25. září 2016

DĚTSKÝ BLEŠÁK

Minulou sobotu uspořádalo obchodní centrum Europark v Praze Štěrboholích dětský bleší trh.


Trochu jsem se bála, aby to nebyla pustá komerce, kde se budou prezentovat prodejci hraček, asijští obchodníci apod., jak to občas u podobných akcí bývá. Ale nestalo se. Byla jsem hodně mile překvapená. Prodávaly opravdu děti a to svoje hračky, které už nechtěly. Stavebnice, panenky, plyšáky, sběratelské karty, autíčka, puzzle, knížky. No na co si vzpomenete


Meluzínka se nemohla dočkat a div na eskalátorech nevlezla paní před námi na záda 😁.


My jsme šli cíleně za petshopáky. Tahle vlna nás dostihla až teď, čehož vůbec nelituju, protože díky tomu můžeme spoustu těch potvor nakoupit právě na takových bazárcích za zlomek původní ceny.


No nebudu to dlouze opisovat: domů jsme jeli s 25 novými petshopáky a dvěma domečky na ně. A navrch ještě jednu Monsterhighku z první série v plné výbavě. Ty jsou podle mě pořád nejlepší.


Pominu-li ty peníze, co jsme tam utratili, bo jsme NUTNĚ museli do KFC na oběd, že, tak to byla naprosto skvělá akce. Přesně tak jsem si takový dětský blešák představovala.

Už šetříme na příští rok, protože jestli bude, tak jedem zas!

Krásnou neděli všem!!!

Pa, L.


1 komentář:

  1. Leni, rozšířila si mi obzor. O existenci těch potvůrek jsem neměla ani tušení!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!