10. září 2016

VODÍTKO NA DÍTĚ

Krásný sobotní podvečer všem!

Název dnešního příspěvku vám možná trochu nahnal, ale nebojte se, ještě jsem se zcela nezbláznila, i když mám někdy dost nakročeno.

Dostali jsme že školní družiny generální rozkaz pověsit dětem čipy na obědy a klíčky k šatním skříňkám na šňůru na krk. Ne, že bychom doma nic neměli, naopak, mohli bychom směle vyzásobit půl družiny. Jenže naší můře mrňavý marnivý nebyla žádná dost dobrá! Tahle je moc dlouhá. Tahle zas moc krátká. Tahle je klučičí, tahle holčičí, tamta maková, tahle tvarohová. Co vám mám povídat: za to, že mi nebouchly saze, bych zasloužila aspoň paňáka.

Takže jsem zatnula zuby, napočítala dvakrát do deseti a zase zpátky, načež všechny šňůry putovaly do bedny, bedna do špajzu a klíč s čipem na tu nejhnusnější šňůru, co jsem našla. Ovšem moje radost z pomsty netrvala dlouho. Větroplaška začala natahovat a vysekla psí voči jak z Lady a Trampa od Disneyho. A zbytek už je vám asi jasný.

Pěkně jsme si zakramařily a asi pětkrát se pohádaly ohledně barvy a zdobení...



Aby mi to zvíře do toho přestalo konečně kafrat, dostalo do ruky kousek látky, knoflík, jehlu a nit, aby se taky něco přiučila. Ani se moc nepobodala...


Ještě že nám takovou zásobu knoflíků...


No byla to fuška, ale máme to. Salut! Teda ale to dítě je jak prase...


A tady ještě v celé kráse...


Někdo tomu vznosně říká klíčenka, já sadisticky vodítko na dítě 😁.

Tak aspoň ještě kočičku pro štěstí... je s rolničkou!


Pac, pusu a krásnou neděli!


10 komentářů:

  1. Leni! :D My jsme dnes taky tunili přívěšek na čip a klíče, ale kluci mají asi 150 dalších krávovin navěšených, on musí taky.
    Tak jsme kramařili a hledali další přívěšky. Už jich má taky 150 a je nadmíru spokojen. Já čekám, kdy se o nějaký někde zasekne a urve si hlavu.
    Pa a hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, parádní a z Meluzínky je už velká holka za tu dobu, co jsme ji tady neviděli :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to je prima, žes zpět.Meluzínka je už kočka velká a háčkování Ti jde pořád krásně! Díky za komentář u mne a návštěvu blogu. Hned jdu tady hledat u Tebe návod na růžičku nebo kytičku. Potřebuji... moc zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni,"obojek" se moooc povedl. Já osobně tyhle šńůry nesnáším, mám strach, že se někde na ně pověsí, tak je ve drůže musí uklidit do tašky. Jinak přeji pevné nervy a Meluzínce přeji hodně kamarádů a ať se daří! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, super obojek a ta cesta k němu... háčkování bylo zjevně to nejjednodušší :o)
    A to není holčička ještě v pubertě :o)
    Super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, co na to říct :o))). Ty holky to prostě umějí odmala, ještě že jsem měla kluky a tohohle byla ušetřená. Těm bylo šumafuk co mají na sobě, u sebe, v tašce apod. Ale přívěsek se povedl a hlavně, že se LÍBIL Meluzínce !!
    Tak otři čelo a čekej co přijde dalšího.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, vypadá to úžasně a hlavně malá slečna bude originální. S těmi holkami je kříž ta naše zase neustále zpívá, mluví, křičí už vím proč máme jen jedno dítě, protože pán bůh věděl, že bychom víc takových asi nepřežili :) Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, vypadá to úžasně a hlavně malá slečna bude originální. S těmi holkami je kříž ta naše zase neustále zpívá, mluví, křičí už vím proč máme jen jedno dítě, protože pán bůh věděl, že bychom víc takových asi nepřežili :) Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!