28. září 2016

SEZNAMTE SE - KEVIN!

Od letošního roku učí třídu mojí Větroplašky nová pani učitelka. Na jejich škole je zvyk třídu nějak pojmenovat. Letos jsou to Mimoni.

Upřímně, moc se jim to že začátku nezamlouvalo, ale známe děti. Paní učitelka je dovedla nadchnout a děti teď nedají na ty žluté potvůrky ve tvaru tikťaků dopustit. Mají je ve třídě všude ve všech možných podobách. Jen háčkovaný jim chybí. Výzva pro mě.

A tady je. Seznamte se s - Kevinem!


Skvělý návod nejen na Kevina najdete tady: http://amigurumisfanclub.blogspot.cz/2015/03/the-minions-iii-kevin.html?m=1

V návodu je použitá jako materiál bavlněná příze, ale mě se zdála na tak vysokou figurku zbytečně těžká. Proto jsem šla do svojí oblíbené Dory od Madame Tricote Paris. Plnila jsem dutým vláknem z Basic polštáře z Jysku. V akci jsem chytla velký jen za 29,-! Ten už naplnil hraček...


Sotva jsem ho dodělala, skočila po něm Větroplaška a nechtěla ho dát.





Mějte se krásně!

A já jdu na ty podkolenky...

Pa, L.


11 komentářů:

  1. Leni, tak ten je úžasnej! Smekám!

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, Kevin je super, a já se těším na Tvé podkolenky.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, banana! Kevin je naprosto úžasný! Krásné podzimní dny Romana

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůůůůů Leni tak ten je úžasnej 💮💮

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se povedlo, šikovné ručičky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kevin je fakt frajer, Leni!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, je parádní! Krásné podzimní dny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, je úžasný, doufám, že se mi ho podaří taky dát dohromady, asi před půl rokem jsem se nějak zasekla a tak leží chudák ve skříni,
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!