuréka:-) mám takovou radost, že jste zpátky, protože díky Vám jsem začala háčkovat a plést (mám 1. vnučku)a.Váš blog je fakt perfektní a jste člověk s velkým srdíčkem umíte se podělit a zveřejnit své návody a myslím to zcela upřímně,protože jsem nedávno žádala jednu paní,zda by mi poslala popis vzorku (má krásné háčkované deky)pro mou nemocnou maminku,která uměla háčkovat a znovu se v ní probudil zájem o háčkování a bohužel jsem se setkala s neochotou.Podle Vás jsem se naučila háčkovat i plést,moc děkuji a přeji Vám,aby Vám děti dělaly jen radost. Mějte se hezky Treperenda

    OdpovědětVymazat
  10. Často jsem koukala na Váš blog a bylo mi smutno. Jsem opravdu ráda, že jste se ozvala a jste s celou rodinou v pořádku. Děkuji a těším se :-) Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, jupiiii, mam obr radost, vitej zpet.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, jsem ráda, že jsi zpět, myslela jsem, že mě šálí zrak, když jsem viděla komentík od tebe(vlastně dva) - díky. Moc dobře rozumím tvé "lenosti", prostě jsou v životě lidském i takové chvíle. Vždy když se chystám něco nového začít háčkovat, zkoumám nejprve u tebe, jestli nenajdu ten správný návod, vznikly tak bačkůrky i čepičky. Zimu bych si přála taky pořádnou, zvlášť po tom příšerném létu, ale věř předpovědím, když se kolikrát netrefí ani na další den. Těším se na tvoje háčkování a humor a nadhled(jak psala Helenka), přeji krásné dny plné chuti nejen na tvoření, ale i na blogování, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, tak Tě vítám zpátky mezi nás, potěšila jsi mě.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, jsem moc ráda, že žijete. Pořád jsem Vás kontrolovala, co nového. Svetříčky, čepičky a tenisky pro předčasňátka podle Vašeho návodu měly obrovský úspěch. Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Lenko, paráda, že jsi se ozvala. Už se těším a hledám háček. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Lenka vitaj po predlžených prázdninách. Teším sa , deťom držím palce, tiež máme prváčku na pedagogickej akadémii. A ešte sa teším na tvoje výrobky. Pekný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Leničko, zlatíčko jsem ráda, že jsi se opět ozvala, už jsem si říkala cože se s tebou děje a jsem ráda, že jste v pořádku. Pokud budeš potřebovat poradit s chovem krásných chlupatých stvoření klidně napiš, morčinky chováme 8 let a už jsme si s nimi užili své :o). Pá drahá a děkuji za návštěvu. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  18. ......jsem ráda, že jste se vrátila do virtuálního světa. Díky. Hanka

    OdpovědětVymazat
  19. Jé to je tak fajn zase zpátky,budu se moc těšit na háčkované inspirace :) Milena

    OdpovědětVymazat
  20. Ježkovy zraky!!! Jak já jsem ráda, že jste všichni v pořádku, a že ses konečně ozvala! Mám ohromnou radost!!! :-D ZUZU

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Leni, jo jo, čas strašně rychle běží.... Ratolestem přeji ve škole hodně zdaru (syn je velký šikula!) a celé rodince hodně zdraví, ať vyjdou vysněné plány... A těším se na další návody. ;-) D. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. pí.Lenko,jsem velmi ráda,že jste opět při chuti nám všem pomáhat svými návody a nápady.Využila jsem hodně popisů např.vše pro předčasňátka včetně deky (nebyl by ještě nějaký jednoduchý návod?).Ať Vám vydrží elán do tvoření,spokojenost v rodině a všem hodně zdraví babiEva:-))))

    OdpovědětVymazat
  23. Leni ahoj.-)jsem ráda,že jsi tu .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Leni, vítej zpět ve světě blogů a blogerek:-) a doufám, že na další příspěvek nebudeme muset čekat zase celý rok. Na tvé stránky jsem chodila ráda a bylo mi líto, že už tu nejsi. Chápu, že práce, starost o rodinu či jiné zájmy někdy převáží. Poslední dobou také zanedbávám tvoření, ale občas projdu svoje oblíbené "známé" a nakouknu, co je kde nového. Našla jsem si nový koníček a hledám předky - je to hrozný žrout času, ale moc mne baví a mám radost z každého objevu. Synovi ať se ve škole daří - je dobře, že studuje. Spousta mladých se věnuje zábavě a chodí víc za školu než do ní. Přeji hezké září a těším se na další příspěvek a teď se jdu podívat na ten šátek:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj mila Lenka na super ses tady ,furt koukam a nix ,ted mas nove Energie a Rada koukam na tvuj blog jak stene .satek je moc hezke .od sirdicka tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  26. Konečně jsem se dočkala, vítám Tě zpátky. Těším se na Tvoje další příspěvky. Pěkný den. Věra

    OdpovědětVymazat
  27. Hurá!! Lenka se vrátila! Už se těším na Tvé úžasné nápady.

    OdpovědětVymazat
  28. Vítejte Leničko, jsem moc ráda, že jste zpátky...a že jste zdravá Vy i Vaše rodinka! Už se těším na nové naprosto dokonalé a bezchybné návody (a jestli teda bude zima taková, jak píšete, tak si pletení a háčkování užijeme dosytosti...:-)) Markéta M.

    OdpovědětVymazat
  29. Zavedl mne sem tymianovy sirup,skoda nepokračovat dál,je tu pěkně:-).M

    OdpovědětVymazat
  30. Díky za nový příspěvek po tááák dlouhé době! Petra

    OdpovědětVymazat
  31. Všechny máme radost, že jen tak lenošíš

    OdpovědětVymazat
  32. To je radost, vidět nový vzkaz od Vás, těšíme se na další příspěvky

    OdpovědětVymazat
  33. Se těsím,se těším.se těším.........Chyběla jste mi,ještě že to byla jen lenost.Renata

    OdpovědětVymazat
  34. Leni jsem tak ráda, že jsi ZPĚT. Za ten rok co jsi tu nebyla jsem si já pro změnu založila blog, odvážila jsem se v lednu. Mně se tak stýskalo po tvém háčkování a po tvém humoru :o)). Psala jsem ti dokonce i mail...
    Doufám, že tě lenost a nechuť již nepřemůžou, kašli na ně a zůstaň tady s námi.
    Těším se na vše.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  35. Leni, jsem ráda, že jste v pořádku, a že Vás máme zpátky! Miluji Vaše návody a při pročítání Vašeho blogu zpátky a zpátky mi začaly chybět i Vaše články. :-) Díky, díky, díky! Olča

    OdpovědětVymazat
  36. Leničko, Fizulko, já mám takovou radost, že je vše v pořádku a jsi zase opět zde !
    Nakoukla jsem zas na tvé stránky, co kdyby, a ono jo! Musím říct, že je to ta nejlepší zpráva dne , která přetrumfla i radost z nového účesu :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  37. Leni, to je bezva, že jsem také našla tvůj příspěvek a tím pádem vidím, že žiješ :-) Měla jsem tě na FB v přátelích, ale svůj účet jsem musela téměř před rokem deaktivovat kvůli pár nepříjemným lidem, a tak jsem chodila nakukovat přímo sem k tobě na stránky, co je nového.... a ono jaksi pořád nic :-))))) Ale říkala jsem si, že máš určitě hodně práce. Šla jsem do nového zaměstnání a vím, jaké to je, když najednou není čas. K háčkování jsem se vrátila až po víc než půlroce a bála jsem se, že nezvládnu ani dlouhý sloupek, natož tak něco spáchat většího. A taky se mi pravda dost často nechtělo, protože pracovní záležitosti a únava mě prostě převálcovaly. Teď musíme se starším klukem zvládnout ve škole devítku, protože u nás je to jaksi na těžkou pohodu a mám obavu, aby se dostal na nějakou pořádnou školu. Tak háček do ruky a jdeme na to :-) Občas je potřeba vypnout a dělat něco, co baví. Helena

    OdpovědětVymazat
  38. Pááni Leni, to je novinek:-) Snad další příspěvek nebude až za rok:-))

    OdpovědětVymazat
  39. Leni, moc zdravím a vítám zpět! Jsem strašně ráda, že jste všichni v pořádku a už se těším na nové nápady a popisy. Mějte se všichni skvěle, máš moc šikovné děti. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
  40. Lenka vitaj späť. Som veľmi rada, že ste v poriadku. Katka

    OdpovědětVymazat
  41. Jůůůůů Leni --- huráááááá ♥

    OdpovědětVymazat
  42. jsem ráda, že jste zpět... tento blog mám mooooc ráda a chybělo mi to... tk háčku zdar a oprášit klávesnici <3 Janka

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Lenko. Po dlouhých letech jsem se vrátila k háčkování (takže skoro jako začátečník) a začala jsem hledat návody a nápady na netu, nemohla jsem minout Tvůj blog. Naprosto mě uchvátil Tvými krásnými a dokonale zpracovanými nápady a samozřejmě i naprosto srozumitelnými návody, o které se s námi dělíš. Našla jsem ho v době, kdy jsi nic nepublikovala, tak jsem ráda, že jsi zase zpět a doufám že už máš zase chuť a náladu něco tvořit a tím těšit nejen sebe, ale i nás =o). Ivana K.

    OdpovědětVymazat
  44. To jsem moc ráda,opravdu !!!! Lída Skokanová - Skokanka

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Leni , pripájam sa k zástupu nadšených blogeriek a virtuálnych priateliek , ktorým bolo za Tebou ,Tvojím nadhľadom a humorom veľmi smutno.Veľmi sa teším na dalšie Tvoje výtvory a príspevky.Krásny deň:-)

    OdpovědětVymazat
  46. dobrý den,Leni mohla bych poprosit o radu jsem uplný začátečník háčkování ,nicméně se mi povedla podle vašeho skvělého návodu uháčkovat čepičku se vzorem pro předčasnátka pro mojí 1,5starou holčičku,ale ted chce po mě kamaráda na obvod hlavy 52cm a já vůbec nevím jak a kde jí rozšířit aby dobře seděla již jsem zkoušela ,ale připadá mi ,že nesedí tak jak má a že to má jako hrnec jak jsem to uháčkovala ,vůbec nevím kde dělám chybu.předem děkuji za odpověd Šárka.S.

    OdpovědětVymazat
  47. Milá Leničko, škoda, že už nepíšete. Měla jsem Vaše příspěvky moc ráda a naučila jsem se díky Vám háčkovat.

    OdpovědětVymazat
  48. Milá Leni,
    už vše bylo napsáno.Tak stručně. Jsem moooc ráda, že se vracíš.Důležité je, že Ty i celá Tvoje rodina je ok.Díky za to, že jsi.Fandím Ti a přeji jen vše dobré.
    Zdraví Jiřina

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!