26. září 2016

BUDOU PODKOLENKY!

Tak jsem zas neudržela a udělala nájezd na svoji oblíbenou galanterii u kočky. Nechala jsem tam přes sedm stovek, ale odnášela jsem si pytel svých oblíbených a navrch taky jednu úplně novou.


Jmenuje se Elian Klasik Tapestry, je to 100% akryl, doporučené jehlice č. 3,5 - 4, háček č. 2,5 (podle mě by snesla určitě silnější háček; vyzkoušíme, uvidíme).

A už vím, co z nich bude. Háčkovaný podkolenky! Nějaký prďácký, pěkně vzorovaný.

Ještě mám dilema, jestli z téhle...


...nebo z téhle....


A možná si udělám dva páry. Nebo každou jinou. Ať je život veselejší. No ne?

Tak krásný nový týden a užívejte babího léta, dokud to jde!

Pa, L.

10 komentářů:

  1. Také se těším. Budete je nosit do práce? Bude tam alespoň něco příjemného. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli tam bude zima, tak ano. Ten barák profukuje jak na Sibiři 😁

      Vymazat
  2. Jezdíte ještě do Smilovic nebo už máte jinou práci. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále na stejném místě, do Smilovic jedem v lednu, 2. a 4. týden.

      Vymazat
    2. Krásný den a je možné si u Vás návod na podkolenky koupit? Zdeňka P.

      Vymazat
    3. Dobrý den, návody neprodávám. Zveřejňuju je na tomto blogu a vždy jsou zadarmo a pro využití všech. Ještě nevím, jestli tento návod udělám, je to poměrně náročné.

      Vymazat
  3. Leni, úplně je vidím! Ty to s barvami umíš a s háčkem taky!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si je dovedu představit, paráda. A hlavně budou veselé :). Hledala jsem tu galanterii a bohužel, nenašla. Anna B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Anno. Ta galanterie se jmenuje U kočky a najdeš jí na Sokolovské ulici kousek na odbočkou na Palmovku. Je taková schovaná, uvnitř ve dvoře, ale velmi dobře zásobená nejen klubíčky. Mají i web https://www.svadlenkaukocky.cz

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!