13. září 2016

OPIČINY SKOPIČINY

Dneska jen pár fotek mojí Větroplašky pro pobavení a zlepšení nálady v tom děsném vedru, co venku i uvnitř panuje.

Prý ať máte lepší den, vzkazuje. Tak ho teda mějte!!!









6 komentářů:

  1. Nejsou náhodou ty naše holčiny naklonované? Moje dcera nedá bez copánků ani ránu a co se týče skopičin užila a užívám si jich tedy požehnaně. I když s přibývajícím věkem se začíná chovat poněkud "seriózněji". Hezký den Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to klidně možné, občas mi některé děti přijdou jak z jednoho opičího hnízda 😂 tak u nás serióznost s postupujícím věkem zatím ještě nenastoupila, ale snad se taky dočkám 😉

      Vymazat
  2. Krásná holčička, žádná opička:o))! A díky fotkám mám hned lepší náladu! :o)) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😁 no někdy o tom skoro pochybuju, ale náladu mi zlepší vždycky 😉

      Vymazat
  3. Už to je slečna, co naplat, ale čertíka v sobě má pořád :o)
    Leni, parádní fotky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!